Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

optical

trotse lowryder.

Recommended Posts

hier op deze twee foto's zie je twee lowryders eentje van 50cm en een andere van meer dan een meter. ze zijn net begonnen aan hun bloei. (midden deze week bij eentje al goed de haartjes gezien.) en ja het is echt een lowryder, in de growshop gehaald. het zijn er geen 3 maar bij eentje is de kop eraf gebeten toen ze slechts 15cm was en ze heeft nu twee grote nieuwe groeischeuten. er is hierbij niets toegevoegd buiten een buffertablet. ahja het is een lowryder#2.

 

27184678.th.jpg

 

52stammenvandegetopte.th.jpg

 

7grotelangsachter.th.jpg

 

9grondstammen.th.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whoaw dat zijn grote lowryders.

Bij mij gingen die al in bloei als ze 20cm hoog waren :)

Hangt miss gwn af van de kruising/breeder?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had er ook eentje in mijn kastje gezet, die had wel 50gram opgebracht en die was 80cm hoog.

lowryder2, ik ben zeker een fan. + het heeft een lekker fruitig aroma?

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet je wel zeker dat het lr2 is ??? je hebt ze als lr2 gekocht begrijpt ik ???

 

maaar hoelang staan ze inmiddels al buiten ??? hoelang bloeien ze ...

 

dit heb ik nog nooti gezien WTF als het echte auto flowers zijn zxou ik als ik jouw was een zaden rondje draaien !!!!!

 

hier wil je natuurlijk meer van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vraag me ook af of het autoflower is , rond deze tijd gaan de meeste planten in bloei

Voor de rest wel mooie stevige plant

Overigens wel jammer van dat imageshack

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik ben er zeker van dat het een lowryder#2 is. ik heb zelfs het zakje nog van waar ik ze gehaald heb. ik heb ze gekocht bij alien growshop. ik heb ze 2en een halve maand geleden gezet. toen ze ongeveer 20cm waren hebben dieren de hoofden ervan afgebeten. eentje ervan is zo getopt en heeft twee nieuwe grote stengels. de andere niet en is relatief kleiner. de bloei is net begonnen, ze rieken al heel erg fel en de eerste tekenen zijn aanwezig(maar minder bij de kleine).

+ ik ben er heel erg zeker van aangezien ik er ook eentje van die zaden in mijn tent heb laten groeien en die was aan het bloeien op 18/6 want ik herinner me dat ik de bloei van de anderen toen ook begonnen ben nadat LR#2 haar eerste haartjes had.die sprong na 4weken in mijn kast keurig in de bloei(na 2weken pas in de kast gezet, dus in totaal 6-6,5weken).

 

 

@masteryeyo: ik zou er heel erg graag een zadenrondje mee willen draaien, maar ik heb voor de feminized versie gekozen aangezien ik dit jaar weinig tijd had om vaak te gaan checken. en het zijn beiden vrouwtjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Feminised is geen probleem, zoek maar eens op het forum op STS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...