Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
silverav

Lowryder #2

Recommended Posts

Hallo ik heb 3 Lowryder #2 staan en daar zie ik nog totaal geen bloei in ,Maar mijn dutch passion durban beginnen goed te bloeien zijn die Lowryder #2 altyd zo laat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wanneer heb je die lowryders geplaatst?

lowryders hun bloei is niet afhankelijk van het aantal uren zoals bij je durban poison. lowryder=autoflower.

ik heb zelf ook twee van die lowryder2# staan en bij mij zijn net beginnen bloeien een week geleden.

naar mijn ervaring kun je buiten van 2,5 tot 3-4(max(indien opgegeten in het begin))maanden wachten vooraleer zij bloeit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze staan al bijna 3 maand daarom snap ik het niet die andere soort zie je al veel witte haartjes en begint de bloei bij de Lowryder #2 zie ik nog niet veel

Share this post


Link to post
Share on other sites

rieken ze al naar wiet. (diegenen die binnen stonden in een kast, die bloeiden na ongeveer 6-7weken) die van me buiten nu duren me al ongeveer 3,5maand(ook vanwege in de eerste maand een stuk opgegeten door...) maar wat ik merk is dat vooraleer die buiten begonnen te bloeien ze heel erg fel begonnen te rieken.

 

rieken die van jou?

hoe groot zijn ze?

hebben ze genoeg licht(ik heb er ergens nog twee staan van de welke er eentje het licht blokkeert van de andere, zelfde dag geplant maar de kleinere is wat later begonnen te bloeien(die is geen empirisch bepaald gegeven hoor :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_18557_8603_502473.jpg

Gaat om de middelste plant,Die twee ernaast staan redelijk in de bloei maar doe lowrider in het midden nog niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er heel erg anders uit dan die van mij(maarja dat zijn ook andere omstandigheden.

maar hoe zit het qua geur?

en anders weet ik het niet, kun je een lowryder ook verduisteren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me toch dat verduisteren nu niet nodig zal zijn alles begint langsaam vanzelf te bloeien,Ruiken tja weet ik niet tussen dat oerwoud er staan een paar planten van 4 meter dus welke plant ruik weet ik niet,Ik zie het wel de bloei zal vast nog komen :) (hoop ik)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij zijn dat gewoon geen lowryders...

 

Of je bent in de zak gezet geweest zoals een ander hier op het forum met dacht snowryders of zo.

 

Maar zo'n grote lowryders heb ik nog nergens gezien en zeker niet zo gestruikt als deze.

Of zijn het het er meerdere in een pot, nee toch?

 

El Fish :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet het niet ik heb ze gekocht als lowriders,Wat het ook mag worden ik zie het wel als er maar weed vanaf komt,Is de eerste keer met zaad normaal pak ik altyd klonen dus we zien wel,Kan toch niks anders doen als afwachten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat die lowriders teminste dat zouden ze moeten zijn nog niet bloeien ,En die dutch passion durban lekker beginnen te bloeien (witte haartjes) Zouden die lowriders dan duiden op mannetjes of moet ik gewoon lekker afwachten,Mischien beginnen die later met boeien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon wachten dan zie je van zelf wel het geslacht!

 

piercing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...