Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

fcgroningen

First ripper of the season

Recommended Posts

zet er een marmere steen naast met de tekst "hier komt de gene die mijn weed probeerd te stelen"dan heb je nog wat humor ook toch .... :)

 

:wave: :D hijs wel sterk !

Share this post


Link to post
Share on other sites

een wietripper verwonden komt geheit in de krant, en alles wat hennep heet... wordt graag door de overheid gezien als crimineel en dus bevestig je het vooroordeel....das toch een dilemma denk ik... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
zet er een marmere steen naast met de tekst "hier komt de gene die mijn weed probeerd te stelen"dan heb je nog wat humor ook toch .... :(

 

:) :wave: :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijntje spannen met vishaakjes.

touwtje aan de plant en om je grote teen als je gaat slapen hhaha

touwtje eraan en aan de andere kant naast het bed een belletje eraan via een katrolletje

 

Ik ben er ook wel wat bang voor, nieuwe studenten in de wijk achter me, iedereen ziet mijn planten...nou ja komt vast wel goed.

 

groeten van ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

persoonlijk vind ik veel van die veiligheidsmaatregelen toch beetje overdreven :wave:

en zoals whazzup ook al zei, je kan dan nog eens zelf aangeklaagd worden ook... toch maar oppassen dus :D

Denk dat ipv zoveel aandacht te geven aan het beveiligen, er miss iets meer aandacht moet gegeven worden aan het verbergen van de plantjes?

Hoe komen die rippers te weten dat er plantjes in je tuin hebt staan? => werk hier aan zou ik zeggen... :(

en wil je dan toch preventief maatregelen nemen, hou het dan toch een beetje netjes en ga voor een duidelijk afschrik of alarmeringssysteem, maar niet voor het " die-kerel-moet-eraan-systeem" :)

 

greetz :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey,

 

Ik heb de conrad bewegingsmelder gekocht, en ik ga bezig met spijkerplanken, welke ik verberg door die in een vuilniszak te verpakken, als sjaak dan over de schutting springt is hij pas echt de sjaak. De spijkers laat ik 3 cm boven het hout uitkomen zodat het enkelt een schrik effect geeft en geen verwondingen voor het leven. Ik denk dat dit namelijk gewoon een domme puber is die later hopelijk zijn leven beterd.

 

Groetjes,

 

Grun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je spot eenmaal bekend is bij die kinderen gaat dat als een

lopend vuurtje...denk dat je voortaan wel meer bezoek kan

verwachten, dus ook van die andere koters :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey,

 

Ik heb de conrad bewegingsmelder gekocht, en ik ga bezig met spijkerplanken, welke ik verberg door die in een vuilniszak te verpakken, als sjaak dan over de schutting springt is hij pas echt de sjaak. De spijkers laat ik 3 cm boven het hout uitkomen zodat het enkelt een schrik effect geeft en geen verwondingen voor het leven. Ik denk dat dit namelijk gewoon een domme puber is die later hopelijk zijn leven beterd.

 

Groetjes,

 

Grun

 

Komt dit niet neer op wat Wazzug aanduidde met 'mishandeling'? -edit- dus jij ook de sjaak

 

Opzich wel krom. 5 planten in de tuin is toegestaan/gedoogd, dus jouw bezit bij wet. Mag een mens zijn eigen terrein en eigendommen niet met hand en tand verdedigen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja hoor alsof dat jochie naar z'n ouders gaat: 'ja ik klom over het hek van een tuin om wietplanten te stelen en toen lag er een plankje met wat spijkers erin en nou ben ik gewond :) '

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er ooit eens een betrapt, die had me schuur opengebroken, de schuur waarin 10 dames al 7 weken verduisterd werden.Ik heb hem een paar klengen gegeven , mijnheer schreeuwde moord en brand.Buren de politie gebeld en die kwamen met alle toeters en bellen aangescheurd.

In de gauwigheid 7 dames aan me buurman gegeven om weg te zetten, voor het geval dat.

 

Het verhaal aan mijnheer de agent uitgelegd, en kunnen staven met de inbraakschade en gewoon verteld dat het om de weed te doen was.

Mijngeer agent, type bromsnor loopt op het diefje af en geeft hem een flinke schop onder ze reet en eeen klap na, nu snel wegwezen voor we je met zijn alle inelkaar slaan(me pa , de buurman, en de agent en ik) en doe zoiets nooit meer.

 

Dit is al 10-12 jaar geleden gebeurd, ik verlang soms wel terug naar die tijd.

Geen gehouwehoer, gewoon een pak slaag kinnen gevenn

 

Succes allemaal

Cannabischop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, krijg binnenkort de Ierse wolfshond van m'n maat te logeren. Heb bijna medelijden met de ripper die mijn tuin nog in durft te komen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mag een mens zijn eigen terrein en eigendommen niet met hand en tand verdedigen?
Nope, niet in Nederland :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja hoor alsof dat jochie naar z'n ouders gaat: 'ja ik klom over het hek van een tuin om wietplanten te stelen en toen lag er een plankje met wat spijkers erin en nou ben ik gewond :) '

 

Ach, mocht er gezeik komen, dan lag er wat bouwafval netjes afgedekt en wel in de achtertuin.

 

de klere voor die gozer...

 

groeten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon prikkeldraad helpt voor geen meter, een beetje verstand hebbende ripper heeft oftewel een tang bij oftewel een trui oid die erover gegooid kan worden.. Stroom==>Kniptang

 

Volges mij is de beste oplossing een hond of een gans.. Je mag er zeker van zijn dat menig inbreker afgeschrikt zal zijn als die gans zich groot maakt en als een gek begint te gakken. En als ze jongen heeft, zijn ze meestal nog een tikje waakzamer en aggressiever. Ze schijnen ook hard te kunnen bijten. :)

 

Of anders een wasbeer aan een ketting die tot 1,5 meter voorbij je planten kan. Ook best aggressieve beesjes als je niet weet hoe der mee om te gaan. En zelfs dan.. :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha lachen een gans nemen. ken je dat niet een zwaan nemen als die gaat meppen.. breekt die zkr ze armpjes.

 

met een beetje geluk een dubbele breuk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou jongens bij mij zijn ze anderhalve week terug geweest,hebben 3 van mijn feminised snow ryder gejat :)

Ik heb gelijk bewegingsmelders aangeschaft (105 decibel) dus die schrikt zich de pleuris als ie weer komt :o .

Ik heb ook de ramen open zodat ik er gelijk achteraankan :( knappe jongen/vent die weg kan komen.

2 seconden en ik sta naast je :D en dan mag je even uitleggen wat je komt doen onder lichte overtuiging.

Daarna dump ik je in een maisveld ergens langs een boerenweggetje. goodbye, fijne reis naar huis :D

en kom maar snel weer voor nog een ritje!(vastgebonden loopt moeilijk geloof ik)

ik zal je niet echt pijn doen hoor,alleen vernederen en dumpen moet je maar geen ripper zijn klaar uit.

Politie doet toch niks tenzij hun geld kunnen trekken uit jou,dus doe het maar zelf. :wave:

 

ik ben aardig,behalve als je ongevraagd op mijn terrein bent,ongeacht wat daar staat of wie je bent.

En mochten er mensen zijn die er over denken om een keer te rippen:doe het niet er zijn mensen die gebruiken ongebluste kalk enz. en zijn minder aardig dan ik.

 

Was iedereen maar eerlijk :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
alleen jammer dat die jongen het ook zoekt en niet aanbiedt...:wave:

 

Kijk HIER eens :)

 

as requested;

messen draad voor maar liefs 7,50 ex veiling kosten & btw.

 

521.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey grun.

 

jah dat zijn echt super trieste acties :(

zoals sommige hier al eerder hebben gezegd,als je het zo graag wilt hebben bel dan gewoon bij me aan en vraag er gewoon om.

dan toon je in ieder geval een beetje karakter.

bij mij in de straat heb ik dit jaar minstens 40 planten uitgedeeld,weggegeven en de laatste zes geselecteerden wilde ik zelf graag houden.

twee ervan stonden in wat kleinere kuipen en zin toch nog geript uit mijn tuin vandaan :)

waaronder een mannelijke libanon30 die ik echt koesterde omdat ik er een vrouw mee wilde bestuiven.

de dief is er mee vandoor,kan er zelf nix mee en ik heb een schadepost van zo'n duizend zaden die ik volgend jaar niet kan inzetten :D .en de andere plant was een leb27 een rode pheno die ik graag had zien afbloeien.

ik hoop dat die teringlijer er permanente migraine er aan over houdt als ie de planten heeft opgerookt.

ik zal me hier niet uitspreken over wat er zal gebeuren als ik zo'n droeftoeter in mijn handen krijg,maar dat gaat toch echt wel heel erg veel pijn doen!

 

:wave:

 

 

succes met de beveiliging man. grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey indo flow...

 

 

waarom loop je niet eens alle tuinen langs? grote kans dat ie bij iemand in de buurt in de achtertuin staat...

 

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb bordjes met de volgende tekst bij mijn planten staan/hangen:

 

Geachte wietdief,

 

Aangezien mijn planten al eens eerder gestolen zijn spuit ik voortaan zwaar gif op een gedeelte van mijn wiet.

Ik wens je veel rookgenot en een fijne tijd toe als je in coma op de intensive care van het ziekenhuis ligt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoor niks snachts :)

 

Koentje word nu wel wat ouder en die word wel wat waaks nu!!

Helemaal omdat we een Pup erbij hebben genomen, en die heeft een beetje beschermings drang hahahahaha.

Kom AUB naar beneden ik heb honger

Foto-PHJ3SE3R.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...