Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
optical

evsa/lumatek kopen?

Recommended Posts

hoi hoi,

 

voor mijn nieuwe opstelling wilde ik graag twee lumateks in mijn kast plaatsen (vanwege de veiligheid voornamelijk).

weet er iemand waar ik mij 2lumatek 400watt kan kopen voor de meest voordelige prijs?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geloof dat ze niet zoveel verschillen in prijs

 

 

Neem anders eens contact op met DOC van KJ Products

Die zijn de groothandel en kan je vast verder helpen

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb zojuist er 1 besteld voor mezelf, een 400W Dutch Version , dus zonder die euro stekker.

Ga er donderdag heen om hem op te halen.

 

Hollands Glorie L'stad is goedkoopste adres wat ik gevonden heb (is ook groothandel) en daar heb ik hem besteld (ze hadden hem niet op voorraad).

Nog geen € 140 terwijl de voor mij meest dichtsbijzijnde GS/groothandel er zonder blikken of blozen €225 voor durft te vragen...

 

Volgens mij versturen ze ook..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lostchild

 

Is die 140 euro incl btw?

Lijkt me wel heel goedkoop..

Dat betalen ze er inkoop voor lijkt me ,maar voor particulieren komt er nog btw over denk ik

Of heb ik dat mis?

 

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Lumatek 400Watt uitvoering kost overal rond de 150 euro inclusief btw,de 600Watt uitvoering is duurder(rond €180) en de dim versie 600Watt is €220.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om precies te zijn € 137 nog wat voor de versie met kroonsteen en dat is inclusief BTW.

HG is een groothandel die ook aan particulieren levert dus geen pasje of kvk/btw nummer nodig.

 

Over het algemeen haal ik mijn duurdere spullen daar, scheelt me echt handen vol geld in vergelijking tot ;)

 

Bij de GS kort bij mij id buurt (edit: link naar verwijdert..) vragen ze zonder blikken of blozen vd Lumatek niet dimbaar €220--> 400/600W maakte geen verschil in prijs??? Ze gingen binnekort id aanbieding... €180 werden ze dan..

 

Ze bestellen ze zelf voor ex btw prijzen dus 137 minus klein beetje winst groothandel en de 19%btw eraf.... dat ding gaat ruim een keer over de kop :verrygood :rolleyes: ja en ik ben op mijn achterhoofd gevallen wetende dat ie op veel plekken voor €150 over de toonbank gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan er niets aan doen.

De NMA gaat me kielhalen als ik prijsstructuren opzet. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn de zaken waar je koffie krijgt...wel een bakkie van 40 euro :verrygood

Gewoon google'n en je komt meestal wel een goedkopere tegen....de garantie is toch bij iedereen hetzelfde...dus maakt niet uit waar je hem haalt..dat is dan weer een voordeel :rolleyes:

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rolleyes:

 

Toen ik belde of ze hem op voorraad hadden bij HG..nee maar wel een pallet 600W hadden ze staan :verrygood

400W niet op voorraad helaas, nou dan bestellen we er 1 (palletje meteen maar denk ik want is op)

en is ie woe/do binnen, wel ff bellen vooraf en dan kan ik hem ophalen.

Kost me 3 euries aan benzine dat ophalen dus € 140 totaal incl. "porto" ;)

 

Koop dit soort dingen zelf liever niet online want als er wat mee is ben ik hem al snel weken kwijt dan ivm heen en weer sturen en TNT supporten is ook niet mijn ding ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sommige zijn aangewezen om iets online te bestellen omdat de GS eenmaal niet in de buurt is.

Er zijn genoeg Online shops die goede service bieden dus dat hoeft niet altijd een probleem te zijn :verrygood

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

helaas is de tnt dan weer wat minder met zn service (net als vele vele andere van die pakketbezorgprutsers)..

 

och, buurman..uhm ja..dat pakketje kon idd wel eens van mij zijn..is voor de pepertjes :verrygood

 

waag r maar gerust een ritje aan, voorkom je een hoop potentieel gezeik :rolleyes:

 

@verlorenkindje: HG ..dat zit in..heeft een website.. mag ik t weten? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bobthegrower

in mijn 1e reactie stond naam en toenaam en vestigingsplaats al gemeld.

maar nog maar een keer dan

 

Hollands Glorie Lelystad

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe sorry man, zit nu 18 uur nonstop achter t scherm dan raak je een beetje in de war haha. hoog tijd om ff wat daglicht te gaan zien..

 

thx man

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...