Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
GANJAFARMA

Recovery haze >Accidental Haze en er komen nog 4 sannies jack f6 en misschien tien stekkies amnesia de rest zijn zaailingen

Recommended Posts

fucking jammer van die meeldauw man!!

wel een mooi meiske tho,,, hoe ruikt ze??

 

greets,

Hup

Share this post


Link to post
Share on other sites
fucking jammer van die meeldauw man!!

wel een mooi meiske tho,,, hoe ruikt ze??

 

greets,

Hup

 

 

Ja zeker jammer van die meeldauw man ..

en ze ruikt ZO ZO ZOETTTT pfff..heb

nog een dame staan dus hoop dat zij nog zoeter zal ruiken

 

Laters,

Farma

Share this post


Link to post
Share on other sites

;)

 

ik heb een schuurtje staan waarin ik een 240 tent wil plaatsen

maar het probleem is dat de temp daar onder de 18 gr komt..

ik zat eraan te denken om de muren (die van hout zijn met spleten)

met wat te bekleden om de warmte zo binnen vast te houden..

heeft iemand ideeen om mijn schuurtje kouvrij te houden..zonder gebruik

te maken van een kachel :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

GanjaFarma, jammer te horen van die meeldauw. Ik heb zelf ook wat temp problemen de laatste tijd en zit naar verwarmingsmatten te kijken. Deze zouden de potten en de wortels op temperatuur moeten houden. Ze zijn waterdicht en regelbaar met thermostaat. Als voorbeeld:

http://www.exoticgarden.eu/nl/home/environ...eating-mat.html (niet al te veel info)

en

http://www.growshoponline.net/index.php?ma...products_id=210 (met wat meer info)

 

Ik heb ze nog niet in huis maar denk hier wel serieus over omdat ik s'nachts de boel moet openzetten en overdag weer alles dicht. Met deze matten zou ik hopelijk alles open kunnen laten. Met zo een 300 watt voor de grotere matten zijn ze een stuk goedkoper dan met een kachel te werken denk ik. Voor zover ik het begrijp kunnen de planten flink koud worden maar de wortels echter niet.

 

Ik ga even een paar vragen uitzetten over die mats bij de verkoper om te zien als ze voldoen voor mij. Ik hou je op de hoogte.

 

Succes,

 

Phazed

 

Update: Ik heb al antwoord over de matten:

 

Een verwarmingsmat is het beste voor jonge planten in kleine ruimtes. Als het in een ruimte waarin je kweekt te koud wordt is het beste om de lokatie er omheen te verwarmen of een kacheltje te plaatsen in je hok.

 

Nou, dat is in ieder geval duidelijk. Dan maar geen matten.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
GanjaFarma, jammer te horen van die meeldauw. Ik heb zelf ook wat temp problemen de laatste tijd en zit naar verwarmingsmatten te kijken. Deze zouden de potten en de wortels op temperatuur moeten houden. Ze zijn waterdicht en regelbaar met thermostaat. Als voorbeeld:

http://www.exoticgarden.eu/nl/home/environ...eating-mat.html (niet al te veel info)

en

http://www.growshoponline.net/index.php?ma...products_id=210 (met wat meer info)

 

Ik heb ze nog niet in huis maar denk hier wel serieus over omdat ik s'nachts de boel moet openzetten en overdag weer alles dicht. Met deze matten zou ik hopelijk alles open kunnen laten. Met zo een 300 watt voor de grotere matten zijn ze een stuk goedkoper dan met een kachel te werken denk ik. Voor zover ik het begrijp kunnen de planten flink koud worden maar de wortels echter niet.

 

Ik ga even een paar vragen uitzetten over die mats bij de verkoper om te zien als ze voldoen voor mij. Ik hou je op de hoogte.

 

Succes,

 

Phazed

 

Update: Ik heb al antwoord over de matten:

 

Een verwarmingsmat is het beste voor jonge planten in kleine ruimtes. Als het in een ruimte waarin je kweekt te koud wordt is het beste om de lokatie er omheen te verwarmen of een kacheltje te plaatsen in je hok.

 

Nou, dat is in ieder geval duidelijk. Dan maar geen matten.....

 

Hey Phazed..sorry voor de late reactie was ff een tijdje druk bezig..

ja de verwarmingsmatten zijn een goede oplossing maar denk dat ik het sowieso uitstel om een tent in mijn

schuurtje te plaatsen..vooral omdat het erg koud is..en vooral nu met de sneeuwval..hoe gaat het daar bij jou dan met jouw temp problemen..de meeldauw is nog steeds een probleem bij mij ..heb het wel behandeld maar heb ook last van gele bladeren ..ik haal ze weg maar er komen weer nieuwe..zou het door die meeldauw komen..?

 

in ieder geval de dames vangen nog steeds liefde door de goede en de slechte tijden heen..

 

 

lv schommelt tussen de 30 en de 50 procent

temp op zijn laagst 18.2

en ik zuur geen water af

 

 

 

new pictures

 

 

 

Hier zie je mijn dame sjf6 het leek alsof de bloei niet kwam..maarja ben het al gewend te horen van deze dame f6

nu gaat het wel lekker alleen die meeldauw fucked het op !!!

en die gele bladeren

 

gallery_22966_8741_751701.jpg

gallery_22966_8741_250227.jpg

gallery_22966_8741_219868.jpg

 

 

 

 

pics zijn gemaakt met pokkie daarom zo een slechte kwaliteit..

maar hier zie je de dame accidental haze..heel lekkere wiet

gallery_22966_8741_1113477.jpg

 

 

 

 

hier nog een dame sjf6 die eerst heel groot en vol was maar veel bladeren afgestorven(gele).

al mijn dames hebben nu overigens last van meeldauw..

gallery_22966_8741_648434.jpg

gallery_22966_8741_77910.jpg

 

 

 

 

gallery_22966_8741_444873.jpg

gallery_22966_8741_837091.jpg

 

 

totaalplaatje overzicht

 

gallery_22966_8741_349717.jpg

 

er was nog een dame accidental haze die heb ik een tijdje geleden de das om gedaan <_<

zij was droog nat 110 gram en droog 40 gram.. :likken:

en met haar begon het meeldauw probleem trouwens

in bepaalde toppen van haar heb ik ook zaadjes opgemerkt..

het kan zijn dat ze is bestuifd door sjf6 mannetje of accidental haze mannetje ..

 

 

accidental haze

 

gallery_22966_8741_20460.jpg

 

gallery_22966_8741_361183.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

srry dat ik er zo laat mee kom maar ik ben te nieuwsgierig dus ga t tog ff vrage

wat is de bedoeling van die plastic bordjes om je plantjes heen?

alvast bedankt

 

peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ola!

Damn jammer van die meeldauw <_<

Thnx voor de update ,,ik hoopte er al een tijdje op,,,:likken:

 

Smokereport van de accidental misschien voor huppie?? (:) )

 

greets,

hup

Share this post


Link to post
Share on other sites
srry dat ik er zo laat mee kom maar ik ben te nieuwsgierig dus ga t tog ff vrage

wat is de bedoeling van die plastic bordjes om je plantjes heen?

alvast bedankt

 

peace

 

 

Hey dr. Ganja..

de bedoeling daarvan is om de warmte een beetje af te weren zodat ik minder vaak water hoef te geven :wacko: .

wanneer de dames groter zijn zorgen de bladeren voor schaduw ..daarom heb ik ze nu niet meer staan..

 

peace

 

Ola!

Damn jammer van die meeldauw :wacko:

Thnx voor de update ,,ik hoopte er al een tijdje op,,,:blink:

 

Smokereport van de accidental misschien voor huppie?? (:blink: )

 

greets,

hup

 

 

Is cool man hupla.. :whistling

had trouwens al een ah geoogst ..lekker rokertje hoor :specool

pm me maar

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel ..om te beginnen ben ik de spint gaan bestrijden omdat ik het zonde vond om mijn planten weg te doen..ik heb ze bestrijd met een bestrijdingsmiddel tegen spint van praxis..deze is overigens biologisch en helemaal niet giftig ofzo..

in deze periode heb ik echt gemerkt hoe sterk de dames zijn..voordat ik last kreeg van de spint waren ze heel vol en mooi groen..

en op een gegeven moment begonnen de bladeren geel te kleuren, dus ik dacht een voedingstekort of te veel voeding..maar de spint was gewoon de oorzaak :D ..ik heb er het beste van gemaakt en hier en daar wat zitten buigen zodat

de toppen evenveel licht krijgen..

 

hier volgen de pics..

 

shout out naar HUPLA voor de accidental haze !!! :rolleyes:

 

 

hier zie je sjf6 dame

 

gallery_22966_8741_770448.jpg

 

 

 

links op de pica zie accidental haze..

ik heb hier en daar zitten buigen zodat ze meer licht kunnen vangen

paar tyrips hier en daar en bamboestokken ter ondersteuning van de toppen..

ik heb er maar het beste van gemaakt en een beetje creatief geweest..

 

gallery_22966_8741_853851.jpg

gallery_22966_8741_513476.jpg

 

hier zie je ook een sjf6 dame met alle toppen omgebogen

 

gallery_22966_8741_1282651.jpg

gallery_22966_8741_349345.jpg

 

 

sj f6 dame

 

gallery_22966_8741_527273.jpg

gallery_22966_8741_671183.jpg

 

 

 

gallery_22966_8741_951206.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie ik nou overvoeding? lijkt echt op nuteburn :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja komen die gele bladeren alleen van die spint..? lijkt me toch ook een voedings teveel of tekort..:rolleyes:

 

 

succes verder man !

 

 

grtz Elmo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer van je spint plaag. Soms zit het mee maar voor je eerste ronde heb je aardig wat te verduren gehad voor mijn idee. Hopelijk zal die ervaring een positieve kant hebben. Je zult het misschien sneller herkennen de 2de keer, mocht het gebeuren. Je hebt er in ieder geval het beste van gemaakt en toch een lekker wietje aan overgehouden en daar gaat het om. Zelf heb ik aardig wat zaad geproduceerd maar niet al te veel last van ziektes gehad, gelukkig.

 

Ik heb hier de boel stil moeten leggen dus last van temperatuur heb ik iig niet op dit moment.

 

Succes

 

Phazed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...