Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sannie

Test: Plasma groeien en bloeien

Recommended Posts

Is dat sample van Blowmonkey dezelfde stek of uit zaadje ?

Van mij komt uit zaad, de f2's. Pheno's lijken wel verschrikkelijk veel op elkaar, qua uiterlijk tenminste, elke keer als ik de JB plaatjes van sannie voorbij zie komen valt het me op (de JB die hij heeft geselecteerd om de f3's mee te maken). Maar het is geen stek inderdaad, dus wat verschil zal er wel zijn.

 

Is er eigenlijk een noemswaardig verschil in de hoeveelheid THC te ontdekken tussen die 2 samples, of toch niet? Ik zie het zelf niet echt geweldig, ook een beetje verwarrend dat de banen op de samples verschillend zijn, toch wat lastig te vergelijken (voor een leek dan ;)).

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is moeilijk te vergelijken vanwege de baantjes en omdat de foto's een ander formaat hebben. Die van mij liggen iets dichter bij elkaar. De hoeveelheid THC is vergelijkbaar, in die van Sannie zit wat meer THCV/CBG/CBC.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Hoeveel THC ongeveer????

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is niet de sterkste print die ik heb gemaakt, maar het was ook van een redelijk vers sample. Ik heb nog een beetje bewaard (van allebei!) om hem nog een keer helemaal droog te testen om dat te controleren. Op dit moment zou ik hem inschatten op zo rond de 18-20%, maar grote kans dat de tweede print van Sannie wat sterker is omdat het sample van Blowmonkey een stuk droger was.

 

Ik zal dit weekend de twee nog een keer opnieuw naast elkaar op één plaat testen zodat de verschillen beter te zien zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...