Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doc

wat betekent jouw nick

Recommended Posts

Acht Cola Acht Bier B)

 

All Cops Are Bastards?

 

-

Hangmat was gewoon een random woord dat ik invoerde als account-naam, en sindsdien ben ik Hangmat. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

komt de uitleg :lol:.

 

Vroeg skateboarde ik nogal veel en een bekende skateboarder is:

Rodney Mullen. Hij is ook de baas en ontwikkelaar van Tensor Trucks. Dus vandaar B)

 

Je wilt niet weten hoe vaak dit al gevraagd is aan me -_-

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dacht altijd dat je zo'n psychedelische crack roker was.. Deee Em Teee. :lol:

 

En hoe zit Blowmonkey dan??? B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben benieuwd naar @kutvogel.

Zou die eens volledig ondergescheten zijn??? :lol: B) -_- ^_^

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeel vet topic dit :lol:

 

Toen ik me ging aanmelden zag ik Baksteen vrolijk rondjes lopen door de huiskamer dus toen heb ik mezelf maar Baksteen genoemt. Baksteen was mijn huisdier, een rat. B)

 

En die clown op me plaatje is Yucko the clown, GENIAAAAL ! FILMPJEEEEE.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey green-lady, hier ben ik ^_^

 

Zal ik het dan maar eens ff gauw uitleggen..

 

Ten eerste, ja ik ben ooit al door een vogel ondergescheten geweest, maar daar heeft mn nickname niks mee te maken :no

 

Het was een mooie zomer, en het was een heel erg dronken en stoned festival. Na een nacht hevig feesten op een metalfestival werd een maat van me wakker doordat er een vogel aant genieten was van etensresten naast zn tent, en daarbij lekker aan het fluiten was. Alleen is die maat van me niet echt een ochtendmens als ie de dag ervoor goed heeft liggen zuipen, dus kwam ie zn tent uit met een blikje bier en ging hij de vogel bekogelen. Vogel weg, hij zegt "kutvogel" en toen bleek dat ie zn vriendin wakker had gemaakt met dat beest te attackeren (don't worry, he missed :P ).

 

Vele biertjes en joints later zaten we terug op de festivalweide met een alcoholstift, en toen besloten we elkaars zwaarverbrande armen met alcoholstift te gaan beschrijven met zo lang mogelijke woorden. Zijn vriendins inspiratie was zo'n beetje op, dus werd het kutvogel op mijn arm. Net na dat weekend een account aangemaakt op een andere site, en die naam is blijven plakken :)

 

Zodoende, kutvogel..

 

Dat is trouwens hetzelfde festival waar ik een alcoholvergiftiging heb opgelopen, en een rugkwetsuur heb opgelopen :lol: Werd ik snachts naar de ehbo gedragen door wat maten voor de alcoholvergiftiging, wilden ze me naar het ziekenhuis brengen, nee hoor, hoeft niet, voel me al veel beter, kom, we gaan -word terug opgehoffen door vrienden omdat benen niet werken- -_-

 

Dat rugkwetsuur was overdag, kvroeg aan 2 kerels van ong 2 meter groot en vrij breed of ze me omhoog wilden gooien om te crowdsurfen, ja hoor, dat willen we wel, ikke dus de lucht in, maar ik was maar 15-16 jaar, smal en mager, ook niet echt groot ofzo, dus ging ik een meter boven die hoofden de lucht in, 2 meter ver, en net op dat plekje stonden toevallig geen mensen B) dus ging ik van 2,5 - 3 meter hoog ineens met mn rug knal op de grond.. Gelukkig stoned en dronken genoeg om er geen last van te hebben tot de volgende ochtend, langs de andere kant niet zo fijn aangezien het 3-4 jaar geleden is en ik nog steeds last ervan heb..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Midian is de naam van oud kerkhof uit een horror film Nightbreed [1990],

 

Van regiseur Clive Barker ook wel bekend van Hellraiser.

 

Nightbreed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, @kutvogel..... dat had ik niet verwacht :lol: . Wel een uitgebreide uitleg -_-

Volgens mij is iedereen wel eens door een vogel eronder gescheten B) .

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Swingers ....

 

 

Ja wij ( mijn vrouw en ik ) zijn gek op swingen.

 

Ja nu heb je twee soorten van swingen.

 

Salsa , merengue en Bachatta dat zijn de dansen die we heel graag dansen , dus lekker met de heupen schudden.

sinds ik mijn vrouw heb leren kennen ben ik van een lompe stijve boer veranderd in een losheupige cassanova hahahah

lekker dansen op de zwoele muziek uit warme oorden is dan ook iets wat we regelmatig doen.

 

en de tweede manier van swingen , tja als cassanova die ik nu ben ... OOk leuk !!!

 

grinzzzz

 

 

greetings swingers

Share this post


Link to post
Share on other sites

@green-lady: tja dat heb ik wel vaker als ik stoned ben, blijf ik maar typen, beetje als een babbelkick :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja ik hou nogal van goeie kwaliteit (geen genre, echt kwaliteit) hardstyle, en daar horen ook de nodige bassen bij. Bazz was er dus al, en kon verder niks verzinnen dus toen maar fucker erachter geplakt hahaha

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat kan ik helaas niet zeggen want dan zou ik.............dat kan ik dus niet zeggen.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn nick, bijna hetzelfde als kitefreak, ook ik heb als hobby Kiten (vliegeren in het engels) niet zo fanatiek meer maar de nick blijft.

 

word heel vaak op andere fora als een dame aangezien en krijg erg oneerbare voorstellen, zan zeg ik alleen maar ik val niet op mannen :smoke :lol: B) -_-

 

je moest eens weten hoe snel desbetreffende mensen verdwijnen dan ^_^ :no :P :) :specool :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had enkele jaren geleden een gele broek... Vandaar.... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

klikodog is een nick die ik al wat jaartjes gebruik en eigenlijk weer ben gaan gebruiken na het overleiden van mijn hond, het was zijn nick name .

 

maar waarom klikodog nou om te beginnen , ik hou wel van werken bezig zijn , ofte wel hard werkend en trouw maar sla niet want bijten kan ik ook , en als me iets niet of wel bevalt ag zeik er maar effe tegen aan B) .

dat was het dog verhaal nu de kliko , een kliko is voor mij een vuilnisbak , een vuilnisbak staat voor mij gelijk aan een zooitje , een voorbeeld met de plantjes en aarde bezig zijn bij aarde vervangen , uurtje later kom ik de aarde in de hele hut tegen .

maar ja het houd je bezig met opruimen , maar als ik zo terug denk hondje leek wel erg veel op het baasje die hield ook al zo met de aarde (modder0 te spelen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

da's echt wel grappig,

zo zag ik de hond ook helemaal voor me.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

LAB design : Lab zijn mn initialen en design tjah omdat ik grafisch vormgever/webdesigner ben B)

 

dus als iemand wat wil laten ontwerpen.......... :lol:

Edited by labdesign

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is zo af en toe een banner-contest hier op het forum :lol: Sla je slag!

Maar daar heb ik geen last meer van (banners. bedankt Mikeh B))

 

Banaan

 

Ps. als jij een mooie banner fixt, wil ik best even me blocker uitzetten

Share this post


Link to post
Share on other sites

uuhm TJA hompii

 

heeft met me achternaam te maken is verkort naar hompii

wordt zo ook wel door vrienden genoemd nu alleen heel wat minder.

gebruik hem overal voor misschien dat je me ook wel is bent tegen gekomen op andere site's.

67383455.jpg

 

heb me trouwens ook nog nooit voorgesteld hier op het forum volgens mij :lol:

moet ik dat alsnog doen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb me trouwens ook nog nooit voorgesteld hier op het forum volgens mij :lol:

moet ik dat alsnog doen ?

Haha, voor dat soort mensen is er ook een speciaal voorstel topic gemaakt B)

Dus ja, jij moet ook nog!

 

Banaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

whaaaaazaaaaaaaap........

 

lache die filmpjes (-:

 

ramsus komt van mijn ex-vrouw: zo noemde ze mij als ik dingen deed die zij liever niet had, roken bijvoorbeeld.

 

grt

ramsus

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Hompii

 

Hier een speciaal voorstel topic voor als je al langer lid bent KLIKERDEKLIK

Kom je ook nog andere bekenden tegen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...