Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Fred Emmer

Beste plant voor eerste keer

Recommended Posts

Hallo,

 

Binnenkort mijn eerste keer kweken in een tentje van 1,20x1,20. Welk soort plantje is het beste om mee te starten?

 

En heeft iemand nog beginners tips?

 

Groet,

 

Fred

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt idd het beste voor Big Bang of Himalaya Gold gaan, die zijn feminized te krijgen, groeien snel, en kunnen tegen een stootje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

NIET de Himalaya Gold, deze is echt RAMPZALIG in de tent.

 

Ik heb bij greenhouse een nieuw pakje zaden gekregen nadat ik een pheno plant had (een genetische afwijking waardoor deze alleen bladeren kreeg)

De nieuwe 5 zaden zijn een tijdje terug ontkiemd maar deze planten zijn weer slecht, 2 kwamen nauwelijks op, de andere 3 zat weer een pheno bij (herkende ik nu eerder gezien de vorige pheno)

De andere 2 doen het wel redelijk.

 

Elk ander ras dat ik ooit heb gehad (incl. de zeer gevoelige blueberry) doet het prima maar om een of andere reden is de Himalaya Gold gewoon een klote ras voor indoor.

(Greenhouse geeft zelf ook aan dat het een buitenplant is)

 

De Big Bang is inderdaad goed, deze heeft veel behoefde aan voeding dus overvoeden zal daarbij niet snel gebeuren.

(wel altijd voorzichtig beginnen met voeden, eerst 1/4 dosis en rustig aan opbouwen!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb indoor al wel goede resultaten getrokken met Himalaya Gold, maar dat was dan wel vanaf stekken. Dus dan zijn die nadelen die jij noemde er al uitgehaald.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb indoor al wel goede resultaten getrokken met Himalaya Gold, maar dat was dan wel vanaf stekken. Dus dan zijn die nadelen die jij noemde er al uitgehaald.

Dat moet dan inderdaad een beter resultaat opleveren.

Officieel is het een buitenras maar het kan in een tent, ik zou er persoonlijk alleen niet mee beginnen.

 

Was het een lekker rokertje? de mijne zijn nog niet aan knippen toe, ze ruiken wel goed! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed te roken, iets te slap naar mijn smaak, maar dat lossen we gewoon op door sterker te draaien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

church is ook zeeeeeeer makkelijk. en geeft grote opbrengsten met supper stevige wiet waat je knetter van word!

 

lowrider raad ik af,ook om mee te beginnen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...