Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Wieteketiet

120 PP-tjes 6x600

Recommended Posts

hey pit ik ben wel benieuwd hoe jou planten eruit zien als ze oogst klaar zijn als je op aarde in potten kweekt en niet naar je ph kijkt. mischien heb je wel helemaal gelijk.

 

nou ik maak al een tijdje geen foto's meer van de toppen van mn planten.

dus ik kan hier niet ff laten zien hoe het de laatste keer bij stond.

en de topic's die ik hier op t forum heb achtergelaten, laten eigelijk zien hoe het net niet moet.

1 topic met voeding overschot, 1 topic met een spint plaag,1 topic met in de laatsteweek een water tekort,1 topic met de duvelinz'nouwemoer.

ik heb ook eens 120 pp-tjes onder 6x600watt topic gemaakt geloof ik.

 

ik heb tegenwoordig dagtemp,nachttemp,rv, onder controle en draai 1gr/watt....

wel in potten met een 5x5 formatie op lightmix en gebruik eigelijk alleen

maar 900ml plagron alga-bloei (vanaf week 5, 2x inde week 100ml) en een 600ml rhizotonic voor de eerste weken.

 

@wieteketiet

je foto tjes laten wel lekkere witte toppen zien. en na al het gelul over plantjes blaadjes en topjes is de tijd wel weer snel gegaan :rolleyes:

 

toppie man :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff voor mijn vriend IreZumi1 :rolleyes:

goed lezen he kereltje :lol: ik zeg niet dat ik niks afzuur :verrygood IK zeg dat ik niks meet :lol:

hahaha en ja het is bij mij ook bekend dat je voeding invloed heeft op het p.h niveau in je water.

 

mzzl

Share this post


Link to post
Share on other sites

@KFK

Goed lezen? wie ik of jij :verrygood ik had het ook niet specifiek over jouw, maar over (mensen) in het algemeen :rolleyes:

Laterzzz

 

 

 

 

Mooie toppen bydeway Wieteketiet!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb tegenwoordig dagtemp,nachttemp,rv, onder controle en draai 1gr/watt....

 

even goeie vrienden, maar je vind het niet erg dat ik dat niet helemaal geloof he. kom jij eerst maar met een kweekverslag met mooie foto,s erbij. en dan zal ik je MISCHIEN geloven

Share this post


Link to post
Share on other sites

wij waren toch al vrienden hiero allemaal :lol: daarom proberen we elkaar te helpen op t forum.

je hebt gelijk,eerst zien dan geloven. maar zeikerds heb je overal :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet om te zeiken hoor, maar MISSCHIEN is met een dubbele S...vriend! :wacko:

Sorry, 't is vroeg, ik sta nog op zeikmodus :wacko: , gelukkig duurt dat geen ganse dag bij mij...

 

El Fish :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahaha jullie hebben gelijk. maar ik ben nu eenmaal een zeiksnor. en dit zal echt niet mijn laatste spelfout zijn :lol:

het intreseerd me eigelijk ook niet zo dat ik slecht nederlands schrijf, zolang jullie me begrijpen is het voor mij oke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...