Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

twindaddy80

Advanced Nutrients

Recommended Posts

Dan moet je diegene die niet op zit te letten onder ze reet schoppen :verrygood

 

En sommige soorten hebben idd 3 weken nodig,met name de haze soorte.Onze schema's zijn gebaseerd op 8weken bloei,in USA zelfs 7 weken,dus voor sommige soorten zal een week extra geen probleem moeten zijn.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dan moet je diegene die niet op zit te letten onder ze reet schoppen :lol:

 

En sommige soorten hebben idd 3 weken nodig,met name de haze soorte.Onze schema's zijn gebaseerd op 8weken bloei,in USA zelfs 7 weken,dus voor sommige soorten zal een week extra geen probleem moeten zijn.

 

Grtz twin

 

 

Hey Twin,

 

Ik zag idd in het blad How To Grow Bigger Buds dat ze een schema van 7 weken aanhouden.

is dit gezien vanaf de eerste week 12/12 of vanaf week 4 waar de bloeiverschijnselen ingetreden zijn?

Dus eigenlijk 10 weken 12/12 ?

 

Grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is vanaf het moment dat jij hem op 12/12 zet.Het zijn snelle mensen daar in de states he :lol:

 

Wij werken meer met 9weken,dus maak ik zelf daarvoor de schema's.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat is vanaf het moment dat jij hem op 12/12 zet.Het zijn snelle mensen daar in de states he :)

 

Wij werken meer met 9weken,dus maak ik zelf daarvoor de schema's.

 

Grtz twin

 

Hoi twin :D

 

Waar kan ik een organisch schema vinden?

 

Tette

Share this post


Link to post
Share on other sites

beste twin,

 

ik gebruik de gehele organische lijn,op wetty betty en emerald shaman na, naar volle tevredenheid :head_hurts_kr: was mijn aller eerste x 4 plantjes 1m2 600w geen voedingsschema kon geen goede vinden dus doe mar n dotje en mn amnees plant van hypo heeft mijn 90 gr droog rookplezier opgeleverd aan keiharde toppen :wacko: waar een hele goede coffieshop niet aan kan tippen,dus zeer goed produkt voor de beginnde hobbyist.

maar nu mijn vraag zijn er dingen waar je aan kunt zien of ruiken of het produkt nog goed is heb de flessen nu 2 jaar,dus ook nog de oude lekkende verpakking omdat ik de sealtjes ook weggooide,maar laatste ronde(januari) nog gebruikt geen problemen opgemerkt.

nu zal dat voor elk produkt anders zijn,f1 zal moeilijk worden denk ik vanwege de al zeer donkere kleur en van organic b weet ik al dat het gigantisch gaat stinken terwijl het dat eigenlijk niet doet,mn tarantula is nog in poedervorm dus ook niet egt houdbaarheids gebonden lijkt mij.

ik hoop dat je me kan helpen want kan nog zkr 2 rondes op draaien en zou zonde zijn om een produkt wat eigenlijk nog goed is wegtegooien of visaversa te gebruiken en mn planten ga vern*&^%n <_< .

 

mvg tricho

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Twindaddy80,

 

ik heb ff gegoogled op de AN organische voeding en ook op de site, en ik ben erg positief over de wat ik lees over de lijn.

Ik vroeg me af of er ook een schema is van de deze lijn(organisch).

De volgende ronde ga ik voor Sannie`s producten, maar ben ook benieuwd naar de AN products en wil deze in de toekomst ook eens proberen, dus vandaar.

 

Mvg Krasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Onze site word momenteel verbouwd.Als consument is het zowiezo niet mogelijk om online te bestellen.

 

 

Grtz twin

 

Hoi,

 

is dit nog altijd het geval? Ik heb gisteren een bestelling geplaatst en heb een bevestigingsmail gekregen.

Ik ga deze produkten toch opgestuurd krijgen?

 

groeten habibi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jazeker ga je die spullen gewoon opgestuurd krijgen.Het gaat meer over de info en de labels die vernieuwd moeten worden.Aangezien Canada momenteel in een complete label make over zit zullen er veel nieuwe labels komen zoals bijv Rhinoskin,Nirvana,Overdrive,Piranha(deze is al te vinden),Sensi,Connoisseur,en zo zijn er nog enkele.

 

Organisch schema schijnt veel vraag naar te zijn hier op WF.Doet me goed dit te horen aangezien ik een grote voorstander ben van organisch kweken.Ik zal het schema in dit topic zetten zodat het voor iedereen te vinden is.Uiteraard komt het ook op onze eigen site en bij de verkooppunten te liggen.

 

De producten hebben een vrij lange houdbaarheidsdatum.Wel verschilt dat per product en de hoe je het gebruikt.Na 2 jaar zou ik sommige dingen niet meer gebruikenPoeders blijven langer goed als ze droog en donker worden opgeslagen.Ik raad mensen meestal aan om flessen te nemen die ze in een ruime 2 rondes opmaken.Dit geeft je vaker een vers product en houd je ook meteen bij met de nieuwe ontwikkelingen.Wij blijven onderzoek doen naar indoor kweken en met nieuwe informatie kan je soms producten verbeteren.

 

Wat nog een optie is voor een schema is goed lezen wat er op de fles staat.Hier staat vaak al op hoe je het gebruikt,wanneer en de mengverhouding.Je neemt dan zelf even een stukje papier,schrijft de produkten op,je aantal weken bloei en groei die je wil doen en vult gewoon in wanneer je welk produkt gebruikt.Als je je dan ook meteen even verdiept in het waarom dan gebruiken leer je meteen nog een hoop nieuwe dingen over de cyclus van je plant.Op het moment dat ik met AN begon te werken,heb ik ook zo mijn schema gemaakt en met grote tevredenheid.Het is even een avondje werk,maar je zal de rest van je kweekleven plezier hebben van wat je in die avond leert.

 

En mocht je er niet uitkomen blijft dit topic open en mijn inbox is ook altijd open voor vragen en suggesties.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste twin,

 

Bedankt voor je snelle antwoord en wil niet lastig zijn,maar ben toch eigenlijk best wel benieuwd welke produkten je na 2 jaar niet meer vertrouwd.

Zoals ik al zei heb de complete lijn en als ik die helemaal wegmoet gooien kost me da weer n 300 euries.

Als ik ze had zou ik alles wegdonderen,maar dat is het probleem heb niet genoeg geld om de complete organische lijn opnieuw te kopen,met name voodoo en bud candy zijn dure produkten die snel aantikken.

In 2 ruime rondes ga ok niet redden grow maar 1x per jaar 4 plantjes(genoeg voor mij voor een jaar rookplezier) dus 2 rondes is voor mij al 2 jaar.

Miss jammer genoeg toch maar opzoek naar een ander produkt die meer bij mijn situatie past of minder produkten gebruiken bv geen tea,budcandy etc maar dat gaat denk ik wel tenkoste van de kwaliteit/kwantiteit.

 

Mvg tricho

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je maar 1 ronde per jaar draait zouden ze wel langer houdbaar moeten blijven.Je ruikt vanzelf wel wanneer een organisch produkt niet meer goed is.Daarnaast zijn een aantal produkten in 500ml uitgekomen en sommige zelfs in 250ml.Organic Tea heb ik zelf na 2 jaar nog gebruikt en had geen enkel probleem.

 

Het niet meer vertrouwen heeft meer te maken met hoe de eindgebruiker ermee omgaat.Worden doppen goed aangedraaid,worden maatbekertjes goed schoongemaakt,hoe staan de producten opgeslagen,en je kan er vast wel meer bedenken.Als je er goed mee omgaat kan het zeker zo zijn dat producten een lange tijd meegaan.

 

Hopelijk heb ik je weer wat gerust gesteld zodat je gewoon je jaarlijkse kweekje met vertrouwen kan doorzetten.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je heb me idd weer gerust gesteld :) en ik zal het is bekijken en ruiken al zal dat voor de iguana juice moeilijk zijn denk ik omdat ie al zo heerlijk ruikt B).

Ook zijn mijn opslag mogelijkheden niet zo groot en optimaal soms wordt het wel 35 gr in de zomer dus das wel nadelig.

Maar nu ik er zo over praat denk ik koelbox slimmie :D wat amnesia allemaal wel niet met je doet :wacko:

Ik ben niet zo goed in verslagjes maken maar miss deze x eens eentje proberen te maken een klein testje over de houdbaarheid in slechte condities(warme opslag).

Nogmaals twin toppie voor je snelle reageren geeft me nog meer vertouwen in het produkt omdat ik weet dat je er 100% achter staat en mijn dank is groot :head_hurts_kr:

 

Keep it green <_< tricho

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey twindaddy

 

met An in het verleden goede ervaringen , alleen met sweet leaf niet

 

op de verpakking staat dat he smaak erdoor verbetert en de wiet zoeter wordt.

 

Nou ik heb het geweten , me wiet smaakte(met 3 weken spoelen) TE zoet en in de verdamper bijna naar caramel , dus je proeft de smaak goed en dan daarachter aan gewoon suiker

 

 

Heeft jullie nieuwe product carboload ook deze eigenschap? Ik zoek iets als molasses maar iets dat het niet TE zoet maakt

Share this post


Link to post
Share on other sites

vraagje waarom is het duurder om bij advanced .nl te kopen dan bij de dampkring budcandy daar iets van 24 eurie tegen 40 dacht ik bij an

is het weer andere budcandy

heb nu in 4 jaar 4 verschillende gehad steeds minder er in

vreemd het begon zwart en is nu waterkleur gr duuv

Share this post


Link to post
Share on other sites

@THC

 

Carboload is een goede vervanger voor molasses.Sweetleaf is inmiddels uit het assortiment.Ik heb het zelf nooit geprobeerd en kan er dus niet over oordelen.Met Carboload of Bud Candy heb ik nog nooit iets geproefd van een bijsmaak.

 

@Duvelduvel

 

Dat Bud Candy enkele malen is verandert van samenstelling klopt.In het begin waren er wat problemen met drippers.Vandaar dat het product anders lijkt,maar het is nog steeds van dezelfde kwaliteit.

 

Het verschil zit um erin dat wij liever de producten via een winkel verkopen dan rechtstreeks.Vandaar dat je bij ons gewoon de volle mep betaald,terwijl je bij je vaste shop vaak wel iets lager uitkomt.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Twinny, komen jullie nog met een schema voor de kushy/indica voeding?

 

En als ik in week 5 en 6 de overdrive geef, kan ik dan gewoon de kush voeding er bij blijven geven of moet ik die vet minderen?

 

Tof je weer gesproken te hebben gister, hopelijk gaat die shop weer meer van jullie voeding verkopen, alhoewel je daar ook wel de trend ziet het moet goedkoop, vandaar die voorraad canna en zo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kushie Kush geef je ipv Big Bud.Dus het schema blijft hetzelfde alleen vervang je een product met een andere.Je kan er zelfs al mee beginnen op het moment dat je de klok omzet al zijn er ook mensen die nog even Bud Ignitor gebruiken.Aangezien dat het bij jou voor een test is is het makkelijker om Kushie Kush je gewone bloeistimulator te laten vervangen.

 

Mensen kijken alleen naar het directe prijskaartje Don.Dat ze met dezelfde liter bij ons meer aanmaken(er zullen vast geconcentreerdere voedingen zijn)zien ze niet.Uiteindelijk ben je dus niks duurder uit.Wel kan je het uitbreiden zo ver als je wil en het dus zo duur maken als je zelf wil.Wil je goedkope,grote halen snel thuis,kan dat ook met onze producten en ga je gewoon besparen.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey twindaddy

 

met An in het verleden goede ervaringen , alleen met sweet leaf niet

 

op de verpakking staat dat he smaak erdoor verbetert en de wiet zoeter wordt.

 

Nou ik heb het geweten , me wiet smaakte(met 3 weken spoelen) TE zoet en in de verdamper bijna naar caramel , dus je proeft de smaak goed en dan daarachter aan gewoon suiker

 

 

Heeft jullie nieuwe product carboload ook deze eigenschap? Ik zoek iets als molasses maar iets dat het niet TE zoet maakt

 

Budcandy geeft ook die caramal smaak in de verdamper,heb het weggegooid na een herkansing bij een ander,echt smerig .Carboload geeft geen smaak,en werkt wel goed,maar dit is mijn ervaring,er zijn er ook die budcandy niet proeven,met roken valt het ook niet zo op :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Twin,

de AN Organic B, is een vitamine complex met aminozuren en sporenelementen, dus deze zou de voedingswaarde van de grond niet verhogen, wel weer nuttige voeding voor de schimmels en bacteriën, is wat ik ervan begrijp.

Zit ik een beetje goed, want ik wil deze combineren met m`n oraganische producten van Sannie,GL,Bac en Humboldt.

Geef je dit product de gehele kweek mee, of een bepaalde periode?

Mvg.

 

Edit: Ik heb aan het begin van dit topic gelezen dat je het in de groei en bloei meegeeft.

Wel hoor ik graag van je of het de EC in `t substraat verhoogt ja/nee.

En weet je al wat meer over een evt. organisch kweekschema?

Ps producten van de organische lijn zijn niet overal te koop, niet compleet iig, alleen op de site en dan betaal je gelijk 30eurie verzendkosten :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet zeker als jij Dirk van Leplantage.nl of Vince van shopWF een mailtje doet met de vraag naar producten van AN die niet op hun site staan ze je zeker zullen helpen.

 

Organic B geef je de gehele oogst mee,uitgezonderd de 1ste 2 weken bloei.Dit val goed te combineren met de producten van Sannie en GL.Bac en Humboldt weet ik niet,ik weet niet wat er in hun flesjes zit.

Met het organische programma zijn we hard aan het werk.Ik verwacht zeer spoedig een schema te hebben met verschillende levels.

 

Indirect zal het de ec van je medium wel iets verhogen verwacht ik.Maar wat is ec??Als je zeker wil zijn wat er in je aarde zit moet je aarde analyse laten doen.Ec is alleen maar een meeting van alle zouten in je bodem en wil niks zeggen over wat er daadwerkelijk inzit.

 

Naast de aminozuren en sporenelementen bevat Organic B ook: proteinen,lipiden,peptiden,vitamine b1-b2-b3-b5-b6-b7-b12,mineralen en cytokinine.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Twin, bedankt voor de tips.

 

Ik wil iets meer duidelijkheid over de Organic B.

Na mijn weten kan je deze gewoon combineren met elke organische lijn, omdat dit een vitamine complex is.

Omdat `t dus de voedings waarde van je substraat niet drastisch verhoogt, of zit ik er compleet naast.

 

Mvg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat je het bij het juiste eind heb :P

Drastisch verhogen zal het zeker niet.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey twinny.

Weet jij waar ik een bodemanalyse kan doen van me cocoslabs? .

Ik wil graag weten hoe het eraan toegaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Weet jij waar ik een bodemanalyse kan doen van me cocoslabs? .

BLGG te Naaldwijk

 

Namaste :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...