Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Mooiweer

Gratis vlaai tegen drugs, Maastricht

Recommended Posts

Met gratis vlaaien en opvallende vlaaidozen willen de Nederlandse christen-democraten het imago van hun provincie oppoetsen.

Vlaai in plaats van drugs.

Onze burgemeesters Guido Willen van Lanaken en Huub Broers van Voeren reageren verlekkerd op het vlaaienoffensief.

 

Wie vandaag tussen 11 en 13 uur stopt aan het tankstation Knuvelkes langs de A2-snelweg bij Eijsden/Maastricht krijgt een gratis stukje Limburgse vlaai, typisch voor de provincie en de trots van de inwoners.

 

Deze lekkernij moet de toeristen doen vergeten dat Maastricht populair is door zijn coffeeshops vol cannabis.

Met het bourgondisch offensief bindt de Limburgse CDA de strijd aan tegen de drugs.

 

“Dat betekent dat burgemeester Gerd Leers van Maastricht binnen zijn partij geïsoleerd staat als voorstander van de vrije verkoop van drugs,” zegt burgemeester Guido Willen van Lanaken.

 

Hij kibbelt al jaren met Leers over de drugsoverlast in de grensgemeenten.

Leers is trouwens nog niet op de hoogte van de vlaaienactie van zijn partijgenoten.

De Maastrichtenaar vertoeft in het buitenland.

 

Bron

Share this post


Link to post
Share on other sites

alleen CDA denkt aan drugs zag ik vrijdag avond op het nieuws op tv.

de mensen die de stukjes vlaai aangeboden dachten niet meteen aan drugs als met het over limburg had maar dacht men aan de limburgse vlaai.

toch duidelijk dat het CDA zich meer bezig houd met de nederlandse burgers kleineren als met vlaai eten :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ik heb altijd geleerd dat suiker de witte drugs was of waren deze vlaaien suikervrij.;)

 

Namaste :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd elmanito ... ze hadden beter vitamine pillen uit kunnen delen ofso ipv die zoete rotzooi ( die overigens wel erguhhh lekker is :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze hadden beter gratis zakkies limburgse wiet of brabandse witte kunnen uitdelen :D

 

 

Wat een goedkope afknapper, flopper.... vlaai uitdelen van onze belastingcenten.. hahahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe dom kunnen ze zijn? Nu richten ze juist weer de aandacht op de cannabis :D

 

Najaa, blijkt maar weer hoe intelligent de mensen van het CDA zijn...

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt het moet niet gekker worden,ik weet wel een plekje voor die vlaaien :)

hint:de zon schijnt er niet :D

De connectie ligt er gewoon niet, vlaai/wiet.laat die christen democraten even dimmen.

want wie heeft volgens de bijbel het leven geschapen?god. en daarmee ook de wietplant.

of is het gewoon typisch god om te zeggen hier heb je wiet en cannabinoiden-receptoren,maar je mag het niet roken niet :D ga toch weg en neem je vlaai mee ik koop me eigen ;)

 

Peace,

 

Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Hadden ze beter geen hennepzaadkoekies kunnen uitdelen???Beter voor je gezondheid ook!!!! ;)

 

Namaste :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maastricht blijft toch lelijk hoor :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

zielige koekebakkers... zit je eenmaal aan de vlaai verslaafd komen ze dan met de vet-tax....

 

ga maar krom staan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@flipkip: maastricht, lelijk?

 

(ik woon niet ver van de grens van nederland, en ik heb de nederlandse steden aan de grens hier voor het uitkiezen. maar ik prefereer toch maastricht(ook vanwege mijn stamshop 'smokey's')

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...