Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

IreZumi1

Mapito Hypro Amnesia

Recommended Posts

hee hallo allemaal

 

k had zomaar even een vraagje k ben nu bezig met mijn 1e kweekje op mapito en hypro

maar wat is eigenlijk pk 13/14 en wat doet het? en wanneer pas je het toe? :verrygood

 

groetjes pruiky

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Daim

Ja gaat best joh........nu 33 dagen clean van het blowe :verrygood :rolleyes:

Beetje druk laatste tijd...nieuwe hobby :lol:

 

@Spruiky

Pk 13 14 is een booster soort van voor dikkere toppen :lol:

 

Laterzzzzzzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

om precies te zijn: In de bloei hebben planten meer fosfor (P) en kalum (K) nodig. Door deze extra mee te geven zorg je dat er voldoende in de juiste verhoudingen aanwezig is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog maar ff een foto dan

Alles is en was nog een beetje licht van kleur, maar dit gaat wel weg naarmate ze groter worde, tenminste hoop ik :lol: Ik heb toch een week voorgeroeid omdat de voorst bakken er maar 2 staan, volgende keer gaan er gewoon weer 4 per bak :rolleyes: en gelijk in de bloei

Dikke stammetje hebben ze nu en wortels komen al onderuit. Zaadplantjes zijn ook allemaal al boven een tijdje, mij benieuwen!

Dag 0 bloei

 

med_gallery_12285_8899_1531703.jpg

 

Groeten IreZumi :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste irezumi.

 

plantjes staan er lekker bij :verrygood

 

en inderdaad,

de rest van de familie staat bij mij in het hokkie :rolleyes:

 

succes

 

groetjes

 

henk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Henk (En hoest met leuke hobby?)

 

Dank je Henk, hopen dat ze lekker gaan doorzetten, de laatste dag zijn ze echt hard gegroeid.

Ik ben bang dat ze dik over de meter gaan worden :verrygood ik heb ook 1 week voor gegroeid.

Gr Michael

 

Dag 1 bloei, ze gaan erg hard, kleur is ook bij aan het trekken, dus ga nergens op ingrijpen.

Vergelijk maar eens met de foto van gister en dat dan in 1 dag :lol:

Ben blij met me gespannen netje! Ze hebben vandaag een bladvoeding gehad. Vismix

ph 5.5 ec 1.6 en 1 x pweek calgel mee met verhoging van 0.3 ec, dus als ik het toevoeg maak ik ec 1.3 hypro aan en verhoog ik het met 0.3 calgel.Voor wat extra magnesium. Door voldoende aanwezigheid van magnesium is er een optimale chlorofyl- en proteïnesynthese.

 

gallery_12285_8899_1127325.jpg

 

Gr Irezumi :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey kerel,

 

Ziet er goed uit, en ben nu ook bezig met Amnesia van 9 weken en ook op mapito alleen ik heb een zogenaamd aqau-systeem en ik heb stekken i.p.v zaad maar heb je trouwens al kweek ervaring met dit soortje ?

Maar ken je Amnesia 9 weken ook al in zaad soort kopen?

En ik ga je volgen ben benieuwd!!

Zijn toch een beetje lotgenoten hehe :verrygood

Heb ze er vannacht erop gezet dus, maar succes ermee en zoals ik al zei ik ga je volgen.

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Gozer

 

Die amnesia`s van mij zijn ook 9 wekers en nee dit is de eerst keer amnesia (stekken zijn dit)

KIjk me vorige geslaagde topic ff ook op amnesia

 

<a href="http://www.wietforum.nl/Michael-on-mapito-t57916.html" target="_blank">http://www.wietforum.nl/Michael-on-mapito-t57916.html</a>

Hier een foto van de vorige ronde op mapito: ik zie dit niet met de amnesia` gebeuren maar hoop het wel.

gallery_12285_3604_1335268.jpg

Zeker lotgenoten, ik ga niet meer terug op aarde iig eerder op slabs, het si maar wat je goed ligt en fijn vind, maar voorlopig gaat het perfect.

En ja er zijn amnesia zaden van 9 weken, en die van mij zijn ook stekken, alleen 1 bakje als proef met zaad nlx, direct ingezaaid vanuit het ontkiemde zaadje

 

Gr Irezumi

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat lekker met je kleine grut.

 

mooie foto van je vorige ronde

 

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanx Daim :verrygood

 

Grtzz Michael

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben trots op je :verrygood

hahaha had ook niet anders verwacht van je :lol:

p.s groeien zeg je ? das niet het goede woord vind ik persoonlijk :rolleyes: tis meer KNALLEN want het gaat echt bizar hard.

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heyy Maatje tenminste MAAT kan ik beter zeggen :o

Ja ik sta echt versteld hoe hard die Amnesia`s groeien zeg he :verrygood :lol: en nog 4 weken groei te gaan , als dat maar goed gaat!!!

Laatste 2 dagen zie ik echt duidelijke verschillen per dag, morgen weer ff een foto plaatsen.

Thanx gozer :rolleyes: :lol: :lol:

 

Gr Irezumi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

FF een kleine update, alles gaat lekker nu :wacko:

 

ec 1.6 ph 5.6 lv van 45 tot 90% temp 31graden en ja ze kunnen dat makkelijk hebben.

Haze kan tegen zeer hoge en lage tempraturen, trouwens alle soorten eigenlijk wel.

 

 

Dag 5 bloei :lol:

 

Ze zijn nog lekker compact voor Amnesia`s de echte groei moet gaan komen na 2a 3 weken op mapito!

Ik zie wel al veel 9 vingers. Kwa groei is het wel ff wennen, zo dunnetjes allemaal en dunne vingers. Ze zijn mooi donker groen ook geworden en het zet nog meer door.

Er staan er 30 in volgende keer weer gewoon 48 ....4 per bak

med_gallery_12285_8899_2577144.jpgmed_gallery_12285_8899_112960.jpg

 

Ze hebben iedergeval voor 5 dagen bloei al DIKKE stammen. En er komen al veel wortels onderuit de bakken!

Lampen hangen nu op 50 cm om ze zo lekker klein en compact te houden, tenminste proberen, want het blijft haze he.

Dit omdat Irezumi niet van bamboe stokken houd :wacko:

 

Laterzzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

krijg er honger van :wacko: dan toch maar die zak chips open maken voor ik ga pitte

 

ziet er goed uit Micheal :lol:

grtzz

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanx gozer,

 

Ik zit lekker zure snoepies te vreten :lol: :wacko: :wacko: nog over van de bios

 

Net ff bioscoop geweest..............GAMER goeie film man!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey vriend :wtf2:

1 klacht heb ik voor je :lol: weinig picca's :wacko:

voor de rest weinig te zeuren helaas :wacko:

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heyyyyyy ouwe reus :wacko:

Ja klopt ben niet echt fanatiek meer :wacko: done dit done that na 2,5jaar.

Neem denk ik ook ff een forum stop na dit verslag :lol:

 

Grtzzzzzz Irezumi

Share this post


Link to post
Share on other sites

hebben meer mensen last van op het moment vrees ik :lol: maar ik kan het wel begrijpen :wacko:

komt goed kerel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh Irizumi, na de buiten kweekjes komt de opflakkering wel weer in de binnen verslagen :wacko:

 

Maar inderdaad, meer picca's A.U.B.!!! :wacko:

 

El Fish :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

stoppen met posten??? jammer man :lol:

 

grtzz

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites
hebben meer mensen last van op het moment vrees ik :wtf2: maar ik kan het wel begrijpen :huh:

komt goed kerel.

 

 

Yep forum irritatie`s, ouwehoer ook teveel tegen mensen met domme vragen, verhalen enz enz daarom is het ook beter ff een tijdje afstand te nemen :| En ook gewoon indd dat ik het wel ff gezien heb.

En indd ik zie mensen die een jaar geleden er altijd waren ook allemaal verdwenen zijn B)

They come and go, net als je vriendinnnen :| alhoewel ik al 6 jaar dezelfde heb :)

 

 

@Elfish

Vriend zal vanavond voor jouw ff een keer een aantal foto`s plaatsen ;)

 

@Nomar

Nee ik zeg niet dat ik stop voor altijd, maar ff geen verslagen meer en een stuk minder aanwezig zal zijn na deze ronde. Heb het ook erg druk met andere dingen :) cq hobby` en werk.

Het is toch ook altijd all the same.

 

Gr Irezumi :lol: :wacko: :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Riesje tikt ook weer!

Vertel hoezo denk je dat Riesje? Deel je ervaring!! :lol:

Jij ben af en toe ook ff weg heb ik gemerkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...