Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
whazzup

Je bent je account kwijt, wat nu?

Recommended Posts

Allereerst: Het is op Wietforum niet toegestaan om twee accounts te hebben of om regelmatig een nieuwe account te nemen. Je bouwt historie op die niet meer gelinkt kan worden aan je nieuwe indentiteit en dat is niet gewenst.

 

Sommige leden die "wat mot" hebben gehad of een aantal keren gewaarschuwd zijn willen ook nog wel eens een "cleane" nieuwe account maken: helaas, ongewenst.

 

Er zijn echter ook leden die gewoon niet meer weten welk e-mail adres ze gebruikt hebben bij aanmelding, of ze hebben dat betreffende e-mail adres niet meer. In dat geval meld je je bij de admins om je e-mail adres of wachtwoord te laten wijzigen of resetten. Je zult dan wel enig bewijs moeten aanvoeren van je oude identiteit uiteraard, dat doen we niet zomaar.

 

Ben je alleen je wachtwoord vergeten? Via deze pagina (bereikbaar via login scherm) kun je een e-mail bericht aanvragen waarmee je je account weer kunt activeren met een nieuw wachtwoord.

 

Eens temeer een reden om je e-mail adres up to date te houden.

 

Oudere leden die terugkeren: Hou er rekening mee dat je met je e-mail adres moet inloggen tegenwoordig, niet met je schermnaam.

 

Hoop dat dit het aantal foutieve aanmeldingen wat terugbrengt, want het kost de admins veel werk. Let wel: we doen dit om de integriteit van het forum te bewaken.

 

Je kunt contact opnemen via het contactformulier

 

Even geduld bij het afhandelen!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het is op Wietforum niet toegestaan om twee accounts te hebben of om regelmatig een nieuwe account te nemen.

 

 

lijkt me toch niet zo moeilijk om dit tegen te gaan

FF een tippie, 1 account per IP adres

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zijn ook mensen die computers delen, sommige providers gebruiken dynamische IP adressen, sommige gebruikers surfen via een proxy dus dat is nog niet zo eenvoudig vast te stellen. We letten daar wel actief op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoho, dit gaat me te ver daar heb ik geen verstand van

nou ja je kunt ook niet alles weten hé :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wederom goed gedaan whazzup :D

 

Zo gaat de marktwaarde van dit forum beetje bij beetje omhoog! :)

 

Nu dit topic nog duidelijk beschikbaar maken voor de nieuwe (of 'nieuwe') leden.

Wellicht is een 'voor het eerst op WF' button een idee, waar dit soort info in kan, en over voorstellen, spelling.

De hele mikmak :wave:

 

Ciao,

 

Banaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat je je historie kwijt bent kan zomaar eens zeer gewenst zijn in de kringen waar "wij" als wietforum ons in begeven.

Ook sociale en andere opsporings teams kunnen aardig zoeken op internet. (ook op nicknames)

 

Als je mot hebt gehad en terug komt onder een andere nick, zal je je waarschijnlijk koester houden om herhaling te voorkomen en tevens voorkomt het dat andere je opzettelijk opnieuw gaan uitlokken.

Zo hou je dus wel de gebruiker en niet de problemen.

 

En dat het de admins teveel werk kost geeft duidelijk aan dat het tijd wordt voor iemand die er wel de tijd voor heeft, dus zonder een gezin + fulltime baan + andere shit.

 

maar inderdaad, foei voor iedereen met een dubbele acount.

 

p.s ik liep te zeuren hier over op IRC, vond het wat achterbaks dus vandaar maar waar je het wel zelf kan lezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm dus admins hebben weinig tijd??

 

volgens mij is het makkelijker om bij een dubbel account er 1 te verwijderen,dan gaan aanpassen dmv aanvraagformulier.misschien idee dat als iemand ze oude account kwijt is dat jullie die kunnen verwijderen bij melding.lijk mij makkelijker en sneller.hou je als admin tijd over.

 

verder ben ik het aardig met smokealot eens.

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat je je historie kwijt bent kan zomaar eens zeer gewenst zijn in de kringen waar "wij" als wietforum ons in begeven.

Ook sociale en andere opsporings teams kunnen aardig zoeken op internet. (ook op nicknames)

 

Als je mot hebt gehad en terug komt onder een andere nick, zal je je waarschijnlijk koester houden om herhaling te voorkomen en tevens voorkomt het dat andere je opzettelijk opnieuw gaan uitlokken.

Zo hou je dus wel de gebruiker en niet de problemen.

Je hebt duidelijk nooit eerder een forum beheerd. Iemand die amok maakt doet dat met een volgende account in 99% van de gevallen ook. Gebanned is gebanned, en niet de bedoeling om weer in een andere reïncarnatie terug te komen, zéér uitzonderlijke gevallen uitgezonderd. Voor een foute nickname is de oplossing de nick laten aanpassen.

 

hmm dus admins hebben weinig tijd??

 

volgens mij is het makkelijker om bij een dubbel account er 1 te verwijderen,dan gaan aanpassen dmv aanvraagformulier.misschien idee dat als iemand ze oude account kwijt is dat jullie die kunnen verwijderen bij melding.lijk mij makkelijker en sneller.hou je als admin tijd over.

:verrygood tuurlijk. Gewoon de oude account verwijderen. We verwijderen geen accounts. Zeker niet via een formulier, het is onmogelijk om zo iemands identiteit vast te stellen. Goede en betrouwbare admins met veel database ervaring zijn zéér dun gezaaid. We hebben de laatste weken veel problemen ivm de provider, maar het forum draaide op zich zeer stabiel de laatste tijd.

 

Dit is geen discussie over hoe het zou kunnen, dit is een mededeling hoe we het doen.

 

@banaan: Het forum is openbaar, dit staat sticky in de mededelingen (en daarom momenteel ook op de voorpagina) en is voor iedereen te lezen. Meer gericht op mensen die al lid zijn (geweest) en hun id kwijt zijn, niet voor nieuwe leden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is tien jaar oud dit topic !:likken:

:welcome:back torretje !

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon niet dronken posten, heb je er ook geen spijt van volgende dag :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...