Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kannabis

6 maal Haze, 390W T5

Recommended Posts

Toch maar een kweek verslagje maken, dan heb ik ook voor mezelf een leuk naslagwerk :P

 

 

De plantjes zijn naar mijn idee toe aan wat meer licht, ze komen van zaadjes en zijn nu zo'n drie weken oud. Ze staan nu nog in de computerkast in te kleine potjes maar gaan naar zolder alleen is het daar nog niet klaar.

 

Ik ben bezig met een afzuigventilator die is na het weekend gereed.

 

zo staan ze er nu bij:

 

gallery_23447_8765_1479848.jpg

 

 

 

heeft iemand nog een goede suggestie voor een pH en EC meter, want die schijnen onmisbaar te zijn toch?????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meer licht?

 

Hoeveel cm tot de planten hangt je lamp?

 

En ja PH + EC is wel een aanrader. Van Hannah zijn ze 50 euro de stuk, die verdien je zowieso wel terug.

 

Probeer eens uit te rekenen hoeveel liter aarde (de inhoud van je pot.bak dus) je planten beschikbaar hebben, dit is wel aan de hele kleine kant als ik het zo zie.

 

En de laatste tip: Hou rekening met je hoogte, die Haze gaat echt groeien als ie op 12/12 gezet wordt. Hoeveel ruimte heb je nog in de hoogte? Als dit te beperkt is zou ik ze gelijk op 12/12 zetten.

 

Ze zien er wel lekker uit, succes gewenst. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...