Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

groenman

Welke shag

Recommended Posts

javanase jongens halfzwaar, dit omdat ik met 1 1/4 vloei rook en ik een sprietje draai, ik heb het geprobeerd met eco bio shag, met nep shag, met salie etc. maar ik moet een stoned effect hebben ivm medicinale doel einden, en dat gaat beter met wat shag.....en javaanse jongens is op elkaar geperst en blijft langst vers, ik doe met 1 pakje shag meer dan een maand....en rook elke avond......

 

ejb

 

javaanse jongens staat daar niet javanase ahahhahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van al de tabakssoorten die ik hier ik België kan vinden vind ik de lekkerste: Belgam 20 of 21 en de rode Pall Mall. Vroeger ook wel halfzware Van Nelle gerookt. Van smaak vind ik die héél goed, maar die vind ik te nat als hij vers is en daardoor 'pakt' die meer op de longen. Ook is die vezel te fijn, waardoor je snel te vast rolt en je joint niet meer goed trekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De aroma komt je tegemoet zodra je het pakje open doet!!

 

TIJD VOOR VAN NELLE!!

;)

 

Samen met marlboro siga uitermate geschikt voor joint!!

 

PeAcE ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van nelle geschikt voor een joint? Komaan, dat is echt tabak om heel de wietsmaak naar de klote te helpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan rook je de verkeerde wiet denk ik, ik heb er namelijk nooit last van gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dan rook je de verkeerde wiet denk ik, ik heb er namelijk nooit last van gehad.

 

 

SLUIT IK ME BIJ AAN!! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Van nelle geschikt voor een joint? Komaan, dat is echt tabak om heel de wietsmaak naar de klote te helpen.

smaken en kleuren, I guess

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Als je niet puur wilt roken, dan kan je beter dit gebruiken

 

gallery_16467_6951_94794.jpg

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is van de nep-shag idd de lekkerste (minst vieze ;) )

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook bijna geen sigaretten meer, soms in het weekend.

Ik denk dat ik m'n tabakverslaving er moeilijk uit krijg doordat ik nog altijd (weinig) tabak in m'n joints doe.

Ik gebruik nu pall mall rood omdat ik dat vroeger altijd rookte, dat was goedkoop en even goed als belgam 20 vond ik.

 

Weet er iemand misschien een lichtere tabak om op over te schakelen?

Misschien dat dat al helpt, want ik pure joints vind ik altijd zwaar op de keel.

Misschien dat die greengo wat is voor mij, maar ik vind dat toch nergens in België :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Weet er iemand misschien een lichtere tabak om op over te schakelen?

Misschien dat dat al helpt, want ik pure joints vind ik altijd zwaar op de keel.

Misschien dat die greengo wat is voor mij, maar ik vind dat toch nergens in België :verrygood

Misschien is een lichtere tabak wel niet wat je zoekt. Denk eens na over een klein pijpje of een bong, eventueel een volwaardige waterpijp of een vaporizer, dan hoef je geen tabak meer te roken. Is zeker de investering waard en dan heb je ook gelijk méér keuze om 'baked' te raken :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook alleen joints, pijpjes, bongs en dergelijke rook ik niet graag.

Zware hijsen, hoesten, geen chill gevoel krijg ik ervan :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb sinds een paar dagen een vaporgenie, die bevalt me goed, is al aardig veel gebruikt :)

kanhelaas niet zo veel in en het duurt even voordat je doorhebt hoe je er goeie dampwolken uit krijgt(zonder verbranding), maar als je 't eenmaal doorhebt werkt het perfect, en de smaak is heerlijk :P (had ook zo'n henneplont van de site erbij besteld, verschl is wel te proeven, nog lekkerder, maar ook met een gewone gasaansteker proeft het erg goed)

 

zelf vind ik puur trouwens veel zachter aan de keel dan tabak, van een pure joint(of een pijp) kan ik flinke hijsen nemen zonder hoesten, maar zodra er tabak in de joint zit kan ik maar kleine hijsjes nemen(en na 3-4 hijsjes even stoppen, komt dus mooi uit met doorgeven als ik met anderen smook, maar in m'n eentje ga ik dus geen joints met tabak erin roken)

 

maar dit zal ook wel deels komen omdat ik geen roker ben en tabak dus niet gewend ben, merk dat veel van mn roker-vrienden de pure ook veel harder vinden(alhoewel er ook een paar zijn die het wel zachter vinden)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raar fenomeen, rokers hebben last van pure joints en pure rokers van joints met tabak :P

Ik denk dat ik ergens greengo ga proberen te bestelen, maar ik zou maar 1 pakje willen om te proberen.

Er gaan overal erg veel verzendingskosten bijkomen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb greengo gemaildmet de vraag om een proefpakje op te sturen, anders moest ik meteen een emmer van 500 gram kopen, vanwege medicinaal gebruik kreg ik keurig een pakje in de bus, geheel gratis.

Erg jammer dat IK het niet lekker vond, te high ipv stoned.

 

dus.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

iemand een idee waar ik die american spirit tabak in belgie kan kopen?

 

alvast bedankt

 

tetteman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gadver.....(vooral zware) shag in m'n joint :)

Doe mij maar een cameltje, gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

bweghh, Een joint met shag draaien is zeker weten zonde.

Ten eerste bederft het de smaak van de marijuana, ( Zelf rook ik ook shag, maar niet in een joint :P )

Ten tweede word je een tikkie minder high,

Komt omdat je long blaasjes meer open gaan staan van wiet, zo kan je de THC en CBD beter opnemen in je longen.

shag, of beter tabac zorgt er juist voor dat ze een beetje dichtgaan.

 

je kan ze beter puur roken of met sigaretten, marlboro, pall mall weet ik veel zorg gewoon dat je niet de zwaarste siga's neemt.

ik doe meestal 1/5 tabac en 4/5 marijuana.

 

succes,

 

Roffa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiet verruimt de aders, tabak vernauwt. En dat geldt voor shag of filtersigaretten. filtertabak komt niet van een andere plant hoor...hoe die urban myth's toch altijd grond krijgen snap ik ook niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

puur belgam 20 of 21 .

 

nou tabak is ongezond laten we van iets doodgaan lol alcohol is ook ongezond

gaan we dat dan ook zelf brouwen B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik haalde wel eens balen van 2 kilo, met tabak van de fabriek mee. personeels korting, en het was een soort van tabak, die wat langer in het water heeft gelegen, voordat ze de amoniak en aceton behandeling deden voor de light sigaretten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...