Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
dietyman

vers of droog knipafval?

Recommended Posts

Ik ga binnenkort m'n planten oogsten en ga wietboter maken van het knipafval.

Nu is mijn vraag of ik de boter maak met vers knipafval of ik dit eerst best laat drogen? Of zijn er nog andere methoden?

 

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoek is op gumby hash of iceolate

 

Boter is voor op brood

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uit praktische overwegingen zou ik het nat doen. Aangezien je bij droogafval hele kleine stukjes blad krijgt (als het zo droog is dat het echt breekt), waarbij je deze dus weer uit je boter moet zeven.... Je gaat er natuurlijk niet dood aan als er stukjes blad in je boter zitten, maar wellicht brengt het wel (te) veel smaak mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, dus de thc opname van je boter zal niet minder zijn omdat de thc nog nat is?

Dacht misschien dat de thc makkelijker loskwam en opgenomen werd als ie droog is...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je de kristallen makkelijk los wil hebben, moet je je blad in de vriezer gooien B)

Maar dat lijkt me niet handig bij het maken van boter... Maar bij hasj daarentegen :lol:

 

Banaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom zou dit een probleem zijn bij het maken van boter?

Je doet je knipafval toch rechtstreeks bij opgewarmde boter?

 

Dus als ik vers knipafval rechtstreeks na het knippen nachtje in de vriezer steek zou het beter loskomen en door de boter opgenomen worden?

 

Bedankt voor alle reactie btw, maar heb eigenlijk nog steeds geen duidelijk antwoord...

Dat ik er beter hash van maak dat is wel duidelijk, maar rook puur dus hash rook ik niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou het eerst drogen, dan is het veel bewerkelijker en als je de zooi door een oud t shirt of een theedoek zeeft komt er echt geen klein blad door hoor B)

 

hoeveel wiet,, hoe meer hoe beter

 

gewoon roomboter in de pan, knipafval of wiet erbij, die pan zet je weer in een pan met water (au ber marie of zoiets) op het vuur.. zo word de kooktemperatuur in de pan met boter rond de 110 graden wat perfect is.. doe je dit direct op het vuur verbrand je thc.. ook op het laagste pitje...

 

zo dus

 

gallery_22421_8505_406237.jpg

 

na een half uur borrelen, of zolang als je denkt dat goed is gooi je alles door een tshirt of theedoek in een ander pannetje of iets dergelijks..

 

gallery_22421_8505_282414.jpg

 

en je wringt de bol wiet goed uit,,, p.s. gebruik niet je handen met borrelende wietboter ^_^

 

gallery_22421_8505_292522.jpg

 

na een half uur in de koelkast word ie al harder,, en groener :lol:

 

gallery_22421_8505_118072.jpg

 

gallery_22421_8505_188816.jpg

 

je kan er daarna ook in een half uur 12 muffins van maken -_- is ook genieten..

 

gallery_22421_8505_186866.jpg

 

groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het een dag of vier laten drogen en heb er dan boter van gemaakt.

En erna cake gebakken... groene cake :wacko:

Echt heerlijke cake en ...

 

STONED!!!

gisterenmiddag of haf vier stuk gegeten, rond 18u werkte ie goed, rond 19u retescheef.

Om 22u in slaap gevallen.

Moest vandaag om 5u opstaan om te werken, dacht nooit dat ik ging wakker geraken.

Nog vrij deftig opgestaan moet ik zeggen.

Volgende keer toch maar niet de dag voor ik moet gaan werken :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...