Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kutvogel

Het spinning gevoel, wie heeft het?

Recommended Posts

Ik heb dit ook als ik erg stoned ben, ik begin dan helemaal te trillen enzo, maar het bleef wel een relaxed gevoel.

maar ik denk dat als je dat gevoel heb gehad dat je dan ineens uitspaced, net alsof al de thc in een keer word opgebruikt ofzo en dat vind ik wel jammer want dat gevoel duurt bij mij altijd maar 1 minutje..

 

p.s.: weet iemand mischien hoe het komt dat je soms als je een heis van een joint neemt, die dan knettert. dit wil ik al een tijdje weten maar heb geen zin om een heel nieuw topic voor aan te maken.

Edited by Bright

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij knettert 'ie ook wel eens en het is eigen oogst dus zowieso niet verzwaard :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja een takje ofzo?..

 

ik heb wel eens gemerkt dat sigaretten tabak kan gaan knetteren al dan niet in een joint.

het lijkt of er iets van kaliumnitraat in zit.

 

 

maar ik zou me meer zorgen maken als de as punt zwart blijft en er bijna niet afvalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb het best wel vaak moet ik zeggen, lijkt net alsof de zwaartekracht 10 keer toe neemt.

Soms kan ik er beter tegen dan andere keren het komt ook steeds in vlagen, hoe langer ik ze dicht houd hoe langer het gevoel aanhoud.

Maar het stopt ook vanzelf weer en ik maar denken dat ik de enigste was

 

Smoke`se

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had het vanmiddag weer heel erg hahaha kon haast niks meer met gevolg dat ik wakker werd in me buro stoel achter de pc ;) iets te lang me ogen dicht gehouden denk ik :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha HEERLIJK, gister avond lag ik op bed nadat ik een DIKKE JOINT had gerookt van LIMITED BUBBLEGUM (die bijhoorlijk in kwam) haha kussen onder me kop weg en ja hoor da ging ik...vliegen na weet ik veel begon te zweven en te draaien (HEERLIJK) hoe harder hoe beter ik ga haha leek wel of er wat anders bij zat dan alleen wiet

 

zou dit kunnen omdat ik vant weekend beetje base(coke)heb gedaan??? dat die weer beetje terug kwam of zo iemand een antwoord????

Share this post


Link to post
Share on other sites
p.s.: weet iemand mischien hoe het komt dat je soms als je een heis van een joint neemt, die dan knettert. dit wil ik al een tijdje weten maar heb geen zin om een heel nieuw topic voor aan te maken.

 

Heey, dit zijn idd. takjes en (misschien blaadjes) als je per ongeluk een takkie in je Joint gooit knettert dit als je het aan het roken bent. Hier kan je ook hoofdpijn van krijgen ....

 

Maar het kan voor derest geen kwaad hoor :rofl

 

greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het naar achter tuimelen gevoel ook als ik mn ogen dicht doe,

maar dan moet ik echt wel heel érg stoned zijn, ik vind het soms prettig, maar niet altyd 1 keer heb ik al eens gehad dat ik niet eens meer uit mn zetel kon omdat ik gewoonweg te stoned was.

 

als ik puur rook, of als ik hasjchocomelk drink heb ik wel een heel ander gevoel dan ben ik echt superhigh :rolleyes: dit vind ik echt zeer tof dan heb je zo een bepaalt heroisch gevoel of hoe moet ik het omschrijven :)

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf de meest ervaren/zware blower kent dit gevoel. Iedereen heeft zijn limieten nietwaar ;)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...