Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

swingers

Binnenkort in Highlife Mijn vrouw !

Recommended Posts

We hebben al een poosje wat getest met Wiet thee , en zoals jullei het weten hebben we er heel veel baat bij.

 

Nu kregen we de vraag op we mee wilde werken aan een onderzoekje hiervoor en hebben we ook netjes gedaan. Maar de vraag die er op volgde was of wij geen zin hadden om een intervieuw te geven zodat het beschreven kon worden in HighLife.

 

tuurlijk niet was ons antwoord en gisteravond is iemand langs geweest en heeft mijn vrouw dus geintervieuwd, foto dr bij en hoppe kan zo het blad in.

 

Nu werkt deze man een aantal nummers in het vooruit dus kan het wel een maand of wat duren , maar ze komt er wel in te staan.

 

helemaal super vinden wij het en hopen dan door dit artiekel meer mensen baat vinden bij de wiet thee.

 

als hij uit is zal ik een brul geven.

 

greetings Swingers

Share this post


Link to post
Share on other sites

en hoe los jij thc op in water dan??

 

in mijn ogen is wiet thee gewoon verspilling van je wiet en zit het gebruik ervan m puur tussen de oren..

 

groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

op de zelfde manier zoals je THC oplost in boter

 

 

Maar ben benieuwd naar jou beredenering van je stelling.

Share this post


Link to post
Share on other sites

thc lost op in boter, dat klopt

 

thc lost niet op in water, das ook een feit

 

groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij wietthee is het ook niet zo dat men gewoon wat verknipte(goed vermalen) wiet er bij kapt of in een builtje er bij voegt.

thc bindt zich met zuren en vetten. dit is een vaakvoorkomende fout(zoals gewoon je wiet in je spagetti gooien als topping).

 

bij deze thee hoort men oftewel een beetje boter toe te voegen, maar dat is niet zo lekker dus goede melk is zeker een goed alternatief :verrygood . aangezien het zich ook aan zuren bindt kan men er ook gerust wat citroensap bijvoegen.

warme melk of chocomelk met wiet of hasj er in is zeker ook aan te raden.

 

pas ook op met de doseringen, het is niet zo gemakkelijk in te schatten als een jointje.(vind ik althans). dus indien je teveel denk te hebben genomen en het wordt je wat te heavy (of je begint slecht te gaan), zorg dat je wat melk en brood bij je hebt, doet je wonderen dan.

 

 

dus vraag ik me wel nog af zou men theezakjes kunnen fabriceren met citroen/cannabis(met beide werkzame stoffen)? of beter gezegd zou dat werken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan kun je denk ik beter wietboter maken en daar een lepel van in je thee gooien

 

echt wietthee kun je het niet noemen...

 

en dan nog neemt de werking denk ik wel af

 

liever smeer ik dan de wietboter op een krentebroodje

 

groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou doe jij het op jou manier king dan doen wij het op de onze

 

als jij denkt dat het tussen de oortjes zit .. helemaal goed

 

wij weten dat ze er veel baat bij heeft. dus houden we het ook lekker zo

 

Maar een klontje dierlijk boter er bij dan bind de THC zich daarmee

en werkt het als een speer, maar goed .........dat is een andere discussie

 

Swingers

Share this post


Link to post
Share on other sites

gheheghehe,

de king weet nog niet alles,

je moet meer door je rijk reizen.

Daarnaast kun je je afvragen of 100.duizenden gek zijn met hun thee,

of dat jij wat info mist.

 

Het schijnt met thee ook zo te zijn dat er maar een bepaalde hoeveelheid zich bind

omdat er niet meer vbrije deeltjes zijn voor de thc om zich aan te koppelen.

hoe hoger het vet( maar dus ok zuur-gehalte) hoe meer vrije deeltjes er zijn om gekoppeld te worden aan de werkzame stoffen.

 

greetz,

ik ben benieuwd,

 

weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ja...THC enzo lossen niet op in KOUD water. De oplosbaarheid in warm water zou wel eens beter kunnen zijn...daar zijn vast wel data van...

Caffeine lost ook nauwelijks op in KOUD water...

 

P

Share this post


Link to post
Share on other sites

bovendien moet je niet enkel aan THC denken, er zijn nog een hele hoop andere cannabinoïden, en die hebben ook hun effect, en zijn mss wel oplosbaar in warm water.

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt

 

 

je maakt wiet thee door :

 

 

1 liter water te koken en in een theepot te stoppen

doe daar 1 gram knip afval bij en een mespuntje dierlijk vet

laat dit een paar uur trekken

door een zeef halen en klaar !!!

 

in ons geval gebruiken we 1 kop thee per dag , wil je er wat van voelen in je hoofd moet je of meer knip afval toevoegen, of meer thee drinken

hahahaaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met 1 gram knipafval in de pot en slechts een mespuntje boter kun je die hele kan leegdrinken, merk je er nog weinig van in je hoofd, maar kgeloof best dat het voor medisch gebruik in veel gevallen wel helpt, omdat het dan ook niet per se om het stonede effect gaat.

 

Waarvoor gebruikt je vrouw het eigenlijk als ik vragen mag?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn vrouw gebruikt het voor haar pijn die ze heeft door FM

 

en idd het gaat niet om een stoned of high effect , als we dat willen roken we er wel één of twee

 

voordeel van wiet thee is dat de pijn wel weg gaat , maar geen stoned of high effect , dus kun je het gewoon gebruiken ook tijdens je werk

 

we gaan komende week wiet olie proberen, kijken hoe dat gaat !

 

greetings swingers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...