Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

twindaddy80

Advanced Nutrients

Recommended Posts

Hoi beste medegrowers

 

Gister was ik uitgenodigd bij Advanced Nutrients en heb daar een geweldige uitleg gekregen over hun producten.Daarnaast kreeg ik een map met haast alle info die er nodig is om iemand te kunnen uitleggen over het hoe en wat.

 

De bedoeling van dit topic.

 

Hier kan je me alles vragen omtrend de onduidelijkheid over de spullen van Advanced.Ik kan me goed voorstellen dat als je op hun site kijkt je niet wijs word uit wat waarvoor is en hoe te gebruiken.Die vragen kunnen dus hier door mij beantwoord worden.Zie mij als een helpdesk tussen de klant en de producent.

 

Tja en er zullen vast reacties komen waar ik totaal niks mee kan.Die zijn bij deze dus al beantwoord.

 

Kom dus met serieuze vragen over deze voeding en ik zal proberen een zo goed mogelijke uitleg en advies te geven.

 

Succes

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er leuk uit

 

Nu jij toch de front office bent voor advanced

 

Zou bij mijn volgende opzet stekvoeding, groeivoeding en bloeivoeding nodig hebben dus laat je maar gaan en vertel me welke ik moet nemen

 

Alvast bedankt

 

Greetz Juanna

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor het stekken:juicy root stekgel,de blokjes weken in piranha met sensizyme

 

groeivoeding:iguana juice grow,sensizyme,organic b

 

bloeivoeding:iguana juice bloom,sensyzime,organic b,carboload

 

dan heb je de basis een eind op orde.hier kan je nog alle kanten op om het uit te breiden met nirvana,f1,h2,tarantula,seaweed,voodoojuice,enz

 

zo zie je,het kan heel basic maar ook zeer uitgebreid.

 

overigens is dit voor het organische voeden.

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey twinny na een zeer relaxt avond smoke en dampuhh bij je ben ik wel geintresseerd geraakt in het goedje dus vanochtend een hele reeds producten opgezocht via exoticgarden(???).mooi en duidelijk uitleg ( ze hebben alleen zoveel :P word nog een keertje overlezen :yummy: ).

 

eerste vraag die me binnen schoot is dan ook :

 

 

waarom ZOVEEL producten ???? ik geloof best dat het allemaal noodzakkelijk is als het gaat om perfectie maar ik denk dat ze zeker nummer 1 zijn met een uigebreid assortiment :blink: :) kon dat niet kleiner alles door elkaar een soort a + b of weet ik wat ...

 

waarom hebben ze dat sow gedaan

 

en wat kost nou zo'n compleet lijntje :punk:

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey masteryero

 

was idd geslaagd avondje.moeten we met enige regelmaat doen.kleinschalige besloten meetings,werkt goed.

 

vraag1 waarom zo veel producten.ten eerste omdat ze alles zelf hebben.dus van voeding tot enzymen tot bestrijding tot reinigingsmiddelen.dat zijn al meteen een paar flessen meer als de normale voedingsproducenten.ik ken er namelijk geen 1 die een schoonmaakmiddel in ze lijn heeft opgenomen.

ten tweede zijn het ongeveer 5 lijnen.dus voor iedereen wat wils.of je nou hobbyist bent die alles zelf wil controleren of de grote broodkweker met megaloods.iedereen zou er mee moeten kunnen werken.

 

dan je volgende vraag.de prijs van een lijntje.

 

ik heb even grofweg geschat en met de connoisseur a en b,sensizyme,b52,carboload liquid,overdrive en final phase zit je tussen de 150 en 200 euries.hier kan je zeker 2x een vierkant metertje mee voeden.dus das 100 euries per rondje.vind ik meevallen als je nu al ziet dat er 17% meer resultaat mee is geboekt(ik denk even commercieel voor je :P )

 

ik hoop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ola!!

 

Ik check ook ff in met de organische lijn (ga de volledige lijn gebruiken deze keer :P )

 

cheerio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ola again!!

 

Ik wil wel graag mijn ergernis even kenbaar maken in het advanced verhaal.

 

DE FLESSEN!!!

 

er staat op : "SHAKE WELL BEFORE USE" ...nou dan komt het...

 

Van de 9 flessen die ik heb lekken er 2 niet!! (zo lekker van die stralen langs de fles,,,EN STINKEN)

 

Mijn advies voor medeslachtoffers: FF een plastic zakje mee draaien als je de dop erop draait...en dan schudden.

 

De tarantula(iets minder) en de piranha,,lossen slecht op (heb emmers nu met goed sluitend deksel,,ff schudde)

 

 

Ciao

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben ik helemaal met hupla eens

 

ik heb dit probleem ook al bij advanced aangekaard en die gaven als antwoord dat je het lipje niet moet weg gooien maar een stukje loshalen.uiteindelijk denk ik dat een folietje beter werkt.

 

piranha doe ik een beetje in me pootgat.dat werkt geweldig.tarantula lost hier naar behoren op.maar ik laat het niet bezinken,dus helemaal zeker kan ik het niet zeggen.

 

succes dude

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeiedag!

 

Ik ben in het bezit van bud blood, big bud, overdrive en carboload. Dit omdat ik op diverse sites heb gelezen dat is de succesformule is voor een wat grotere vruchtafzet. Al die andere producten geloof ik wel, en wil deze ronde voor het eerst even aankijken met deze 3 flessen en het poedertje.

Nu las ik ook ergens dat je bij AN niet op de pH en PPM hoeft te letten, anderzijds lees ik weer dat er mensen bizar grote schommelingen in de pH hebben.

Ook vroeg ik me af welke hoeveelheden in het beste kan gebruiken voor kweken op aarde(plagron royalty). Naar mijn weten is de calculator van AN op hun site berekend op hydro. Ik heb liever te weinig dan teveel want lees veel over verbrande planten met AN.

Bud blood moet alleen meegegeven worden in de eerste week op 12/12 maar moet ik dit dan in één keer geven of kan ik het de eerste week elke dag meegeven?

 

Groeten,

John

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit te wachten op een gratis voedings pakketje. Is voor een rondje op zaad :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Zitten er in het zeewierextract ook verschillende mineralen en zoja kan je ze opnoemen??????

 

Namaste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@johnny

 

over de zakjes kan ik je positief berichten dat het idd je ph en ec zo goed als zelf regelt.Ik zeg erbij zo goed als want ook de ph en ec van je kraanwater schommelt nog al eens.Mijn eigen bevindingen zijn dat het heel netjes uitkomt.

De calculator van AN is berekent op RO,reverse osmose water dus.Op een royalty mix zou ik heel voorzichtig zijn met voeding en toevoegingen geven omdat de grond van zichzelf al aardig rijk is.

Ikzelf heb de BudBlood 1-2x per week meegegeven,afhankelijk van hoevaak je water geef.Wat ik deed was BudBlood,water,BudBlood,water.De keren dat je alleen water geeft wel even je ph corrigeren.

 

@ert

 

jij gebruikt toch geen voeding??

 

@Elmanito

 

Helaas moet ik melden dat de Seaweed uit het assortiment gaat.Mocht er iets voor terug komen zal ik dat natuurlijk meteen melden.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeiedag,

 

Ik zie nu net dat advanced wéér een nieuwe bloom booster op de markt heeft; bud factor X. Deze zou de harsproductie van de plant verhogen.

Een litertje kost zo'n 85 euro dat is dus niet niks. Ik gebruik zelf de andere "opbrengst verhogende" producten van AN onder andere big bud waar ook de harsproductie op de een of andere manier wordt vergroot.

Ik vroeg me ten eerste af via welke wegen de harsproductie wordt beinvloed met deze voedingen. Daarnaast zou ik ook graag het verschil tussen big bud en bud factor X willen weten (buiten de 55 euro per liter :lol: ).

Misschien iemand met uitleg?

 

Groeten,

John

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey hallo,

 

Zijn er nog forumleden die nog steeds de volledige voedingslijn van AN gebruiken?

Zo ja wat zijn nu jullie bevindingen ?

Vind het er wel mooi uit zien maar testen op lange termijn heeft mijn voorkeur...

Twindaddy80 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
@Elmanito

Helaas moet ik melden dat de Seaweed uit het assortiment gaat.Mocht er iets voor terug komen zal ik dat natuurlijk meteen melden.

 

Ik had dit effe gemist, maar jammer dat ze het spul eruit halen, maar voor dit toch iets veel beters gevonden.

 

Namaste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey hallo,

 

Zijn er nog forumleden die nog steeds de volledige voedingslijn van AN gebruiken?

Zo ja wat zijn nu jullie bevindingen ?

Vind het er wel mooi uit zien maar testen op lange termijn heeft mijn voorkeur...

Twindaddy80 ?

 

Elkaar ondertussen gesproken op de chat :lol:

 

Succes.

 

Grtz twin

 

Goeiedag,

 

Ik zie nu net dat advanced wéér een nieuwe bloom booster op de markt heeft; bud factor X. Deze zou de harsproductie van de plant verhogen.

Een litertje kost zo'n 85 euro dat is dus niet niks. Ik gebruik zelf de andere "opbrengst verhogende" producten van AN onder andere big bud waar ook de harsproductie op de een of andere manier wordt vergroot.

Ik vroeg me ten eerste af via welke wegen de harsproductie wordt beinvloed met deze voedingen. Daarnaast zou ik ook graag het verschil tussen big bud en bud factor X willen weten (buiten de 55 euro per liter ;) ).

Misschien iemand met uitleg?

 

Groeten,

John

 

 

Bud Factor X is een product wat het imuunsysteem van de plant behoorlijk omhoog gooit.Door dit te gebruiken heb je minder last van aantasting op de plant of je toppen.Denk hierbij aan toprot,stamrot en TMV.Ik zeg niet dat het helemaal voorkomt,maar de schade beperkt houden is al heel mooi.

 

De stimulator die jij bedoeld is waarschijnlijk de Bud Ignitor.Dit is een stimulator voor de eerste 2 weken van de bloei.Het zorgt ervoor dat de plant sneller omschakelt van groei naar bloei en meer bloemen aan gaat maken.Zo behaal je dus tijdwinst en meer toppen.

 

Er is dus geen verschil tussen Bud Factor X of Big Bud en zo ook geen overeenkomsten.Het zijn 2 opzich staande producten.

 

Mocht je meer vragen hebben kan je ze uiteraard stellen.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Ik gebruik ook de voeding van twinn daddy

 

Bloom A en B

Big Bud vloeibaar

En overdrive.

 

Prima voeding met goede resultaten.

 

gr. johannes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Elkaar ondertussen gesproken op de chat :lol:

 

Succes.

 

Grtz twin


  1.  

 

IDD

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hiho. Ik heb een vraag. Ik ben van plan AN producten te kopen via hun site (Advanced nutrients europe). Als ik producten online wil bestellen dan kom ik op een ongeauthoriseerde site ;) . Heeft één van jullie wel is online spullen bestelt? Is dit ook netjes aangekomen?

 

Alvast bedankt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onze site word momenteel verbouwd.Als consument is het zowiezo niet mogelijk om online te bestellen.

 

Online is alles zowiezo te verkrijgen via enkele shops.Exotic garden,alien zijn enkele voorbeelden daarvan.

 

Mocht je een shop in je regio zoeken stuur me dan een pm en ik kijk even welke ik je kan aanraden.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Wat is de pH-waarde van de organische voeding Mother Earth NPK: 4.8 - 3 - 4.3 ???

 

Namaste B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat is de pH-waarde van de organische voeding Mother Earth NPK: 4.8 - 3 - 4.3 ???

 

Namaste ;)

 

 

In pure vorm bedoel je??

 

Ik gebruik hem zelf momenteel op me groentes en kruiden en moet zeggen dat ze er toch gezondjes bijstaan.

 

Maar Elmanito,als ik me niet vergis was jij zo tevreden over de seaweed extract.De belangrijke bestandsdelen hiervan zitten tegenwoordig in de Nirvana Biostimulator.Misschien dat je daar iets mee kan.

 

De PH-waarde van de organic tea kan ik zo meten voor je.

 

Grtz twin

 

 

 

Belangrijke informatie voor gebruikers van Advanced Nutrients producten.

 

Een groot aantal producten zal in loop van tijd veranderen in verhouding.Dit volledig in het voordeel van de eindgebruiker.Houd hier echter wel rekening mee.De flessen met de nieuwe verhoudingen zijn voorzien van een stickertje wat zegt dat het coco-coir is.Dit wil zeggen geschikt voor het gebruik op cocos mediums.De samenstelling van alle toevoegingen zal in loop van tijd 2ml/l worden.Dit om het voor jullie makkelijker te maken.Ook zal een aantal flessen een nieuw logo krijgen.Sommige zijn wat mooier als de andere(smaken verschillen)en ook hieraan kan je herkennen dat het om een nieuwe verhouding gaat.

 

Mocht er onduidelijkheid zijn of heb je verdere vragen kan je altijd via de pm bereiken.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites
De samenstelling van alle toevoegingen zal in loop van tijd 2ml/l worden.Dit om het voor jullie makkelijker te maken.

Nou dat vind ik een leuke!!! Dus dan hoef je alleen te onthouden hoeveel basisvoeding je toevoegde en de andere 26 flesjes zijn easy!! Nee grapje hoor! Heb m'n beste ronde gedraaid op advanced... 17% meer op advanced t.o.v atami... Niks mis mee!

 

Maarrem, twinny, we zouden nog wat doen met de Carboload toch ? Ik ben er klaar voor!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
In pure vorm bedoel je??

 

Maar Elmanito,als ik me niet vergis was jij zo tevreden over de seaweed extract.De belangrijke bestandsdelen hiervan zitten tegenwoordig in de Nirvana Biostimulator.Misschien dat je daar iets mee kan.

 

De PH-waarde van de organic tea kan ik zo meten voor je.

 

En ben je eral achter wat de pH-waarde in pure vorm is?????

Ik heb nog een volle fles Seaweed extract staan, maar bedankt voor de info.

 

Namaste ;)

 

P.S. Het wordt eens tijd dat er magnesium toegevoegd wordt aan die organische voeding van Advanced Nutrients.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...