Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
dennissie

Chocolope

Recommended Posts

De volgende ronde wil ik 4 Amnesia Haze,4 Cheese en 4 Chocolope gaan zetten.

Over de eerste 2 heb ik voldoende info maar kan iemand zijn ervaring delen over de Chocolope? de do's en don'ts

B.V.D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

www.google.nl :lol:

 

Deze plant wordt GROOT!!! Als ruimte beperkt is kun je misschien beter een andere soort uitproberen. Deze Sativa zal al je ruimte in beslag nemen. Ze heeft een fruitige smaak, met een chocoladeachtig nasmaak.

 

Opbrengst (binnen): 400 - 500 gram / m2

Bloeitijd (binnen): 8 - 10 weken

Type: 95% Sativa, 5% Indica

Soort: O.G. Chocolate Thai X Cannalope Haze

 

-----------

 

Chocolope

 

Chocolate Thai x Cannalope Haze.

The red coli are small and wiry and tend to fall out all over the inside of the bag. There are variegated, darker leaves with lighter yellow parts found too. Break one of these “golden nugs” open and be drop-jawed by it’s yellow centre.

 

Effects:This gear hits you immediately behind the eyes! Light headed, you feel as if you are tipping forward ever so slightly, but your head is as level as can be.

 

Taste:The flav is almost medicinal. On the "dry hit", there is a celery flavoured aftertaste.

 

Smell:It smells minty with a bit of "sugar-sweet" somewhere in there. As you grind it up and stick your nose in it, you get a soft "richness" of berries, soil and leaves. This "earthy" scent has a cocoa influence and that's how you can see the name was proper.

 

grts

Richie <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanx Richie Ik had dit inderdaad ook al geleze op google.Maar misschien mensen hier die hem persoonlijk al heeft gekweekt,die nog verdere weetjes heeft.

 

Eeye <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet dat hindu kush ze in ze tuin heeft staan en zijn mooie plantjes.

 

binnekort spreek ik em weer dus dan zal ik vrage hoe et me ze dames gaat

 

zelf heb ik ook een chocolope staan alleen die moet nog ff groeie <_<

 

greetz appel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heya,

 

Ik ben al een goed halfjaar Chocolope aan het kweken/testen en ook een eigen kruising ermee ondertussen.

 

Middelgrote centrale stam dominante opbrenger. Smaak en geur zijn +- zurig tropisch.(wellicht vergelijkt met dat zurig met chocolade?)

Aanvaardbare bloeitijd van om en beide 9 weken. Geen kleuring in bladeren (echter nog geen winterkweek gedaan ermee)

Een middelmatige potentie en zeer expanderende in de longen bij het roken.

 

Ik vind de Chocolate Thai eigenschappen echter niet die ik door Dj short zaden leren ontdekken heb, das een beetje jammer.

 

Verder een prima soortje. Een goeie balans tussen commerciele hoeveelheid en smaak/potentie.

Het is niet waaaaaaaw, maar het is ok; er zit zeker pit in.

 

Groets E$ko,

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt een lekker wietje ben er nu ook mee bezig zijn ongeveer 13 dagen oud en een update komt eraan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aanvaardbare bloeitijd van om en beide 9 weken.

hey e$kob@r,

 

bedoel je 9 weken vanaf de eerste trichomen?of 9 weken 12-12u en klaar?

 

ik heb hier nog wat feminised Chocolope zaden liggen,daarmee men vraag :lol:

volgende ronde ga ik er 1tje bij in de tent zetten.

 

word hij echt zo groot als ze ervan zeggen?ik was van plan om ze 2 a 3 weken voor te groeien en te toppen.of supercropping..

ben er nog niet uit.

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja maar ook 2 keer zo breed :lol:

de andere dames in de tent moeten ook nog kunnen ademen he B)

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heya,

 

Met 9 weken bloei, daarmee bedoel ik vanaf de dag van 12/12 tot oogst.

Ik moet erbij zeggen dat ik deze cloon niet zelf geselecteert heb, deze komt van de bron zelf.

Hoe chocolope zich uit zaad gedraagd, dat kan ik niet zeggen. Weldra proef ik een eigen kruising ermee, maar dat is natuurlijk niet hetzelfde.

 

Wellicht is het vrouwelijk zaad gemaakt met de cloon die ik bezit, ik verwacht dus niet dat er compleet andere ervaringen zullen opduiken.

De beschrijving op de site van DNA klopt voor mij slechts gedeeltelijk, het is geen sativa zoals wij in extreme kennen. Er is maar een medium stretch en een dichte bush is mogelijk met 1 dikke centrale top omringd met zijtakken vol buds.

 

Als je de kans krijgt Chocolope te kweken, moet je dat eens proberen. Krijg je de kans om een Choco thai kruising in handen te krijgen van DJ short, dan zal je merken wat het verschil is.

Beiden zijn ok, maar qua extravagante smaak en merkbare Chocolate Thai eigenschappen wint DJ short.

 

Persoonlijk vind ik La Confidential van DNA genetics echt top. Keiharde indica, goei opbrengst, mooi paars gekleurde planten en een hoogst diepe afgani aardse smaak.

Deze indica is soms zo dichtgegroeid, dat stekken maken ervan moeilijk is.

 

Dit is kritiek door eigen ervaring en kan dus natuurlijk afwijken.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en natuurlijk naar jullie commentaar en ervaringen straks met Chocolope zelf.

 

Groets E$ko,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kunnen we deze extravagante chocolat Thai smaak ook terugvinden in de Bleuberry Sativa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de info e$kob@r.

 

zo weet ik toch al wat ik kan verwachten van deze dame.

ben benieuwd hoe die smaakt :closed:

 

 

chocolate thai staat op men lijstje.al veel goeds over gehoord.net zoals vele andere strains van DJ short.

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chocolope is de SHIT ! lekker oldskool smaakje sterke planten met een goede opbrengst

echt een topper !!! :closed: ik zal binnekort wat foto's plaatsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

choco haze is de enige haze soort waar ik eigelijk nauwelijks stoned van word :closed:

 

 

 

erik

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb laatst bij een coffeeshop in purmerend gehaald maar werd er wel goed stonend van. en de smaak was heerlijk!

Share this post


Link to post
Share on other sites
echt een lekker wietje ben er nu ook mee bezig zijn ongeveer 13 dagen oud en een update komt eraan

hey madnaaz ik ben best wel benieuwt hoe t met jou chocolope,s gaat. ff update!!! B) greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...