Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

babylonboy

2e kweek 5x pp 400w

Recommended Posts

Yo, beetje laat maar was je topic uit het oog verloren.

 

 

Hoe smaakte de Purple? Net zoals ie rook? Vond hem hier niet zo lekker ruiken (buitenwiet), en hij hier smaakt wel zoals ie ruikt :wacko: . Maar het effect is gewoon goddelijk. Heb er net weer ééntje achter de kiezen. Een hele rare high krijg je er toch van.

 

Denk dat de Purples buiten eerder paars worden dan dat ze binnen doen.

 

94 gram is wel een kleine gr. per watt verhouding , maar wel een dikke zak wiet moet je maar denken :whistling

 

Geniet ervan :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ the clown : thanx, mate, ik ben ook best tevreden.

 

@HansWorst : de purple smaakt naar koffie vind ik, best wel appart. Het is ook wel een echte buitensoort vind ik errug open toppen maar best een fijne roker.

 

Nu weten er een aantal dat ik vooral niet te hardcore moet blowen want da kom ni goe. Maae van de purple kan ik redelijk doorroken. Dus zal voor de doorgewinterde blower iets te licht zijn, maar de smaak is goed en de high is inderdaad apart. Ik wordt er heel tevreden stoned van zeg maar.

 

De opbrengst is niet top maar ik ben al blij dat ze de hele cyclus zijn doorgekomen, aangezien alle broertjes en zusjes niet een wilden ontkiemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

snelle 2ekerstdagupdate.

 

Groei :

 

Alles kalm

 

Ik heb een warmte matje geinstalleerd, met een vermogen van 12 Watt, even een koortsthermometer in de potjes gestoken en alle mediums zitten met lamp aan en uit tussen de 19.8 en 20.4graden, lucht temperatuur tussen de 19,5 en 23,9 graden. Hellemaal tevreden met mn matje dus.

 

Alle 10 de kinders zitten op voedings water met een 1/2 dosis terra vega van onderaf gegeven.

Het is wachten op mooi zijscheuten om ze te kunnen stekken.

gallery_18400_8696_1209544.jpg

gallery_18400_8696_327874.jpg

 

Bloei :

 

Temp min - max = 19.8 - 29.1 graden

lv max - min = 43% - 37%

 

De anesthesia gaat nog altijd goed ze beggint al een behoorlijke big momma te worden. (dag 43)

gallery_18400_8696_911234.jpg

 

De 2 onbelenden daarintegen gaan no steeds niet helemaal lekker, de toppen zwellen wel maar de vergeling lijkt door te zetten. Ik zal morgen een paar duidelijke fotos maken want ik kan wel wat hulp gebruiken! (dag 21)

gallery_18400_8696_606684.jpg

 

Ciao!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

maatje

 

kerel ik ben er weer elke dag op t forum. :wacko:

na n goede 1.5 week te hebben zitten mouwen om mn grote vriend

gaat ik maar gewoon weer verder met mn dingen en zal ook is weer wat

vaker bij jou komen kijken .

 

je kleintjes staan er gweldig bij en de grote doen t ook geweldig.

 

spreek je gozer

 

ciao The Clown

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie plantjes heb je daar staan waneer ga je die anesthesia planten knippen?

ze zijn echt fucking dik :wacko: vooral zo doorgaan :whistling

 

laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ the clown : ik ben blij dat je je weer wat beter voelt, it's good to have you back!!

 

@ HS LWD : bedankt, alleen staat er maar 1 anesthesia. op de 1e foto en op de 2e foto op de voorgrond, de rest wat je ziet is een onbekend soortje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ peter de pan : bedankt man! en ik doe het met plezier

 

@ HS LWD : Het knippen kan nog wel even duren, de bloeitijd voor een anesthesia ligt tussen de 8 en 10 weken, uitgaande van 10 weken moet ze er nu nog 4. Maar als ik op mijn eigen gevoel af moet gaan schat ik dat ze over iets meer dan 2 weken wel rijp is.

De 2 onbeekende soortjes... geeen idee. Het heeft al errug lang geduurd voordat ze uberhaupt begonne te bloeien dus die moeten nog wel even schat toch een week of 5 als ze het tenminste overleven :wacko:

 

edit : ik zit kort vanaf de bank te updaten met zoeen mini laptop, super mooi spul maar de toetjes zijn ook best klein vandaar al die vage typp foutjes. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey babylonboy

 

denk kom hier ook maar ff checke al valt het buiten mijn juristiction

ziet er allemall leuk uit hoor en zo te zien heb je de volledige hoogte van je tent gebruikt :D

 

anesthesia is een mooi soortje en zo te zien heb jij inderdaad de big momma te pakken :D

 

ik volg je babylonboy

 

groeten Jahfya

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Jahfya, welkom.

 

even een korte update

 

in de groei gaat het lekker, ik heb jammer genoeg nog geen zijscheuten kunnen ontdekken die gestekt kunnen worden terwijl ze sinds ontkiemen al 4 weken onderweg zijn. Bij 1 kleintje is een blaadjes verbrand doordat ze tegen de lamp aan zat, beetje jammer maar de schade is minimaal.

 

Temperatuur is stabiel, max 24 graden minimaal 20 graden

LV weet ik niet, de meter is nog altijd kapoet.

 

gallery_18400_8696_163159.jpg

 

de bloei gaat wat minder.

temperatuur max - min = 29.8 - 20.2

lv min - max = 34% - 44%

 

De anes is na 50 dagen begonnen met afbloeien en de bruine haren worden meer en meer zichtbaar. Vanaf vandaag alleen nog kraantjes water. Tot nu toe een zeer potente dame en zeker aan te raden.

 

gallery_18400_8696_500289.jpg

gallery_18400_8696_455860.jpg

 

De onbekende dames (dag 28) daarintegen gaan nog altijd beroerd, de stabielere temperatuur heeft wel iets gedaan maar niet genoeg, zelf denk ik aan ondervoeding.

 

De bladeren verkleuren van onder naar boven, naar geel waarna ze uitdrogen en volledig afsterven, Dit in combinatie met paarse steeltjes. De verkleuring begint bij de nerf van het blad en verspreid zich naar buiten.

 

gallery_18400_8696_294871.jpg

 

Graag zou ik horen wat jullie denken van de bladproblemen, foto is niet zo heel duidelijk maar ik hoor het graag!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

he maatje

 

die annesthesia ziet er echt geweldig uit joh.

over de bladproblemen ,ik denk dat je stress hebt door licht dus lekkage

dat lampje van je be of ontvochtiger zou t kennen zijn .

 

anders weet ik t ook niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey maat,

 

de anes is echt een plaatje.

 

Die andere 2 totaal crap!

 

Denk niet dat het van het lampje van de kachel komt, het begon daarvoor nl al.

Zelf denk ik dat het komt door te lang een te lage temperatuur te hebben gehad.

Het is net of de bloei wel doorzet maar de groei die hier bij hoort zoals het zwellen van de toppen uit blijft, de dames lijken al weken stil te staan.

 

De THC aanmaak is ook echt minimaal.

 

Dus kort gezegd ondervoeding door te lage temperatuur met de lamp uit. Een bevestiging zou echter fijn zijn.

 

Als ze er nog zo beroerd bij staan als de anes eraf gaat trek ik ze dr uit!!

 

Ook zit ik te denken om alles uit de groei in de bloei te gooien, de kleintjes worden al behoorlijk groot, en wil niet weer alles moeten knakken en buigen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan zou ik zeggen hak de annes om alos ze rijp is en maak van die andere bitches lekkere

olie of hasj of iets dergelijks

Share this post


Link to post
Share on other sites

en hoe staat t errmmee vriend

staabn ze nog????

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey maatje : alles staat nog steeds, de Anes is nu echt klaar en als ik de moed nog heb gaat ze er vanavond nog af, ik ben vrijdags alleen niet al te fit :D anders morgen na de meeting.

 

updateje :

 

Alle kleine rakkers zijn na een dikke 32 dagen groei, verhuist van 2 x 18watt op 18/6 naar 400 watt op 12/12.

Ik had geen ruimte meer in het voorgroei kastje, en ze groeiden tegen de lamp aan met een paar verbrande blaadjes tot gevolg, jammer want ik had ze graag willen stekken.

 

De reden hiervoor is denk ik dat de 36 watt onvoldoende is om het grut laag te houden, ze blijven in kleine mate zoeken naar het licht waardoor ze naar mijn mening toch te veel strekken. Leermoment voor de volgende ronde.

 

Het warmtematje heeft zijn taak goed volbracht en heeft de kleintjes een goede start gegeven.

 

gallery_18400_8696_1022740.jpg

De twee Ortega Indica's. Prachtige Indica blad opbouw en mooie symetrie.

 

gallery_18400_8696_943550.jpg

Het hele grut op de foto. Links onder+boven O.I.

 

De andere acht zijn de Santa Maria*Super Shiva, ook erg mooi. Mijn favoriet op dit moment is de 4e van links(bovenste rij) en de 2e van links (onderste rij).

 

gallery_18400_8696_1321196.jpg

Met zn allen in de bloei, nog wel in hun eigen potje, aangezien ik gewoon helemaal geen plek meer heb :rolleyes:

Ik hoop binnen nu en 2weken alles gesexed te kunnen hebben.

 

De kleintjes gaan vanaf nu dus ook mee op terra flores pH 6.2 verder niet afgezuurd.

 

gallery_18400_8696_1341126.jpg

De twee onbekenden na 35 dagen bloei.

Ik vermeldde eerder om ze de nek om te draaien, maar wil het toch nog even aanzien.

Het zijn in iedergeval groten deels Sativa gezien hun bouw en groei proces, deze verloopt zeer gefaceerd en langzaaaaam maar, ze lijken toch nog wel te zwellen.

 

gallery_18400_8696_734618.jpg

De anesthesia na 57 dagen bloei. Do I need to say more.

 

Echt een big up voor Whazzup en Sannie want wat een fantastische plant.

Mooie dikke kei harde buds, bovegemmideld veel THC en bijna geen blad in de toppen. Ze ruikt naar zoete sterke koffie op een koude zondag morgen. Brrr krijg er een....... van!

 

temperatuur min - max = 19.8 - 28.2

lv max - min = 38% - 29% (deze heb ik zo laag mogelijk geprutst om rot in de anes tegen te gaan, na dat ze eraf is gaat ie weer iet omhoog)

 

 

Ciao!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammie jammie . ziet er lekker uit.. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

he man maaat

plakken je handjes lekker van de anesthesia. :D ;)

rookt er daar straks maar n paar van :rolleyes:

 

mooie top ook .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ The Clown: dit was zeker een mooie top, weinig blad en knetterhard van onder tot boven. Plakken...? behoorlijk ja.

De toetsen van de laptop plakken ook na gisteravond :wacko:

 

@ sparta-rotterdam : Bedankt, ik vinf het zelf een redelijke ronde. qua totaal opbrengst niet echt hoog denk ik. Maar wel leuke soortjes.

 

Ik ga in 2010 zeker een keer een volle kast met Anesthesia draaien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...