Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

IreZumi1

Mapito Hypro Amnesia

Recommended Posts

Misschien aan de planten blijven plakken?

Wat een thc zeg!

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

of zit je nu al te knippen vriend ? ;)

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heyy Gasten ;)

 

Nee ben er nog en de plantjes staan nog. Ben een beetje ps3 verslaafd laatste tijd :smoke :D ;)

 

Wat een ellende laatste tijd he....................is dit dan het einde van het kweken????????????

 

Of gaan we de prijzen verhogen?????????????????????

 

Kwekers worden de koophuis uitgegooit??????

 

Pffffffffffffff

 

Ik zie nu al dat de zaadplantjes mega toppen gaan kweken.........de hoofdtop is al een halve meter lang ;)

 

med_gallery_12285_8899_2411865.jpgmed_gallery_12285_8899_1843100.jpgmed_gallery_12285_8899_194436.jpg

 

 

Ze gaan volgende week of misschien deze week nog om!!! Ze zijn gaar!!! En hebben zoveel thc dat heb ik nog nooit gezien hahaha

 

Kfk, henkie jullie winnen het denk ik kwa opbrengst, maar zeker weten niet kwa sterkte en thc van de wiet!!!! Anders teste???

 

Laterzzzzzzzzz

 

 

 

Hoe moet het nou verder.

 

Growshops weg Frans en Doc niet meer in Nederland.

Kwekers keihard aangepakt.

Ook kleine thuiskwekers de lul.

Koop of huur woning je huis uit gezet worden.

Km heffing.

 

Enz enz wat een vuile teringlijers allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stem op mij!!!! Ik sta alles toe ;)

 

Wietforum ..............daar gaat niemand meer verslagen houden.........wegens bang om gepakt te worden.

 

Dit was ook mijn laatste verslagje voorlopig..............eerst kijken hoe dit allemaal uitpak.

Gelukkig heb ik nooit me eigen ip gebruikt op het forum :P :D :verrygood :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja vriend ik zie het ook somber in ;) en dan heb ik het niet over jou kweek hoor :blink:

tis dat je een hoop geld er voor nodig hebt want anders was deze jongen al lang vertrokken naar het buitenland.

 

we worden zo langzamerhand gewoon verkracht wat betreft onze persoonlijke vrijheid en dat gaat niet een beetje ver maar veels te ver.

en de pest is dat je er in zekere zin ook nog eens naar gaat leven :verrygood

 

je dames zien er idd goed wit uit man MAAR heb jij nog steeds wat prob's met de temp ? ik vind namelijk dat je enorm veel paars achtig blad aan je dames hebt

.

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heyy Kfk

 

Ja dat paarse dat klopt ja, maar volgende ronde is dat opgelost, want dan ga ik van binnen uit zuigen, zoals ik altijd hebt gedaan.

 

Tjaaa het is triest met al dat gedoe

 

Gr Irezumi

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk en deze jongen zuigt al lekker uit huis als het buiten kouder word ;)

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wil net zeggen, volgens mij, eeh, gaat dit helemaal niet zo weinig worden...

 

T ziet er in ieder geval prachtig uit...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Go2hell

:blink:

Thanks gozer!

 

@Kees

Ik hoop 6 ons ofzo en dat is toch wel een dieptepunt ;)

Maar wie weet wel een stuk meer :smoke de dikkere knoppen zitten in het midden van de planten, dit had ik vorige ronde ook op de mapito :verrygood

Ze zijn wel keihard allemaal, dis laat me graag verrassen.

Thanks Kees

 

Heb jij zin om de Amnesia te testen voor me? Aangezien ik nu al 3 maanden niet meer blow!

 

 

Ps dat paarse lijkt ook maar zo het is meer bruinig, de flits vertekend dit ook erg.

 

Gr Irezumi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na deze ronde me nieuwe tent op zetten.

 

 

Iemand nog intresse in een dr 150 met een paar scheuren dicht getapt met ducktape????

 

En een paar extra gaten erin met flensen..........ook dicht gemaakt.

 

Is nog voor de goeie naaaiers wel op te knappen.

 

Gratis

 

Graag alleen bekende leden van mij!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey kerel bij joou ziet het er ook perfect uit hoor kwa eind gewicht ga je het denk ik niet winnen van K.f.K maar kwaliteit denk ik wel man wat een thc hebben die van jou

 

sucses met het knipwerk als je er aan toe bent ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

shit man, ik was je topic ff kwijt, wat een witte topjes, het zijn er ook heel veel he dus ik denk dat opbrengst gewoon ok is hoor. veel succes met het knippen nog dat gaan flink wat uren worden of heb je een trimmer?

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Irezumi,

 

ziet er lekker uit daar bij jou :verrygood

maar eh,,, je gaat toch niet knippen hey...

volgens mij kan je de dames nog even laten staan hoor.. ;)

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Roberto

Nee kwa gewicht ga ik het niet halen, maar dit hebt een verklaarbare reden als je naar de oppervlakte`s kijkt.

Ik zit met 2 x600 watt op 1,50 x 1,50 dus heb naar verhouding een stuk minder oppervlakte.

Dus watt,gram verhouding gaat dan niet echt op.

 

Volgende ronde ga ik me aan de licht eisen houden dus voor elke lamp 1,20 x 1,20.

Er komt dus een tent van 2,40 x 1,20 in en ik ben er dan zeker van dat ik de 1 op 1 haal of er nog wel overheen.

Maat van me hebt al 3 ronde`s gedaan in een 1,20 x 1,20 met 1 x600 watt en die haalt met onze kweekmanier elke keer rond de 650 gram, dat zou voor mij dan rond de 1300 gram betekenen met 2 x 600 watt.

En hij heeft het van mij geleerd :lol:

 

 

1,50 x 1,50 = 2,25 m2 met 2 x 600 watt....................dit heb ik NU dus. En het meeste gewicht was 1 kilo

En het word.....

2,40 x 1,20 = 2,88 m2 met 2 x600 watt, dat is dus 0,6m2 meer met dezelfde 2 x 600 watt, dat is 2 of 3 kratten extra, dus die vult wel de 2 ons aan!!

 

Maar ja ik zal het laten zien en bewijzen :nerd

 

En indd de thc verschillen zijn wel opmerkelijk te noemen tussen aarde en mapito en misschien wel kokos als ik het zo volg.

Het druipt er echt werkelijk af, zou wel een canalystic willen doen tussen de aarde, mapito en kokos kweek.

:wtf: Die ga ik dan zeker winnen :D Keesthemad gaat me wietje testn en zal is vragen aan hem of hij misschien zo thc testje kan doen, dan geef ik hem wat extra daarvoor.

 

Ik heb beide gekweekt en gerookt (aarde en mapito), maar op mapito heb ik indd meer thc produktie.

Maar ja volgende ronde komt er weer een pp of nlx in en gaan we voor een dikke opbrengst met cola toppen.

 

 

@Blommer

Het ziet er toch indd wel naar uit dat ze toch wel aardig wegen, want de toppen zijn echt keihard en zwaar en ze dikken nog steeds goed aan.

Ja ik heb een tumble trimmer dus 2 a 3 uurtjes en ik ben klaar B)

 

 

@Bananiel

Ze blijven nog wel ff staan, want ze dikken nog lekker aan ;)

Ze zijn goed aan het uitharden.

 

 

Ik hoop niet dat ik de lul ben /word want ze stinken enorm erg!!!!!!!!!!!!! Vast de thc :lol:

Het gaat door me 1500m3 filter heen.

 

Thanks gasten

 

Gr Irezumi

 

Morgen weer ff foto`s ;)

 

En ik ga proberen thc close ups te maken van een afgeknipt topje morgen en die plaats ik ff dan!!!

 

 

 

Ps Waar zit onze Epan toch :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo eigenwijs ventje B) bespeur ik nog toch wel iets van tevredenheid over je kweek ?

geef ze de tijd en ze stellen je echt niet teleur hoor en dit word heus wel 1 van je betere kweken ;)

kom maar op met wat mooie close up's

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heyyyyy ouwe skieer B)

 

Ik eigenwijs.........neuhhhhhhhh ;)

Ga je naar ellmau dan zou ik maar je sandboard maar meenemen, want zat ff te kijken hier http://www.sneeuwhoogte.nl/Oostenrijk/Tiro...rixental/Ellmau

Dus met de sneeuwhoogte wil het in Oostenrijk nog niet echte vlotte. Maar wie weet wat er nog gaat vallen de komende tijd, voorlopig gaan de temperaturen weer omhoog komende week.......sneeuwgrens rond de 2100 meter.

 

Kwa gewicht weet ik zeker dat dat niet veel gaat worden, dat kan ik nou al wel zeggen :lol:

Ik heb close ups gemaakt en die zijn finaal mislukt, dus moet ff die camera van me maat lenen, daar moet het mee gaan lukken!! Mijn allerbeste ronde was 435 gr op 400watt op 90x90 cm, dit was me allereerste kweek op aarde jaja.

Maar komt goed allemaal, ik verheug me al op volgende ronde :lol:

 

Laterzzzzzzzzzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey kerel,

 

nee Ellmau heb ik afgezegd :lol: we gaan nu naar Solden B) op de gletsjer :lol:

daar ligt nu al 150 cm sneeuw ;)

heb er zin in ;)

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is beter indd B) want zo weinig sneeuw word je niet vrolijk van ;)

http://www.sneeuwhoogte.nl/frankrijk/savoi...s/val%20thorens

Daar zit ik weer en ze voorspellen komende tijd nog extra sneeuw.........................gelukkig maar :lol:

Ik heb er ook zin in!!!!

 

ff in de sfeer komen

0001_Super%20sneeuwfoto.jpg

 

 

Laterzzzzzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

zucht B) das gewoon het paradijs he ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep B)

 

Ik ben weer ff ps3 spelen..............call of duty modern warefare 2.............wie speelt die ook??????

Share this post


Link to post
Share on other sites

gast! ze sprankelen van de kristallen. komop met die close-up! dit willen we van dichtbij bekijken! B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Bob B)

 

Ik heb close ups gemaakt en die zijn finaal mislukt, dus moet ff die camera van me maat lenen, daar moet het mee gaan lukken!!

 

Dus van de week zal ik ze zeker ff plaatsen...........het zijn thc paddestoelen als je snap wat ik bedoel.

 

Gr Irezumi

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey vriend

ik heb C.o.D op de X-box dus als jij nou ff een X-box aanschaft ;)

maarre hij is goed he B) ik was al onder de indruk van deel 1 maar deze is nog beter.

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Maat

 

Ja dat is indd jammer anders hadden we een team game kunnen doen.

Ach ja als je klaar bent met knippen haal je ff een ps3 ;)

xbox heb ik juist verkocht en een ps3 aangeschaft B)

 

Hij is echtttt fucking goed, ik speel elke avond met een aantal gasten team death match

 

Laterzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...