Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kutvogel

Het spinning gevoel, wie heeft het?

Recommended Posts

Hoi

 

Een paar vrienden van me hebben heel vaak dat als ze echt retegaar zijn en ze gaan op bed liggen en doen hun ogen dicht, dat ze het gevoel krijgen dat ze voorover of achterover beginnen te tuimelen (de ene heeft het altijd voorover, de ander altijd achterover). Het kriebelend gevoel in hun buik dat ze daarbij krijgen is soms zelfs bijna niet te houden zeggen ze. Beetje alsof je zat bent, alleen is het dan niet alsof je met je rug op een draaiende schijf ligt, maar in de richting dat je ook een voor- of achterwaartse salto zou doen. Het is ook geen vies gevoel of ook niet dat je er misselijk van word, dat vind ik bij te zat zijn met je ogen dicht wel.

 

Hier iemand die dit ook heeft?

 

Heb het zelf nog nooit gehad, maar kzou het wel willen. Wil je het proberen, ze zeiden tegen me dat het het meeste voorkwam als ze helemaal plat lagen, dus zonder kussen onder hun hoofd, zodat hun hoofd lichtjes naar achter getilt was. En ook alleen als ze echt retegaar waren.

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat ken ik wel :verrygood

Ik heb ook een hangmat , als je daar in gaat liggen als je gerookt hebt en je gaat liggen doezelen dan heb ik af en toe het gevoel dat ik val en schrik ik wakker B) ;)

 

Als van de alc naar de klote bent en je gaat op bed liggen draaien dan moet je 1 been buiten je bed hangen en zorgen dat je de grond raakt dan is het zo over ;)

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pfffffffffffffffffffff\

 

 

Voor mij is het weer anders ik rook en blow niet ;)

 

Wel heb ik het een paar keer gehad dat ik niet meer wist wat voor of achter was. En dat viel wel mee en daar doe ik het ook voor :verrygood

 

Laats had ik voor een gozer op werk een cake gebakken(dat is een beste kweker B) ) en mee naar werk genomen. Dus plakkies gesneden en netjes verpakt voor de vriezer(vakantie kwam er aan). Ik denk joh weet je wat ik neem een stukkie, en dat was een domme zet. Heel me kop draaien en niet meer op gang te krijgen met werk. Ertje is uitbener(varkens) en dat ging nou niet meer hoe het moest gaan. ik loop naar de kantine en kom me chef tegen op de trap en die vraagt wat hahahahahaha.Nou ik denk dat ie het domste antwoord heeft gehad van ZIJN hele carriere hehe.

 

 

Laatst zegd ie tegen me!!! Jij was waus he laatst hahah.

 

 

Gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je zegt ik rook en blow niet, mag ik dan aannemen dat jij gewoon regelmatig een stukje cake eet?

 

Heb van een te sterke cake ooit gehad dat mn ogen helemaal begonnen weg te draaien, niet tegen te houden. Elke keer dat ze helemaal naar achter gedraaid waren, kon ik ze weer naar voren richten om dan nog geen seconde later weer helemaal weg te draaien, echt niet te houden was dat. Toen ben ik maar op bed gaan liggen (op mn buik, doe ik ook altijd als ik teveel lsd binnen heb) en dan ga ik (net als met lsd) helemaal wegdromen tot ik in een staat van trance ben. Dan verlies je je lichaam helemaal, besef je niet eens meer dat je bestaat, en das op zo'n moment wel lekker B)

 

De keer dat het het ergste was was met 3 zegels achter de kiezen, a la 160-170 mics per stuk :verrygood waren ook nog eens heel erge mindfuckers die dingen ;)

 

Bij mn vorige job was er eentje die kwam opt werk aan, struikelde bijna bij het uit de auto stappen, viel bijna om toen ie zn vuilnisemmer wou gaan legen, allemaal van spacecake. Die mocht gelijk terug naar huis vertrekken en nooit meer terugkomen ;) (was ook niet echt verantwoord aangezien we met rolbruggen, lasmachines en haakse slijpers moesten werken iedere dag)

 

@buble: bedankt voor de tip, maar de laatste keer dat ik het met alcohol zo erg had, had dat niet eens meer geholpen denk. Lag toen bij een maat in de zetel te crashen, toen ben ik buiten in de tuin gaan zitten en heb ik tot 6 maal toe gespouwd (zelf opgewekt), en daarna nog een uurtje in de frisse lucht blijven zitten. Ben niet zo'n drinker en had toen, mede door een niet zo goed gevulde maag, de jack daniels wat onderschat :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb wel het gevoel als ik goed stoned ben dat bijv iets op de televisie op en neer gaat (of heen en weer of wat dan ook) en als ik dan wegkijk dat ik zelf nog het gevoel heb dat ik nog op en neer ga:P west wel leuk eigenlijk :P

 

Grtz SoftIce

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat had ik als klein kind al altijd wanneer ik moe was en op bed ging liggen met mn ogen dicht. Ook met mn ogen open soms. Dan was het net of mn bed was heel snel, maar met maar een hele kleine beweging op en neer aan het gaan, maar niet zomaar, het kwikkelde zeg maar. Dus als 1 hoek van het bed naar boven gaat, gaat de andere hoek tegelijkertijd naar beneden, en dan met alle 4 de hoeken zeg maar. Dat heb ik nu dus nog steeds als ik stoned op bed lig, vooral als ik al wat moe ben. Ook niet stoned wil het af en toe nog eens gebeuren, maar een heel stuk minder vaak.

 

Maar dat tuimelen wil ik toch ook een keertje hebben.. Mss eens proberen als ik de volgende keer spacecake maak, en dan eentje met 1.7 gram goeie wiet erin, zodat ie net niet te sterk of net wel ietsie pietsie te sterk is :P Denk dat ik dan meer kans heb dat het lukt.

 

(weet dat de meesten 1g sterke wiet wel voldoende vinden, maar dan voel ik er echt bijna niets van, dus ga je zelf space cake maken, begin met 1 a 1.2 gram en kijk wat je aankan.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb alleen last van mijn evenwicht als ik net een dikke heb gerookt, en dan me haren ga wassen onder het douchen (dan zijn de ogen dicht, tenzij je kinder shampo gebruikt :P ). Dan moet ik me soms echt vast houden want het lijkt net alsof ik alle kanten opga.

Maar het is wel makkelijk te verklaren, 1 de ogen zijn dicht, 2 je schud met je hoofd omdat de shampoo in het haar word gewreven.

Dus eigelijk niks bijzonder, maar ik betrap me er vaak op dat ik bijna omval.

 

Dus zeker het proberen waard, als je de mogelijkheid hebt om je natuurlijk wel ergens aan vast te pakken, anders stort je met douche gordijn en al naar beneden :) .

 

Greetz Thomas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

huh.............ik heb dat alleen als ik gaar ben en dan op de fiets stap,als of ik naar links en naar rechts uit zwaai.

Net of ik teveel gedronken had..............oeps.........nou proeven dan.

 

 

 

piercing :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb alleen last van mijn evenwicht als ik net een dikke heb gerookt, en dan me haren ga wassen onder het douchen (dan zijn de ogen dicht, tenzij je kinder shampo gebruikt :P ). Dan moet ik me soms echt vast houden want het lijkt net alsof ik alle kanten opga.

Maar het is wel makkelijk te verklaren, 1 de ogen zijn dicht, 2 je schud met je hoofd omdat de shampoo in het haar word gewreven.

Dus eigelijk niks bijzonder, maar ik betrap me er vaak op dat ik bijna omval.

 

Ja dat ken ik ook wel ja. Ik zet dan altijd mn tenen tot tegen de tegels van rond de badkuip zeg maar, en dan met mn knieen er ook tegen leunen, dan heb ik al iets meer evenwicht. Dan moet je wel goed opletten dat je niet te ver naar voren gaat, want anders verliezen je voeten grip, en das niet zo prettig :) (spreek uit ervaring :yummy: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft hier nou niemand dat gevoel? moet toch wel dat er nog mensen zijn met dat bepaalde effect?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het

alleen niet standaart ofzo

maar als ik fcking stoned ben en ik ga plat liggen heb ik het gevoel dat ik achterover draai en als je '' daarop gaat spacen '' word het wel erger maar vind het niet zo super prettig en als je recht op gaat zitten en gwn blij verder gaat denken spacen ofzo is het weer weg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb het ook vaak voor...

Tegenwoordig gebruik ik het als maat voor hoe stoned ik ben.

Sluit gewoon even mn ogen en dan weet ik het direct, maar lang doen is toch niet aangenaam want dan ga ik me na een tijdje niet zo goed voelen <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja dat ken ik wel <_<

Ik heb ook een hangmat , als je daar in gaat liggen als je gerookt hebt en je gaat liggen doezelen dan heb ik af en toe het gevoel dat ik val en schrik ik wakker :lol: :j

 

 

Dat heeft iedereen wel is en is normaal.

Omdat je lichaam de overgang van wakker (actief) naar slaap fase gaat, dalen je hartslag ritme en doordie overgang fase geeft je lichaam een reactie (zodat je precies val van iets en wakker schiet :D ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb dit ook wel eens als ik op mijn rug lig maar dan leg ik mij gewoon op men zij en dan is het weg <_<

groeten db

Share this post


Link to post
Share on other sites

@greensfarmer, blow ya mind en drux bunny: ja, dat gevoel bedoel ik ja! <_<

 

Vind het alleen erg spijtig dat ik het niet heb

 

IDEETJE: kga dalijk is ff eentje rolle met mn laatste druppels bho en wat van mn zelfgekweekte heerlijke gletsjer, als ik het dan niet heb, denk ik niet dat ik het ooit zal krijgen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou, update over het proberen toch te tuimelen, tis dus niet gelukt met een dikke BHO / Gletsjer joint, dus denk ik niet dat het nog wel zal lukke.. Achja, blowe blijft toch fijn eh :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik krijg dat als ik moe ben, na 03u 's nachts bijvoorbeeld. Als ik (druiven)suiker neem gaat het weg. Enkele keer ook angstig erbij. Zeker niks leuks aan, en me ertegen verzetten werkt averechts.

Slecht eten, hard werken, alcohol, nou, dan ga ik wel tuimelen hoor! Met zweet op mn voorhoofd ja. Maar ik moet ook zeggen als ik naar een feest ga en er zin in heb, heb ik zoveel energie dan krijgt niks me eronder. Kan ik wel doorhalen (zonder andere oppeppers). Ik ben ieg wel beter geworden in het aanvoelen van mn energieniveau.

Dus Kut, drie dagen vasten, weinig slapen en hupsakee met die rollercoaster!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb dat ook, maar wel alleen als ik enorm high/stoned ben.

Dan lijkt het of je in slow-motion naar voren valt maar dan wel steeds met een hapering, snap je?:lol:

Dus dan val je (relatief snel achter elkaar) steeds weer een stukje naar vorenonder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb dit ook wel als ik nuchter ben, je kan het nuchter ook opwekken door je te concentreren op de plek in je brein waar een denkbeeldige lijn van je ene naar je andere oor, de denkbeeldige lijn vanuit net boven je neus (derde oog) kruist. Ik heb het vrij standaard als ik high/stoned ben (hoewel, vroeger meer dan tegenwoordig, gebruiksfrequentie is flink toegenomen, misschien ligt het daaraan?), ook zittend in een stoel. Probeer je hoofd anders gewoon slap naar achter te bewegen (kijk uit voor nekpijn), het is een gevoel van constant blijven vallen, alsof je constant dezelfde paar seconden van een film achter elkaar ziet :verrygood nuja, zoiets.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is inderdaad wel een leuk gevoel. Meestal heb ik dat als ik na een avondje paffen m'n bed in kruip. De eerste keren was dat wel wennen, het is net raar. Je bent klaar om te gaan slapen, alles chill, alles rustig. Wil je daar je neerleggen in je bed: net alsof je er gewoon door valt. Echt droog.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb dat ook, maar wel alleen als ik enorm high/stoned ben.

Dan lijkt het of je in slow-motion naar voren valt maar dan wel steeds met een hapering, snap je?:lol:

Dus dan val je (relatief snel achter elkaar) steeds weer een stukje naar vorenonder.

 

Ik heb precies het zelfde met me jonkos waar ik Anesthesia ijshash en voor de rest alleen gewone Ane wiet in doe.

Vooral als je dan gaat slapen en de deken over je heen trekt dat is echt een vaag gevoel, alsof je onder weg bent naar

een andere demensie.

Een heel erg trippy gevoel.

Maar wel heel erg lekker en verslavend.

Nu is het blokje bijna op en ik baal nu al.

 

 

Groeten BoboJonko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij is het evenwicht ook wel soms zoek (als ik echt veel gerookt heb)

Ben al eens ooit gewoon neergegaan (toen ik rechtstond) => ben toen maar gewoon ff blijven liggen :lol:

 

Ook heb ik meestal dat alles verder weg lijkt, als ik voor pc zit dan lijkt het alsof ik een meter verder van het scherm zit

En dan knipper ik ook veel meer met men ogen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het ook regelmatig ik vind het wel relax ik ga dan beetje met me kop bewegen dat voelt best relax maar toch is het raar :wacko:

 

als ik dan iets moet pakken uit de keuken ofzo dan lijkt het idd of ik behoorlijk bezopen ben maar dit heb ik alleen als ik me wietje bijna puur rook :o dus weinig tot geen tabak..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...