Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
homegrower1967

Foutje met 47.000 planten !

Recommended Posts

De politie had een kweek veldje ontdekt met 47.000 planten !

Wat blijkt nu kliker de klik het zijn vezel planten !

 

Goed bezig !! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een jaar onderzoek weg...

 

Justitie mag hier goed voor boetten, niet alleen het onderzoek dat er "alweer" niet geweest is maar ook gewoon de brutaliteit... Laat justitie alle kostten maar dekken, en NEE die gaan we niet terugvorderen van de burger, trap maar een paar agentjes weg.

 

En wat betreft de anonieme tipgever... Iemand die zo'n goede tip geeft, mag dat zomaar ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou dat van 1 anonieme tip zijn gegaan ?

Geen verder onderzoek, de eigenaar van het land gesproken ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij zijn zelf ook gek op de plantjes,alles wat er op lijkt te vernietingen :P

 

 

piercing :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is gewoon zielig.

Eerst ook nog met trots spreken ook over de grootste vangst ooit in Flevoland.

Als ze bij mij ooit aan de deur zouden staan voor mijn boompje, mogen ze eerst mij omverhakken.

Ze kunnen eerst bij mijn huisarts gaan informeren die op de hoogte is van mijn eigen gebruik op medicinaal gebied hij wou wel medicinale cannabis voorschrijven, maar ik zei dat ik daar geen baad bij had, heb t uitgelegd en hij begreep het.

 

 

Sukkels, eerst beter informeren waar je mee bezig bent, voor je mensen of medische doeleinden kapotmaakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

stelletje hersenloze

 

ben wel blij dat de televaag het ff meld.voor het zelfde verdwijt het in de doofpot.

 

goed bezig justitie

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hart van Nederland heeft het bericht van de site verwijderd zodra bekend werd dat het een fout was van de politie ipv de grootste hennepvangst ooit... Weten we ook meteen weer waar zij staan.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zag het gisteren op het nieuws

 

de woordvoerder mocht er niks over zeggen... :P

 

sukkels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad heel jammer, maar hier zijn nu al meerdere topics over geopenend.

 

Hier, hier en hier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit bevestigd wederom mijn mening over de blauwe petten... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hart van Nederland heeft het bericht van de site verwijderd zodra bekend werd dat het een fout was van de politie ipv de grootste hennepvangst ooit... Weten we ook meteen weer waar zij staan.

 

Kees.

 

volgens mij heb je r overheen gekeken Kees!

 

http://www.hartvannederland.nl/flevoland

Share this post


Link to post
Share on other sites

Excuses dan, dan hebben ze het artikel verplaatst...

 

Ik werd er heen gelinkt en toen stond er dat het bewuste artikel niet meer bestond...

 

Maar goed... SORRY SBS!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een pannenkoeken :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Excuses dan, dan hebben ze het artikel verplaatst...

 

Ik werd er heen gelinkt en toen stond er dat het bewuste artikel niet meer bestond...

 

Maar goed... SORRY SBS!

 

Kees.

 

hehehe..geen exuusbrief Kees?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met een beetje voedselkleurstoff hebben wij de pannenkoeken wel eens blauw gebakken...

 

Toch waren bierpannenkoeken ook best lekker (met een belgisch biertje er doorheen).

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de zoveelste hersenloze actie van die blauwpetten :yummy:

 

zal ze zwaar vallen nu ze hebben moeten werken zonder hun zakken te kunnen vullen :)

 

lozers :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

De politie mag volgens mij niet eens zomaar beginnen met ruimen na een anonieme tip, er stond laatst ook een stuk tekst op het forum over iemand die door het hoger gerechtshof vrij was gesproken van zijn taakstraf nadat er bij een huiszoeking een plantage'tje was ontdekt. Dit was ook omdat het de politie zelf had kunnen zijn die de anonieme tip had kunnen geven.

 

Nederland begint steeds meer een politie staat te worden, laats ook op het nieuws dat er zo veel telefoontjes worden afgeluisterd iets van 26000 als ik het goed heb, terwijl dat er in amerika maar 2000. Om een telefoon af te luisteren heeft de politie niet eens meer een rechtelijk bevel nodig, kortom als een agent iemand wil afluisteren kan hij dat gewoon doen!

 

Mvg

 

Otter

Share this post


Link to post
Share on other sites

nah ik me rot gelachen stelletje senielen,

 

het is ook niet de enige fout van de hoeren van justitie deze week neem ook HvH even mee,.

niet echt te vergelijken, maar ook een blunder van het blauwe gezag,.

 

das haben wir nicht gewüst

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...