Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
SantaLuz

alles weg

Recommended Posts

Tijdens de vakantie hoorden we het al van de buurvrouw die mijn plantjes verzorgde:

er zijn er paar over de schutting van 1.80 hoog geklommen, van binnenuit de poort opengemaakt en de planten meegenomen.

3 lowryders in 10l pot en 1 skunk in 65l kuip.

hoop dat de typhushonden er een hernia aan over houden en dat de planten zo in stress raken dat ze afsterven!

 

ik had gehoopt dat ik de lowryders voor mijn vakantie had kunnen oogsten, had ze half april al gezaaid en waren toen ik weg ging al over een meter en begonnen net de eerste haartjes zichtbaar te worden.

 

mochten er hier op het forum "mensen" zijn die het leuk vinden planten bij een ander weg te halen, bedenk dan maar ff:

gestolen goed gedijt niet en brengt je slecht Karma!

 

SantaLuz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dieptriest zo ,sterkte!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

piercing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podverdomme zeg, alweer iemand die geript is.

 

Sterkte pik, gaat een hoop liefde in zitten zoals iedereen hier wel weet. Stelletje lijers die je dat dan

zo ontnemen.

 

@daders.

 

Ik hoop dat je of jullie je handen verliezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nummer 2 dit jaar dacht ik...

Diep triest is het inderdaad!

 

Kan toch nooit van ver komen? Ik zou de buurt eens even doorwandelen..

 

Sterkte in ieder geval,

 

Banaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

moet bekend zijn inderdaad,

10liter gaat nog maar een 65liter kuip met een plant van 1.85 hoog (na 2 keer toppen!) en een nacht hevige regen krijg je toch niet zomaar weg.

ik spaar wel een paar maandjes en ga naar binnen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn peperdure feminised snow-riders 2 stuks... met pot en al....

Nummer 4 dit jaar al.....

Regio Emmen hou je ogen open!Rippers actief...

 

 

@

Rippers/Ninja's:Grow je eigen shit of sterf waar je staat op mijn grond,NO exceptions! :)

 

 

Jah Bless,Get rid of wicked man for I and I.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i.p.v het even in een nieuw topic te zetten.

 

mijn twee lieve kindjes die niet al te groot waren maar toch genoten van hun eigen mooie plekje aan een meer onder de zon. zijn in de laatste twee weken gestolen geweest. uit de grond getrokken.

 

persoonlijk vind ik het niet zo heel erg als iemand mijn plantjes vind, maar dan verwacht ik wel wat meer van de dieven. dat ze er een top(liefst niet de hoofdtop maarja) vanaf nemen of de planten goed uitgraven,aangezien als iemand ze vind zou ik het apprecieren dat iemand er een top afneemt of een briefje deponeert zodat ik leer dat die plaats niet heel erg geschikt blijkt, arme kindjes, ze verdienden beter.

dit gebeurde in de streek van belgisch limburg aan de grens met nederlands limburg. dus wees opgepast.

 

en R.I.P voor de kindjes van mijn vriend. hij trof ze dood aan nadat er chemische middelen over werden gegooid, slechts 1tje overleefde.

 

DELEN niet STELEN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb t zelfde mee gemaakt, aantal jaren geleden. Bij mij was het t eerste jaar nog grappig ze hadden ze bij mij over schutting heen getild van 1,80 hoog met bak en al 20 liter. Ik had geen poort. Ik had de dag van te voren alle weed eraf geknipt. Dus ze hadden eigenlijk voor mij de rotzooi opgeruimd.

 

Jaar erop had ik er 5 in vaste grond staan, die pas 5 weken in de bloei stonden. Hebben ze omgezaagd en meegenomen.

 

Afgelopen jaar is t eerste jaar dat alles is blijven staan.

 

Klinkt gek maar je moet op rand van de schutting plaksel smeren met glas scherven en op die glas scherven moet je honden poep smeren. Als ze erover willen klimmen halen ze de handen open en zitten er gelijk allemaal bacterien in.

 

Gegroet,

 

Mijn peperdure feminised snow-riders 2 stuks... met pot en al....

Nummer 4 dit jaar al.....

Regio Emmen hou je ogen open!Rippers actief...

 

 

@

Rippers/Ninja's:Grow je eigen shit of sterf waar je staat op mijn grond,NO exceptions! :verrygood

 

 

Jah Bless,Get rid of wicked man for I and I.

 

 

Geef je helemaal gelijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

die hondepoep is dan wel smerig, maar ze zullen het zich beklagen! ;)

 

kwas laatst aan t schoonmaken, kreeg iets niet weg, ff staalwol nemen. Van die hele fijne, maar had in vocht gelegen, was half weggeroest. Kdenk dat die roest in wonden ook niet gezond zal zijn, zal ook wel lekker gaan infecteren. Dus wie niet aan de hondepoep wil/kan, lijm er langs beide kanten van het glas wat staalwol bij aan (hoe fijner hoe sneller het roest, dus moet je ff kijken welke dat fijn genoeg is om snel te roesten maar niet te fijn voor toch nog lang genoeg te blijven liggen, denk dat dikte 1 wel goed is, heb zelf 00 en die roest heel snel.) Als je ze kent en je gebruikt alleen glas, kan het nog wel genezen als het niet te erg is en je ziet ze niet al te vaak, maar zo'n infectie das nog wat anders natuurlijk :verrygood

 

Aan alle rippers die alle liefde en moeite die we erin steken futiel maken: ik hoop dat jullie zullen branden in de hel! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...