Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wiet4me

zo makkelijk mogelijk hasj eten

Recommended Posts

Ik zat te denken, hasj lost op in vetten en alcohol. Ze maken wietboter met speciale boter.

 

Is het dan ook mogelijk om een zachte hasj (zoals nepal en afghaan , alle soorten hasj die kneedbaar en niet kruimelbaar zijn)

in een lepel te leggen met olijfolie of zonnebloem olie.

Dan de lepel met daarin de olie en hasj op een zacht vuurtje te verwarmen zodat het in elkaar smelt.

En dan gewoon in 1 slokje achterover te slaan, of de olie op je drinken te laten drijven ofzo.

 

dit lijkt me veel makkelijker dan een gerecht maken met hasj of wiet erin, zelfs makelijker dan wietboter of wietmelk maken.

als je snel iets wilt maken om oraal te nuttigen is dit het makkelijkst en snelst.

 

Alleen mijn vraag is: Werkt dit eigenlijk wel?

theoretisch gezien hoort het te werken. maar ik kan het niet uittesten nu omdat ik geen hasj rook maar wiet.

 

Ik hoop dat iemand dit wel wilt proberen en dan een reactie terug stuurt.

 

ik hoop dat ik het duidelijk heb uitgelegt, zoniet vraag nog maar een keer:P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de boter /vet moet wel dierlijk vet bevatten anders wil het niet!

 

 

piercing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo makkelijk mogelijk?

 

Stukkie hash onder de tong laten smelten ;)

 

Ook handig als je thc shot nodig hebt op je werruk :rolleyes: :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe weet je welke olie of boter dierlijke vetten bevat?

 

en weet iemand of olijf of zonnebloemolie geschikt is. of Braadboter of gewone becel voor op brood?

 

want ik ben niet van plan om een hele klont boter te kopen voor 0,4 gram hasj, ik wil het gewoon proberen met vetten uit huis.

 

danke :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recept? Shit man, stop het in je mond, kauw en spoel het weg met wat te drinken. :verrygood

 

Anders pak je een lepel, pak je wat yoghurt, een aansteker, verbrokkel de hash in de lepel met yoghurt, verwarm het een beetje tot het bubbelt, eet.

 

ENJOY!

 

ps: dierlijke vetten komen uit dieren, niet uit olijven of zonnebloemen dus.. :rolleyes: Pakkie echte boter bijv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

verkruimel je hasj op de gebruikelijke manier

 

smelt een eetlepel roomboter, meng de hasj erdoor

 

doe nu twee eetlepels suiker erdoor, goed roeren.

 

-bak een pannekoek, en gooi de boter erover

of

-roer er chocoladepoeder door, en gooi er warme melk op

of

-smeer het op koekjes

of

laat de boter stolle, maak er 3 bolletjes van en slik t door

 

eet 45%minder dan je zou roken

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ooit eens 2 gram hasj in een pan met water gegooit, daar 12

suikerklontjes bijgegooit en laten sudderen... weet ook niet waarom :rolleyes:

 

uiteindelijk was de hasj in het water getrokken samen met de suikerklontjes

en kon ik 't zo in een glas schenken...

 

een halfuurtje later lag ik te slapen, maar GOD dat was niet lekker!

 

haha, groetenn ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je neemt een glas melk, doet die in een pannetje, doe er ongeveer 0.5 tot 1 gram hash in en roeren totdat het opgelost is.

Zorg ervoor dat je een nuchtere maag heb (voor het gewenste effect) en drink het vervolgens weg en spacen maar :rolleyes:

mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je neemt een glas melk, doet die in een pannetje, doe er ongeveer 0.5 tot 1 gram hash in en roeren totdat het opgelost is.

Zorg ervoor dat je een nuchtere maag heb (voor het gewenste effect) en drink het vervolgens weg en spacen maar :)

mvg B

 

heb dit gisteren geprobeerd met ongveer 0.8 gram hasj maar dan met chocomelk,

shit man ik was echt knetter high, kwas ondertussen stonerfilm aan het bekijken en kzou nie weten over wat het gaat, :rofl :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou je hasj kunnen "pluggen" ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb al 2 keer hash gegeten en telkens was dat in een lepel met olijfolie opgewarmd, hash valt dan uit mekaar na een minuutje ofzo. Dan door een tas warme melk roeren en hard gaan... Afhankelijk van hoeveel je neemt natuurlijk ;)

 

In een shotje vodka zou het ook lukken, heb dat wel enkel nog maar geprobeerd met wiet in een fles vodka, dan na een paar uren/dagje wiet eruit zeven. Met hash ga je niet zolang moeten wachten denk ik, en zeven zal ook niet nodig zijn(gaat ook niet goed lukken als het oplost).

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoals al meer gezegd hier: koken in melk en er chocolademelk van maken, heerlijk!... wel geen magere melk gebruiken, halfvolle of nog beter volle melk of er een scheut room bij doen.

 

Maar of dat ook goed werkt met kneedbare hasj zoals nepal en afgaan heb ik nog niet getest, het gaat wel langer duren eer dat oplost denk ik. Maar daar kan je dan weer gewoon een bolletje van rollen en achter inj je mond tussen je kiezen en tandvlees laten wegsmelten. Beter dan met die lepel olie te staan klooien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is de smaak van Hasj (in melk of omelet o.i.d.) minder erg dan wiet? Vond het echt ranzig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga dit even bumpen aangezien er al genoeg topics over hasj eten zijn.

 

Ik wil met een vriend morgen wat hasj eten.

We dachten aan de chocomelk.

maar eerst:

 

Hoeveel hasj moet er in per persoon? ( het is goedkope afghaan van de muze)

Is 1gram per persoon teveel of teweinig?;)

Dan de hasj gewoon oplossen in reeds opgewarmde volle melk?

Moet hier nog room of boter bij voor een beter effect?

Maakt het uit of je suiker toevoegt of niet?

 

Mvg Pieter

Share this post


Link to post
Share on other sites

in plaats van bumpen had je beter even op de zoekknop kunnnen drukken, gaat een stuk sneller ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
in plaats van bumpen had je beter even op de zoekknop kunnnen drukken, gaat een stuk sneller :D

 

Als je de zoekfunctie gebruikt , dan merk je dat er veel verschillende topics over bestaan ( zoals ik reeds vermeld had) en dat daarin dus uiteenlopende adviezen met uiteenlopende resultaten staan.

Daarom dat ik hier even om bevestiging vroeg.

 

Nu snap ik best dat je geen flauw idee had wat je moest antwoorden en dat het je daarom het beste leek om me even naar de searchbutton te verwijzen, maar die had ik dus al reeds gevonden ....

( Toch bedankt voor je ongetwijfelde positief bedoelde commentaar en ( nutteloze) bijdrage. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zijn we hier toch weer lief tegenover elkaar :D

 

Je kan best kunstmatige zoetstof gebruiken (NA het koken pas toevoegen). Gewone suiker wil het effect wel eens wat neutraliseren is mij altijd verteld...

Ikzelf gebruik in hasj-chocolademelk meestal ongeveer een grametje polm per persoon. Of afgaan goed wil oplossen tijdens het koken heb ik geen idee van, maar mee koken is de beste manier. Als je toch al volle melk gebruikt is die room overbodig, maar voor een romerige chocomelk kan je dat natuurlijk gerust doen, het zal niets aan het effect veranderen.

Als het echt sterke hasj is kan je er minder indoen, of als je het niet echt gewend bent of zeker moest het de eerste keer zijn dat je cannabis gebruikt, dan zou ik beginnen met een halve gram. Je kan achteraf als dat niet voldoende blijkt te zijn nog steeds meer gebruiken. Reken erop dat het soms wel tot een uur kan duren voor de effecten opkomen, in tegenstelling tot blowen.

 

Groeten

Kristof ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je de zoekfunctie gebruikt , dan merk je dat er veel verschillende topics over bestaan ( zoals ik reeds vermeld had) en dat daarin dus uiteenlopende adviezen met uiteenlopende resultaten staan.

Daarom dat ik hier even om bevestiging vroeg.

 

Nu snap ik best dat je geen flauw idee had wat je moest antwoorden en dat het je daarom het beste leek om me even naar de searchbutton te verwijzen, maar die had ik dus al reeds gevonden ....

( Toch bedankt voor je ongetwijfelde positief bedoelde commentaar en ( nutteloze) bijdrage. ;)

 

nou beste man ik weet dondersgoed de antwoorden op jouw vragen, maarja, omdat ik de moeite heb genomen om de antwoorden op te zoeken moet ik maar klaar staan voor een broekie als jij puur en alleen omdat je te lui bent om te zoeken? nee danku :D

 

dus ik ga je weer een tip geven, ga maar lekker zoeken daar word je een stuk wijzer van :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Knip

knip

 

Tnx Kristof, hier heb ik wat aan :P

 

 

nou beste man ik weet dondersgoed de antwoorden op jouw vragen, maarja, omdat ik de moeite heb genomen om de antwoorden op te zoeken moet ik maar klaar staan voor een broekie als jij puur en alleen omdat je te lui bent om te zoeken? nee danku ;)

 

dus ik ga je weer een tip geven, ga maar lekker zoeken daar word je een stuk wijzer van :D

 

Ach, het enige wat ik hierover nog wil zeggen is:

Begrijpend lezen, do you know how to do it?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het beste is wel om het op lege maag te nuttigen, omdat het anders te lang duurt, waardoor je (net als ik) 4 uur zit te wachten totdat je wat voelt. Ik lag toen al op bed en had de volgende dag college. Het vervelende is dat ik met een kurkdroge bek wakker werd midden in de nacht. Snel wat water gedronken, maar was te stoned om weer te kunnen slapen :popcorn:

 

College was wel heel leuk, maar niet al te boeiend omdat ik het al in een ander vak heb gehad.

 

Houd er dus rekening mee dat als je op een volle maag eet, je de volgende dag nog stoned rond kan lopen.

 

Onthoudt: Drink eerst de helft en als je nog verder weg wilt, warm je de rest op en drink je de rest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb zelf toen wat water op een eet lepel gedaan met wat hasj met een vuur eronder, en daarna in rijste pap gedaan, geloof me ik en me vriend waren net zo ver weg :popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

We hebben met twee personen iets meer dan twee gram afghaan opgelost in volle melk met wat room.

Daarna de chocolade + chocopoeder bijgevoegd.

Alles opgedronken.

 

En toen werd het vaag :popcorn:

Ik denk dat ik toch een beetje overdreven heb, want ik weet echt niet veel meer van die dag :)

 

 

Zeer geslaagd dus

 

Voor herhaling vatbaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...