Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kutvogel

Wie O Wie...

Recommended Posts

Hallo luitjes. Ik zou graag ergens eind oktober een meeting organiseren in Belgie, meerbepaald Limburg. Wie woont er hier in de omgeving van (of in) Lommel en wil graag meehelpen aan het hele gebeuren ineen te steken? Ik zoek maar 1 of 2 personen, om het afspreken niet te moeilijk te maken ivm afspraken die iederen nog heeft buiten het hele gebeuren.

 

Wat is de bedoeling van de meeting?

Je eigen oogst, of een ander lekker wietje, of een hashje of olietje te delen bij een drankje (geen alcohol) en een hapje, misschien zelfs wel een buffet, en natuurlijk om gezellig te kletsen. Verder is het ook de bedoeling dat er een heel uiteenlopende lijst van allerlei soorten muziek komt die we kunnen afspelen op de achtergrond, en bordspelletjes zijn ook welkom.

 

Wat word er van je verwacht als mede-organisator?

1. Dat je je per PM aanmeld bij mij

2. Dat je bereid bent er tijd in te steken, hoogstwaarschijnlijk in het weekend

3. Actief meezoeken naar een gepaste indoor-locatie om daar de meeting te houden, wat in BE nog best moeilijk uit kan pakken..

4. Geheimhouding van de exacte locatie tot zeer kort voor de meeting, om ongewenste bezoekers te vermijden.

5. Het eten en drinken en de muziek en dergelijke mee verzorgen

6. Bereid zijn mee te helpen met al de rest dat er bij komt kijken.

7. Dat je een auto hebt.

 

Wat word er van je verwacht als aanwezige?

Aanmelding per PM bij mij of de persoon (personen) die gaat (gaan) meehelpen, waarna je een bericht zal krijgen waar het bij benadering te doen is.

Nog niet PM'en tot er bericht komt van mij dat het zover is dat je je kan inschrijven,

18 of ouder zijn, en niemand onder de 18 meebrengen. Bij twijfel zal je een identificatiebewijs moeten voorleggen, indien je dit weigert heb je pech, mag je niet binnen. We willen ten slotte niemand, zeker geen minderjarigen, aanzetten tot blowen.

 

Dus, ben je geinteresseerd om mee te helpen aan wat volgens mij de eerste Belgische WF meeting moet worden (correct me if i'm wrong), PM me dan. Zo niet, dan zul je nog ff moeten wachten met PM'en tot er een bericht komt dat het inschrijven gestart is. Als ik het niet vergeet zet ik dat bericht in het vet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet zo enthousiast mensen O_o

 

nog niemand heeft zich aangemeld, je hoeft geen schrik te hebben, ik bijt niet hoor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi hoi kutvogel.

 

-als ik een auto/rijbewijs had zou ik heel erg graag willen meehelpen.

-waarom hoeft het per se indoor te zijn?

-heb je eens gedacht aan de campussen van het VUB en ULB, ikzelf en wat kameraden hebben er dit jaar 420 georganiseerd (ongeveer 50man). daar krijg je gegarandeerd geen last van de flikken. (het was wel heel duidelijk wat we deden daar, met workshops en al).+ het is meer centraal gelegen voor iedereen.

 

 

verder dacht ik ook eens aan een internationale meeting tussen belgie en nederland: ergens aan de grens weltverstaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

centraal gelegen wel ja, maar ik opteer voor limburg omdat ik daar zelf woon, ik zelf geen auto heb, en het dus veel makkelijker te realiseren zal zijn met eigenaren e.d. om het allemaal af te spreken. Bovendien is limburg zowat de vriendelijkste provincie van BE zowat, spreekt me wel aan. Indoor omdat je dan geen rekening moet houden met het weer, tis tenslotte eind oktober te doen. En omdat je dan minder bekijks hebt, kan het allemaal wat meer in prive-sfeer gebeuren, wat voor mijn gemoedsrust ook wel belangrijk is.

 

Overigens is het noorden van belgisch limburg niet zo ver van NL he :verrygood

tis dan ook de bedoeling dat we ook leden uit regio eindhoven en mss zelfs nog verder (hoe meer hoe liever) zullen trekken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mocht ik nog in Belgie wonen, zou ik van de partij zijn.

Helaas zit ik 600km verderop. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien ben ik wel van de partij :rolleyes:

Ik zou enkel leden laten komen die hier een kweekverslag hebben, heb je al iets van zekerheid wie je binnen laat.

 

Ik kan wel even informeren voor een chalet van een mc, maar dat is dan wel aan de kust.

Deze is enkel open de vrijdag, dus het zou daar de rest van het weekend vrij zijn, als er geen optredens zijn natuurlijk...

 

Een mooi houten chaletje met een open haard, lekkere vette bleus, rock, reaggie,...

 

Misschien zelfs mogelijk om er een bandje te laten optreden, ze repeteren daar soms de zondag...

 

En als je er de drank betaald moet dat zelfs gratis kunnen zijn die chalet...

 

Moet ik even informeren kutvogel?

 

El Fish :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

El fish, je hebt PM :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mocht ik nog in Belgie wonen, zou ik van de partij zijn.

Helaas zit ik 600km verderop. :verrygood

 

Met de trein zit je er zo :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 2 avonden onderhandelen is het niet gelukt om de chalet te regelen.

Ze vinden het te riskant, en daar kunnen we ze geen ongelijk in geven...

 

Niemand van Gent hier die een leuk kraakpandje weet?

Daar kraakpandfeestjes gedoogt worden in Gent is dit misschien een oplossing...

( Gent is 1 van de enige steden in europa waar men geen politie stuurt naar zo'n feestjes, zalig... :yummy: )

 

Mensen die een locatie weten, pm naar kutvogel :)

 

El Fish :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

Growshop Aliën stelt hun winkel ter beschikking voor een meeting :lol:

Lekker in Nederland en toch maar 2 km over de grens van België :verrygood

Een datum heb ik nog niet afgesproken, het mag op een vrijdagavond of een zaterdagmiddag.

Ik had gedacht tussen half en eind november, dan zal de meeste buitenwiet wel droog zijn.

Er is koffie en thee aanwezig in de shop, zelfs voor een lekker Belgisch biertje ben je er op de goede plaats :o

Zelf zal ik nog zorgen voor wat extra drankjes en hapjes, niets speciaals, gewoon wat cola en chips of zo...

 

Voor de randanimatie, een voordracht over producten (voeding, lampen, aarde,...) of zo, zal ik niet echt kijken.

Dus als iemand daar verstand en zin in heeft, laat je gaan...

Of als er hier leveranciers zijn die dat zien zitten, laat maar horen.

Heb er al enkele meetings gedaan van een ander forum, en weet dus uit ervaring dat er ook tal van andere klanten de voorstelling blijven volgen, dus reclame verzekerd!!!

Doc??? Had jij geen voeding voor de special mix, iets nieuws... :lol: :rolleyes:

 

Misschien beter ook een nieuw topic openen?

Want natuurlijk is dit niet enkel een Belgen meeting, maar voor iedereen toegankelijk...

 

Wat denken jullie?

Aliën een leuke plaats???

 

El Fish :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...