Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

effe chillen: De Ice Box

Recommended Posts

AS???????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ff op hun site gekeken, maar dus je hebt voor elke lamp zo icebox hangen dan plus nog een chiller enz.

Ik denk dat dat toch wel wat stroom trekt dan :lol:

 

Je kan dan net zogoed gewoon in een apart kamertje afblazen en daar een mobiele airco instaleren. (ook geen last van ontvochtiging)

Dan is je warme uitstoot ook gekoeld en is denk nog goedkoper als 6 of 8 iceboxen.

En waarom zou je de lampen willen koelen als die in een goed geisoleerde ruimte hangen.

Ik zie het nut er niet van in, het kan volgens mij veel makkelijker........rare amerikanen B)

(ik heb het dan wel over een hok met minimaal 8 lampen he)

 

Voor 1 lamp zou de icebox misschien wel een idee zijn.

 

Maar ja daar zijn de blauwe petten niet actief naar op zoek met helikopters enz

 

Maar dan nog waarom wil iedereen tegenwoordig koelen..........zo vaak word je niet op die manier gepakt.

 

Maar ja ik laat me graag verrassen.

 

Word wel eens tijd voor de test ja, want zo erg veel werk is het ook weer niet Whazzup.

 

Gardens with 50% humidity or higher may require dehumidification to avoid condensation of the equipment and water lines. This can be solved by using a dehumidifier and there are water-cooled units available.??

 

 

Maar ja ben benieuwd!!!! Kom op AS

 

hydrogenpicture.jpg

 

Gr Irezumi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Test test is daar iemand ;)

 

Ik wil ook best de test doen hoor in Januari, dat is eerder als dat deze gaat beginnen denk ik :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je daar dan warm water door pompt, kan je dat dan bijvoorbeeld ook gebruiken om de inblaas-lucht te verwarmen?

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

eehhhh ja??? ;)

 

@IreZumi

ik hoop ook dat hij vlug begint.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De test komt volgend jaar zomer pas weer? of........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook als As grow het druk heeft kan ie best ff van je laten horen :verrygood

 

@Doc

Als het niet opschiet wil ik het wel gaan testen in Februari :lol: Want dit slaat nergens op!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

High dudes,

 

Heh heh, daar zijn we dan.

Tja je kent het wel het afronden van een wetenschappelijk juridisch onderzoek kost soms wat tijd.

Als je daarbij ook nog een kapotte knie bijstopt dan wordt het lastig om de logistiek te regelen.

 

Maar we zijn natuurlijk dankbaar voor de warme reacties en bezorgdheid over onze afwezigheid.

 

Zoals gezegd, het heeft even geduurd voor de chiller en ice box naar Eindhoven zijn geimporteerd.

We hebben een broodkweker gechanteerd met de anonieme kliklijn als die niet chauffeurde, dus we konden vorige week de boel ophalen.

Eindhoven wordt al bijna ingehaald door Almere, dus het is begrijpelijk als het soms moeilijk is om de aanvoer van goederen te regelen.

 

We hebben ons wel opgeworpen als crashtestdummies, maar zitten nu al enkele nachten te peinzen, wat we met deze installatie het beste kunnen neerzetten als opstelling.

We zijn er bijna uit. De voorstellen worden deze week voorgelegd aan het bestuur waarna we snel de eerste aanpassingen aan de kweekinstallatie verwachten.

 

Morgen zullen we wel pica's schieten en een testtopic starten.

 

Groeten uit BrabLab, Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Doc

Als het niet opschiet wil ik het wel gaan testen in Februari :verrygood Want dit slaat nergens op!!

dat maken we zelf wel uit :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat maak jezelf uit? Volgens mij heb ik niks getikt wat ik voor jullie uitmaak hoor :verrygood

Dat was mijn mening, maar daar heb je best vaak problemen mee he :lol:

 

En trouwens het is toch Doc ze test, dus maak jij niks uit toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

we maken zelf wel uit of dat nergens op slaat :lol:

 

Doc verkoopt dit product (nog?) niet. Het is een demo die door KJ is besteld om het eens te testen. Via Wietforum wordt het ter test aangeboden. In overleg met de aanbieder. Dus ook in overleg met de aanbieder besluiten we of het te lang duurt of niet. Dus "we" is de beheerder van deze sectie (ik) en de aanbieder. Persoonlijk zie ik het graag wel snel getest overigens :verrygood

 

We (jij en ik) hoeven het helemaal niet met elkaar eens te zijn gelukkig. Neemt niet weg dat we daar wel eens een grapje over kunnen maken met een knipoog of een uitgestoken tong he :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nogmaals dat zelf uitmaken mag je indd zelf zelf uitmaken :lol:

Het was dus ook gewoon mijn mening, maar dat begrijp je nog steeds niet geloof ik :lol:

 

Maar was wel geinig geintje van je dan :lol:

 

Genoeg test topic vervuiling :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is trouwens ook een mooi liqued cooled lampie

 

liquidlumens.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die is al wat ouder (net als dit topiq :lol: )

Veel mensen dachten dat het water teveel licht tegen zou houden, ik heb echter nooit een test gezien.

 

Hoe staat het met de ice box? Ik ben eigenlijk best wel geintereseerd hoe het werkt..

Zijn deze apperaten al ergens te verkrijgen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja gave test dit man ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom koopt niemand gewoon van marktplaats een oude snelkoeler voor bier ???

 

die dingen zijn niet zo duur en hebben mega koel vermogen

 

gewoon de circulatie slang die normaal langs je bier leiding loopt door de koelers

 

groeten

 

skunkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat je de icekoeler beter lekker voor bier kan gebruiken deze test houd nogal wat niet .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan iemand me misschien vertellen wat het kost om 3 van deze apperaatjes naar nederland te krijgen?

Ben na het zien van het promo filmpje wel geintereseerd geraakt!

 

Gr AH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop dat AS binnenkort tijd heeft om deze test te gaan doen. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

pom pom pom :rolleyes:

 

In ieder geval heeft deze aankondiging van een test al 1 record gebroken.

Deze aankondiging staat er al 6 maanden :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja het heeft wat voeten in aarde gehad en een kind krijgen gooit qua planning ook nog wel eens roet in het eten :rolleyes:. ASgrow heeft al een vat staan, een pomp moet er nog komen en dan gaat hij één test draaien, namelijk het gesloten koelen van 1000 watt in een lange tube, om te kijken of de koudebuffer voldoende is om dat af te voeren. De eventuele tweede test is hetzelfde, maar dan continu (om en om 1000 watt, dus zonder buffer!).

 

Daarna komt de Ice Box en chiller weer beschikbaar voor een volgende tester.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik bewerk me tekst wil wel eens testen maar dan laat ik het wel weten .

 

Had niet het hele topic goed gelezen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zag alleen de tekst GRATIS zeker :rolleyes:

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben erg benieuwd :wacko:

Gefeliciteerd trouwens AS!

 

Succes met zowel de test als de kleine

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...