Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Peperfreak

Het kweken van planten die niet stinken

Recommended Posts

Hoi allemaal,

 

Er zijn een hoop luitjes die zich bezig houden met het kweken van zaden ( ook op dit forum). Men tracht planten te kweken die laag blijven, in de bloei gaan ook met volop licht. Sommige planten worden gekruist om de beste eigenschappen terug te kunnen vinden in de volgende generatie.

Is het niet mogelijk om uiteindelijk planten te kweken die niet stinken. Bij mij achter het huis staan nu de meeste planten te bloeien en dus ook te stinken ( ja, ik vind het wel lekker ruiken, maar mijn buren hebben daar een andere mening over).

Degene die het uiteindelijk lukt om zaden te kweken waarvan de planten niet of nauwelijks ruiken is voor mij de Topper!

Stel je voor geen kweektenten meer met afzuiginstallaties, planten achter het huis zonder problemen met de buren. Planten in de volkstuin.. Weg met de afzuiging en de waarschijnlijk niet bestaande cannasniffer.

Zou het echt niet mogelijk zijn een ras te kweken die niet stinkt? Ik kan het in elk geval niet, mij ontbreekt de kennis aan alle kanten.

Degene die het lukt wordt rijk!

Groet.

Peperfreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahahahahahahahahaha

planten die niet stinken,

hahahahahahahahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Persoonlijk vind ik de pp niet echt ruiken

Vergeleken met een k2tje ofzo

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

de geur van de wiet aleen al vertelt je zoveel.

alsik wiet krijg in een zakje ruik ik er eerst aan , alsik niks ruik voelik me wel in de zak gezet :s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo Guesswho?

 

Ik vind Pp wel degelijk ruiken

Maar je hebt natuurlijk gelijk dat er sorrtjes zijn die veel erger stinken.

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Wat voor soort heb je achter staan???? :rolleyes: Viking vinden de meeste mensen lekker ruiken.

 

Namaste :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Madonna vinden veel mensen niet naar wiet ruiken maar naar snoep...

 

Kees. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Madonna vinden veel mensen niet naar wiet ruiken maar naar snoep...

 

Kees. :verrygood

LOL, of blueberry!

Share this post


Link to post
Share on other sites

durban poison ruikt ook helemaal anders dan normale wiet.

 

mengsel van munt/anijs

Share this post


Link to post
Share on other sites
de geur van de wiet aleen al vertelt je zoveel.

alsik wiet krijg in een zakje ruik ik er eerst aan , alsik niks ruik voelik me wel in de zak gezet :s

 

Aan de geur van je wiet kan je eigenlijk nog niks zeggen, ik heb al veel soortjes gehad (veel waarvan ik de naam niet weet, ook nooit geweten heb) die helemaal niet sterk roken, zelfs een waar geen geur vanaf kwam, afgezien van een heeel zwakke thee geur, en waar ik toch goed stoned van werd.

 

Dat soortje met de heel erg zwakke thee geur eraan rook je echt bijna niet, zag er ook niet uit, en toch smaakte die echt wel goed (speciaal smaakje, beetje haze achtig met bloemengeurtje erdoor) en werd je er echt goed stoned van. Had ook niet veel kristal erop liggen. Was een paars soortje dat er uit zag of het buitenwiet was, ookal was het volgens de leverancier binnen gekweekt.

 

Je moet je pas in de zak gezet voelen als het effect er niet is, of als de smaak echt onwijs ranzig is. Of als je gewoon te weinig voor je geld krijgt natuurlijk. (grasshopper is daar een goed voorbeeld van, ze zetten er dan ook ±5gr op de kaart, volgens de meisjes achter de toog scheelt het maximum 0,3gram, maar mijn weegschaal weet wel beter :verrygood )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mij Lowrider #1 Ruikt overheerlijk naar grapefruit..

In alle stadia, droog, vers, rokend,het is echt grapefruit zelfs mijn moeder zegt het(en die vind het normaal echt stinken!).

ik heb er zaadjes van,gekruisd met snowrider misschien word het nog een leuk smakend wietje ;)

Ik heb me mata hari in de kas nu een week ofzo in de bloei,lijkt nu al of het heeft gesneeuwd op die plant,maar je ruikt niks...noujah als je goed aan de top ruikt ruikt het lekker aarde-achtige hars luchtje heel zwakjes ;)

Hard ruikend hoeft nooit te zeggen goede wiet,of slap ruikend slechte. het gaat om de rookbaarheid.

en zelfs dan is er nog de kwestie van smaak :verrygood de een lust de ander niet en andersom B)

 

Peace,

Collie Weed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mata Hari ruikt idd lekker fris, beetje een bosgeur. Verder kan wiet die nergens naar ruikt ook gewoon gewatercured zijn, die is leuk om stealth te roken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewatercured was ie denk ik niet, heb zelf ooit wiet gewatercured en toen ging ook de smaak weg, en rook ie ook zo beetje weeïg

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar kom op mannen , laten we eerlijk zijn

 

STINKT WIET ??? neee echt niet het ruikt heerlijk.

 

Elke keer als ik de deur van mn kast open doe ruik je de heerlijke geur van de planten al.

 

Dus voor mij zijn er al wiet planten die niet stinken. <_<:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga mee met de bovenstaande meningen ...

als je weed niet riekt is het minder aangenaam van hem te hebben.. en te roken

laat staan te kweken...

 

zoals vorige zeggen is weed kweken met een andere geur dan weed de enige optie

kdenk niet dat er veel mensen zich gaan bezig houden met een weedsoort te ontwikkelen die niet riekt...:closed:

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mijn wietplantjes(die ondertussen geoogst zijn) vond ik het heerlijk ruiken als ik even bij ze ging checken, er wat zaadjes uithaalde(eerste week stond er een man bij waardoor er tegen de stam aan mooie zaden kwamen, maar tegelijk ook mooie zaadvrije toppen), heerlijke zoete citrusgeur hadden ze :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb momenteel 13 pp stekjes staan, en stinken dat ze doen! ze ruiken nu al sterker dan mijn shack die momenteel in de bloei staat...

dus dat pp niet ruikt ben ik het niet mee eens! :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peperfreak,

Via kruising en selectie zou je een geurarme plant kunnen verkrijgen, maar waarschijnlijk lukt dat je niet binnen een mensenleven.

Een andere optie is genetische manipulatie. Dan kan de plant zelfs geurloos worden.

 

Monsanto Stealth Skunk

~ with chocobanana flavour ~

guaranteed female! guaranteed odour-free!

 

Dus toch maar een filtertje halen.

Greetz uit de 21st Century,

 

JF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je gewoon de minst hard ruikende soorten combineert,daarvan het minst hard ruikende phenotype weer doorkruist etc.etc.kun je binnen 10,20 generaties al jackpot hebben als je tenminste niet voor het zingen de kerk uitgaat(halve bevruchting) :wacko:

aangezien je binnen in 3 maandjes een cyclus kan draaien,lukt het wel als je toegewijd bent :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wou hier toch nog even vermelden,dat mijn buiten wiet-Mexican Sativa(Sensi)-niet bijzonder te ruiken was.

Pas wanneer de toppen goed rijp waren kwam er een sterke geur vanaf,en ook hoofdzakelijk als je er met je handen aan zat.

Dus niet al te veel overlast voor buren..... :wacko:

Ze hadden alleen wel de neiging om hoog te groeien,maar dat heb ik door snoeien aardig kunnen tegenhouden.

Dus voor wie geur-arm wil kweken,is dit misschien een optie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...