Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

pukkeltje

15x NevilleHaze Feminized/greenhouseseeds

Recommended Posts

Het gaat lekker hoor Pukkeltje, ik had eigenlijk wel een voller hok verwacht met 15 Neville's :rofl maar je houdt ze prima onder controle en ze zien er allemaal erg mooi uit.

Ik zou nog wel op een week of 9 rekenen eerlijk gezegt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo weer medegrowers....

 

@Beekaa... :)

Wat je zegt maat,deze heeft wel een heel typische opbouw van de toppen.

Het is nog wel een stukje woester als ik gewend was hoor,maar het gaat lekker.

Gaan we weer eens meeten binnenkort?

 

@KfK...

Het is een jungle.. ;) ,maar pukkel voelt zich thuis,dus het komt goed hee.

Ik heb de verslagen ontvangen,waarvoor mijn dank vriend.

De Madonna sprong er weer uit,verbaast me eigenlijk niks,want vergeleken met de hazies ,krijg je van de madonna een echte opdonder.

 

@Hansworst..

Bedankt voor de complimenten

Het is de complete Bcuzz lijn van Atamim,

1comp bio minerale voeding,

Soilbooster,

Bloeistimulator, 100% plantaardig

Pk 13,

Eventueel voor de laatste weken BioNova K20%.

 

@Art...

Waarschijnlijk wel iets langer maar we gaan het zien. :)

 

@Elmanito..

Welke soort heb jij eigenlijk niet... B)

De Parvati moest ik eerlijk gezegd even voor googlen.. :j ,terwijl ik verschillende keren in de regio hebt gewerkt een jaar of 10 terug.

Het gasthuis waar we sliepen stond rondom vol met wietplanten.

Ik heb daar verschrikkelijk lekkere hash gerookt,de wiet werd je bizar high van. :P

 

De geur doet me denken aan zoete witte peperbolletjes...dus niet scherp maar zacht zoet.

Ook doet het me denken aan die dropjes met een kruis erop.,Kruisdropjes?,heel typische penetrante bijlucht.

 

@Nozem..

Hee fijne gozer... :P ,blij dat je er weer bij bent.

Een klein beetje van de inhoud komt in de Nozem Sample bag. :lol:

 

@Blommertjeeee

Het gaat buitengewoon hoor.... :D ,je moet natuurlijk niet de buds en planten vergelijken met de vele andere verslagen op het forum.

Zoals Shantiba (met zijn Nevilles)de voorkeur heeft voor de lange planten met de kleine buds.

Die geven volgens hem het meest trippy gevoel...dit zijn volgens mij de meest sativa like Phenos.

Uiteindelijk is dit een bijna pure sativa,en die zijn op het forum bijna niet te vinden.

uit zaad en zeker van langbloeiers,is het heel normaal dat er aparte phenos bijzitten...Neville wil nog weleens phenos maken die niet willen stoppen met groeien.

De dunne takjes die je ziet,zijn van buds die plat liggen en dus omhoog groeien.

De rode steeltjes is voor deze Neville(en de neville van andere Breeders),eigenlijk eerder regel dan uitzondering.

 

@Groengoud.... :D

 

Het gaat idd nog wel even duren vriend...maar ze blijven lekker groen.

Na 17,18 weken 12/12 ga ik zowiezo op 10/14 zetten als ze nog niet klaar zijn.

Ik heb natuurlijk wel een vet aantal takken moeten snoeien van onderaf om het passend te maken. :)

 

gallery_5610_8647_1646936.jpg gallery_5610_8647_1754016.jpg

 

Week 10 zit erop,

Helaas valt het niet meer mee om een beetje fatsoenlijke fotos te maken,volgende week zal ik wat beter mijn best doen. :D

De Ec gaat op 1,55,.....Bloeistimulator 2ml/ltr water,.....pk13 2,5ml/10ltr water...ph6,0

Ik heb toch een paar bamboestokken erbij moeten zetten om de planten een beetje op te hangen.

Hierdoor kwamen de planten zon 10cm omhoog en moest de lamp ook weer wat hoger.

 

 

Hier nog wat andere Nevillehaze afbeeldingen van GooGle van diverse Breeders,

 

gallery_5610_4181_30054.jpg gallery_5610_4181_108173.jpg

 

gallery_5610_4181_98318.jpg med_gallery_5610_4181_95567.jpg

 

gallery_5610_4181_629566.jpg

 

gallery_5610_4181_46776.jpg gallery_5610_4181_74845.jpg

 

 

Bedankt weer allemaal en tot later,

Groetjes Pukkel

Share this post


Link to post
Share on other sites

whoah dat ziet er veelbelovend uit :lol:

wat een kristalle zeg!!

 

Zeker wel het wachten waard..

 

Meeten dat doen we snel nog eens...

Want dat is altijd gezellig B)

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ziet dit er geweldig uit man!

Ook al zijn het wat dunne topjes, dit is echt geweldig om te groeien.

Ik ben echt benieuwd hoe dit ruikt haha, in mijn straat zit ook een aardig haze jonge..

Dit ruikt je vrijwel door de gehele straat, maar omdat het zo overweldigend ruikt lijkt het net of je in een antieke straat loopt af en toe.. ( zo'n aparte geur )..

 

Maar super man! Hoe lang moete die babes nog ?

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal vanavond even een foto maken van mijn NH, ze is nu 15 weken oud en heeft nog af en toe van die gekke groeispurts.. haha

 

EDIT: Hierbij de fototjes...

 

gallery_22487_9020_768937.jpg

Beetje dorre blaadjes, komt door het buigen en knakken, tsja je moet wat doen om deze boom in toom te houden, hehehe :lol:

 

Hierbij de hoofdtop die zo'n 60cm lang en 15 cm breed is.. kan niet wachten om er een dikke tulp mee te rollen en te gaan spacen!

gallery_22487_9020_579129.jpg

en nog een...

gallery_22487_9020_468260.jpg

 

Momenteel is 20% tot 25% van de haartjes bruin, de trichomen zijn 50/50 helder/cloudy, nog even wachten tot het 67/33 cloudy/bruin is want dan vind ik haar het lekkerst B)

 

De stekken (3) die ik van deze Neville af heb gehaald zijn waarschijnlijk eerder klaar dan de moeder zelf, de stekken zijn na 2 weken groei geknipt en meteen in bloei gezet, ze lopen dus eigenlijk niet voor op mama maar zijn wel wat verder qua haarkleuren en trichomen.

Beetje vreemd maar wel lekker :j

 

Wordt wel weer een rot klus om te knippen maar de fingerhasj maakt een hoop goed, zelden zo'n trippy hasje gesmoked...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flinke toppen!

 

(dacht eerst dat ze van pukkel waren, heel verhaal had ik al getypt over wat een verschil het was met de vorige update)

 

Wellicht is het een goed idee om niet zoveel te pic-spammen in pukkeltje zijn topic??

Tenzij hij dat zelf op prijs steld natuurlijk..

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wellicht is het een goed idee om niet zoveel te pic-spammen in pukkeltje zijn topic??

Tenzij hij dat zelf op prijs steld natuurlijk..

Tsja, daar heb je wel een punt :j dus Pukkeltje, als de pica's verwarrend werken haal ik ze ff weg B)

 

(Pukkeltje vond het vorige keer leuk om ze te zien, vandaar :lol: maar kan begrijpen dat het verwarrend werkt - en ik had bij het starten van deze ronde niet de tijd om een verslag te maken, das dan weer mijn fout. haha)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo weer allemaal........ :spliff:

@geegee.skafzz

Bedankt hee...ik verwacht nog6/8 weken tot het eind.

 

@Beekaa

Als de fotos verwarrend werken voor de lezers is het niet erg handig natuurlijk.

Bedankt voor de tip vriend.

 

@Groengoud....

De dames zien er fantastisch uit hoor,succes met de laatste loodjes. ;)

De pics laten we in het vervolg maar via de Pm?,bedankt gozer.

 

gallery_5610_8647_1816566.jpg

 

Maar goed,

De 11e week is weer geschiedenis...en week 12 van 12/12 gaat beginnen.

De afgelopen week zie je de toppen gaandeweg dikker worden,langzaam maar gestaag.

Een vroege pheno gaat in week 12/13 eruit,die krijgt nu alleen maar water.

Het is deze dame,

 

med_gallery_5610_8647_1133897.jpg

 

De overige 12 dames gaat nog wel een week of 6 duren.

De temperatuur snachts liep afgelopen week onder de 20 graden,vandaar dat ik een kleine 400/600 watt radiator in het hok heb gezet voor de nachtelijke uurtjes.

De bodemtemp, blijft 22/23 graden.

De ec staat op 1,5......2,5ml pk13/10ltr water.....2,0ml bloeistimulator,...ph6,0

Ondertussen worden sommige toppen waanzinnig groot...de toppen lijken wel te exploderen.

 

 

gallery_5610_8647_445526.jpg gallery_5610_8647_1446495.jpg

 

gallery_5610_8647_1580819.jpg

gallery_5610_8647_1594038.jpg

 

gallery_5610_8647_2044660.jpg

 

 

Groetjes allen en tot laters,

Pukkel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey vriend,

zie ik het goed dat jij je dames ff teveel van het goede hebt gegeven ;) das nie goed nie he :spliff:

verder heb ik niet veel te klagen en ik weet nu ook een beetje waar een paar maffe planten uit een kweek van mijn Side-project van afstammen denk ik.

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kfktje.... :D

Je ogen is iig niks mis mee. :spliff:

Jaaaa ik zit aan de max van de voeding....miereneuker. ;)

Maar goed,het is ook de eerste keer dat ik Neville grow,en heb zeker al weer wat bij geleerd.

De volgende ronde worden De New blue diesels van Sannie ,die ik volgende week ergens ga ontkiemen.

Ik vind het toch wel heel bijzonder die toppenopbouw van deze Sativa.

 

Deze zou goed staan in de hangende tuinen van babylon.

 

gallery_5610_8647_1944114.jpg

 

Groetjes vriend....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poe poe pukkeltje dat zijn sativa's :spliff:

Ik ken neville's haze als een zware opbrenger en als ik eerlijk mag zijn vindt ik de topjes nogal aan de schrale en dunne kant

 

Veel succes met de NBD

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey pukkeltje ik dacht wip even bij je langs

maar dit ziet er heel mooi en goed verzorgd uit

suc6 en ik zal regelmatig even komen spieken

 

mvg.nick

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sannie... :D

 

Wat een woeste bende hee. :spliff:

Ze zijn idd nog wat schrieltjes ,maar het beloofd wat te worden hoor.

Ook in diverse kweekverslagen zie je de langzame start van de toppen van de Nevillehaze.

Vanaf week 10 gaan ze meestal komen,zo ook bij mij lijkt het nu te gaan komen.

Of het echt wat word moeten we maar afwachten. ;)

Ook de Ultra (Neville Hybrides) hebben diezelfde eigenschap in meer of mindere mate.

In week 9 was het ook nog niet veel bij de ultraHaze..maar 5 weken later toch ruim 1gr/watt.

 

@Winterwolf

Bedankt hee...kom nog eens buurten ok?

 

@N1ck...

Gezellig dat je er bij bent gozer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, pica's volgende keer via PM, lijkt me een goed plan, werkt minder verwarrend.

Maar ze staan er nog prachtig bij en de EC van 2.0 is bij mij goed bevallen, ze zwellen nog flink op hoor! dus wellicht kom je wederom aan 1gr/watt :D

 

Leuk trouwens dat er een vroege pheno tussen zit, kan je vast proeven wat je kweekt :D

Mijn stekken van deze plant lijken sneller te zijn dan de moeder zelf, ook zoiets vaags, van de 3 stekken staan er nu ook 2 op normaal water bij mij.

 

Nog even volhouden en dan knippen :spliff: en smoken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Winterwolf

Bedankt hee...kom nog eens buurten ok?

 

Natuurlijk, natuurlijk! Zoiets wil ik niet uit het oog verliezen. :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey pukkel ziet er lekker uit hoor dat oerwoud van je maar die laatste foto denk ik toch echt dat daar niks vanaf gaat komen, een vriend had precies hetzelfde fenomeen op zijn outdoor plant dit jaar, alsof er alleen zaadzakjes op groeien zonder zaad, maar de rest van de planten zien er top uit, dat worden lekkere vette buds binnenkort, succes!

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey pukkel ziet er lekker uit hoor dat oerwoud van je maar die laatste foto denk ik toch echt dat daar niks vanaf gaat komen, een vriend had precies hetzelfde fenomeen op zijn outdoor plant dit jaar, alsof er alleen zaadzakjes op groeien zonder zaad, maar de rest van de planten zien er top uit, dat worden lekkere vette buds binnenkort, succes!

 

grtz blommer

Hey Blommer, zelfs die kleine buds zijn bij deze plant prima, de kleinere hebben vaak een grotere psychidelische werking dan de grote buds.

Dat maakt deze plant zo bijzonder :spliff: helaas zijn er maar weinig die een kweek van 16+ weken zien zitten dus daarom zie je de NH nauwelijks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo , ik wou alleen even laten weten dat ik deze ronde volg..

 

zeer interessante bloeiwijzen op je dames..:smoke

 

 

 

ps ;die 16 ben ik ook mee bezig nu ... met een Jamaican soortje uit zaad..en de top opbouw lijkt sprekend op die van u..

 

Grtz Elmo

Edited by Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo weer allemaal..... :verrygood

 

gallery_5610_8647_73311.jpg

 

@Groengoud.

 

Ik betwijfel of ik hoger ga komen dan 1,5 EC,wel ga ik voorzichtig de Pks opvoeren....

Als het lekker gaat, de laatste weken ook nog wat k20%.

 

De vroege pheno trekt nog lekker door, dus ik wacht het nog even af.

De stekken zijn toch in de regel zon 10 dagen sneller klaar dan de moeder?

 

@Blommer....

Ja hoor,heus wel een paar vette buds komen eraf. ;)

Als er 3 of 4 planten een ons per plant geven,kan ik niet verlangen dat de andere 10 ook een ons per stuk opleveren. :smoke

 

@Elmo2007

 

Leuk dat je er ook bij bent. :wacko:

Een jamaicaans soortje staat ook nog zeker op mijn verlanglijstje....is er een verslag in het forum?,en hoeveel weken ben je op weg?

Succes iig met het verloop van je dames.

 

 

Maar goed.... :smoke

12 weken 12/12 zitten erop....

Ook de komende week blijft de voeding nagenoeg hetzelfde...E.c 1.5...bloeistimulator 2ml/ltr water....3,5ml pk13/10ltr water.....ph 6,0.

De eerste bladeren onder aan de plant gaan nu pas vergelen en afvallen.....op zich dus voldoende gedieft de eerste weken.

Fotograferen is bijna geen doen,maar ik heb toch mijn best gedaan voor een paar fatsoenlijke fotos. :rofl

 

Hier is ook goed te zien ,dat ik de top toch nog even moest buigen om wat licht te vangen.

 

gallery_5610_8647_213396.jpg

 

med_gallery_5610_8647_1623872.jpg med_gallery_5610_8647_1392345.jpg

 

med_gallery_5610_8647_1121742.jpg med_gallery_5610_8647_1021240.jpg

 

Volgende week helaas geen update.....maar wel vakantie. ;) ,tot ongeveer 4 december.

 

Groetjes Pukkeltje,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een vol oerwoud :smoke

Prettige vakantie,ben benieuwd in December.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey kerel,

een fijne vakantie toegewenst ;)

ik moet er nog steeds aanwennen aan die planten van jou :smoke hahaha ben gewend om na 9 weken te knippen he ;)

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

fijne vakantie jongen,

 

het is je gegund :smoke

 

planten zien er gewoon goed uit,

Als je het grote geheel in het oog houdt dan hoef je je geen zorgen te maken.

 

waar normaal 1 plant een hoofdtop en stuk of 6 subtoppen heeft, heeft jou plant 1 hoofdtop die bestaat uit 50-100 kleinere.

Je kunt zeggen wat je wilt maar ik weet zekers dat die van jou zwaarder gaan worde uiteindelijk...

 

Het zijn de laatste 3-4 weken die et em doen he dat weten we allebei..

 

nogmaals fijne vakantie, genieten jullie er maar van.

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo bedankt , Fijne vakantie alvast :smoke

 

..Elmo is knetter de knettrstonie nu ..

 

maar op je vraag in te gaan :

 

Hoeveel weken ik al op weg ben ......hehe ,

Ik heb ze al vanaf begin Aug. 2 planten.En ze hebben eerst buiten gestaan met een paar NLXjes ,(die zijn al lang en breed uitgebloeid en opgesmoked)

Ik was hier op het forum opzoek naar foto`s van planten met ongeveer dezelfde bloemopbouw .

Om te vergelijken met mijn schatjes .... en toen kwam ik bij uw Nevilles uit ;)

En die 2 Jamaicaanse dames van mij staan al vanaf half Sept. onder een 600w. op 12/12

Maar ik zie pas sinds 6 weken witte haartjes...

en nee er is geen verslag van. ben nu al te ver , en heb er geen foto`s van .

 

De zaden waar ik mn plantjes van heb komen trouwens uit `Jamaicaanse` wiet die hier in de shop verkocht werd... platgedrukte bruine toppen,waarschijnlijk uit Jamaica zelf.

Met her

en der Prachtige donkere zaden in de topjes , en die heb ik opgekweekt , . :verrygood maar t duurt zolang voor de bloei ingezet was

en ik weet megodniet, hoelang ze nu nog moeten... ben maandag de 6 week echte bloemvorming ingegaan........................ t gaat zo tergend langzaam..

 

nu weer terug naar uw topic :wacko:

PS: vragen en ideen zijn welkom . Ik zal dit topic niet verder vervuilen ;)

Succ6 met je kweek verder .

Wacht met smart op de foto`s met het eindresultaat..

grtz Elmo

Edited by Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey pukkeltje,

 

het is al eens gezegd...maar wat een oerwoud in je kast :blink: :verrygood

je moet er maar aan durven beginnen ;) respect daarvoor!

 

ben nog steeds benieuwd hoeveel lekkere grammen neville haze er vanaf gaat komen.

want lekker gaat die wel zijn :smoke

 

 

na deze ronde even een kortbloeier? of gaan de neville's er terug in?

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...