Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

twindaddy80

Advanced Nutrients

Recommended Posts

en nog een laatste vraag

ik kweek met inguana juice en budcandy

en ergens anders met cannabio

iguana juice en budcandy is echt super maar ik heb vullingen en als ik de an combie rook voel ik alsof er metaal over mijn vullingen gaat erg naar

dit is al enkele jaren zo bij canna geen last van kan het zijn dat er in de iguana juice metalen zitten dmv vis die in vervuild water zwemmen ???

 

en en vho waar is dat gebleven dat was super spul

Share this post


Link to post
Share on other sites

VHO is uit het assortiment gehaald en kan vervangen worden door Nirvana.

 

Ik weet niet wat voor vullingen jij heb,maar mijn hele mond zit vol vullingen(lang leve de gabberspeedtijd) en ik heb nergens last van.

 

Ik zou ook niet weten wat er zon smaak kan creeeren.

 

Misschien moet je me eens wat van jou laten roken zodat ik het zelf kan ervaren.

 

Grtz twin

 

Ps ik ben benieuwd wat er gebeurt als je de 2 hokjes omdraait kwa voeding,daar je aangeeft dat het verschillende locaties zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet ff niet meer waar je het zei(heb geen zin op te zoeken)

Naar die Tarantulla werkt tegen vliegjes dat weet ik zeker!

 

Werk al een tijdje met de Piranha maar de laatste 2draaien waarvan ook een zomer draai,ook met de Tarantula.

Heb deze twee draaien GEEN vliegjes gezien!

 

Maar weet nog steeds niet hoe Tarantula op slabs gebruikt.

Lepel in het pootgat of in het vat?

 

Over beiden ben ik zeer te spreken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ph donner bedoel je niet piranha ?

Die hebben ze nu ook vloeibaar en tarantula ook dacht ik kijk maar even op de site dat is speciaal gedaan voor hydro :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee de Piranh gebruik ik al 2jaar.

Maar sinds ik de Tarantula er bij gebruik zie ik geen vliegjes meer.

Heb nog een oudpotje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Varenrauw mug? .

 

Ja heb ik last van. En ik gebruik liq piranha.....

 

En nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet het ook niet op je ballen smeren Tim !

De tarantula is tegen beestjes en is ook in vloeibare vorm verkrijgbaar dacht ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja Tim wel .....tegen sexueele oververmoeitheid doet die dat.

 

 

Wallen onder ze ballen :)

 

 

Lezen Tim ,Tarantula zei ik

 

:huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat gebruik ik ook.

 

Dat befoelde ik ook eigenlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo allen,

 

ikzelf gebruik nu ook alles van AN, namelijk volgende producten : tarantula, piranha, voodoo juice,

sensi grow, sensi bloom, sensizym, overdive, b-52, bigbud en budcandy.

 

voor die varenrouwmug was volgens mij de sensizym ook geschikt, de grond goed besproeien of bevloeien met 5ml/l,

volgens de site's advancedepedia van AN.

 

ik heb nu nog de conoisseur in bestelling, en als twindaddy hier wat tips voor gebruik van de opgenoemde producten

wil geven ben ik hem alvast dankbaar.

 

groeten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Twin, weet je al wat meer over een mogelijk organisch schema/folder :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Bestario

 

Niet te veel gebruiken.Het is een sterk geconcentreerd goedje en mijn ervaring is dat de helft van het schema al ruim voldoende is.Volg het topic van Torsti eens in Micro/Fluo.Hij werkt momenteel met Connoisseur en alle toevoegingen.

 

@ Krasi

 

Die is in testfase.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey twindaddy,

Ben zeer tevreden over de AN producten,toch wat vraagjes

 

-ik vulde onlangs mn lege flessies aan,kreeg de nieuwe verpakkingen-->die sluiten goed :wacko: ,na het maken van een nieuw vat(sensi grow a+b,b-52,voodoo juice) merkte ik dat,na een uurtje of twee,het water minder troebel was en er wat bezinksel was.Ook bij het kuise van het pompje in het vat merkte ik serieuze aanslag. De dames kregen wat last van een Ca tekort, of dit hieraan te wijten is betwijfel ik,maar vroeg me toch af of wat de oorzaak kan zijn.

 

-de voedingsschema's op de site gaan tot 7 weken(bloei),mn dames zullen er zeker 10-12 nodig hebben.

Hou ik het schema aan of verleng ik de eerste 2 weken tot 3,enz

Thanks

 

greets Aghori

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zou kunnen dat de calcium uit je kraanwater is neergeslagen.Voor 100% zeker te weten wat er neer slaat zou je het moeten laten onderzoeken door een lab.

 

Probeer eens een keer je vat 24uur stil te zetten alvorens je het aanmaakt.Ik denk dat er dan al veel neergeslagen zal zijn en je voedingswater uiteindelijk nog stabieler is.

 

Om ons schema aan te passen naar je eigen strain doe je week 3 en 4 herhalen.Zodra je over de 10weken bloei gaat zou ik ook week 5 al wat eerder ertussen plakken.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo ik heb een vraagje, ik wil graag een testje doen met dwc in combinatie met AN PH perfect basisvoeding.

Nu zijn er nogal wat mogelijkheden van combinaties van basis voeding en toevoegingen.

Ik vraag je bij deze om advies, wat moet ik in huis halen om een DWC kweek te doen onder LED licht? (ik heb maximaal 2 M2 aan ruimte)

En wat is de levertijd als ik het via de website van AN bestel?

 

alvast bedankt.

 

iVaporize.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten eerste moet je nieuwe lampen halen.Leds hebben we allang en breed getest,ook wij bij AN,en dat is erg beperkt.

 

Verder zou ik om te beginnen met Sensi grow en bloom of Grow-Micro-Bloom en dan hobbiest bundle erbij nemen.Dat is gewoon het basis setupje om leuk mee te kunnen werken.

 

Succes!!

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Twinny, in een setup met eb en vloed (mapito) doe je normaal gesproken je vat gewooon weer bijvullen na het terugpompen en gooi je er weer nieuwe voeding bij naar de hoeveelheid nieuw water die er in ging.

 

Hoe houdt het ph perfect systeem met sensi bloom hier bij? of moet je echt na een dag of wat je vat totaal verversen?

 

Wat zou je verder aanraden kwa toevoegingen? hobbyist level of gelijk hoger gaan zitten? en hoe kan ik eventueel de kushykush voeding hierbij integreren?

 

Nog eentje, met overdrive kan je die alleen in week 5 en 6 gebruiken, of ook vanaf bijvoorbeeld week 3 langzaam aan opbouwen? en als het laatste het geval is wat raadt je dan aan om mee te starten, en hoeveel als max hoeveelheid?

 

thnx for the answers,

 

greetz,

DB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Twindaddy een vraag voor jou.

 

Ik werk nu met AN en vraag me af hoe te werken met de volgende voedingen.

 

Big bud

b52

overdrive.

 

Volgens het (rare) schema van AN zou ik big bud vanaf bloeiweek 2 t/m 4 moeten geven.

b52 vanaf 3 t/m week 6 en overdrive vanaf week 5 t/m6.

 

Normaal duurt de bloeicyclus bij mij zon 9 weken. Wat wordt dan de juiste manier van voeden ?

 

En hoe ga ik om met een extra pk voeding ? is die nog nodig ?

 

Wat is het het probleem rondom hammerhead (4/10) van AN.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt erop dat twindaddy op een lange vakantie is of niet meer op het forum komt.

 

zijn laatste post is al een hele tijd geleden.

 

Wat moeten we nu zonder daddy B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon.... en gezellig forum hebben .....

 

UG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatst gezien 16 juli.

Misschien weer naar Amerika ?

Voor beurzen training etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat is vanaf het moment dat jij hem op 12/12 zet.Het zijn snelle mensen daar in de states he :tu

 

Wij werken meer met 9weken,dus maak ik zelf daarvoor de schema's.

 

Grtz twin

 

 

ik weet dat twindaddy niet meer zal antwoorden ;-) , maar heeft iemand hier een AN 9 week schema liggen ? liefst een met alle producten ( grand master)

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx, maar dit is de 7 weken bloei ik zou graag eentje hebben voor iemand die 9 weken bloeit

 

aagezien hij er gemaakt heeft, heeft iemand mischien eentje liggen

Share this post


Link to post
Share on other sites

niemand ?

 

iemand een idee, welke weken van de bloei ik moet verlengen om de 7 wekenschema op 9 weken te krijgen

 

alle hulp is welkom, het word nog maar men tweede kweek dus veel ervaring over de bloeistaat met zen aangepaste producten heb ik niet

 

en omdat het hier over 15 verschillende pottekes gaat :tu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...