Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Outlander

Poll (onderbouwd!!!) sigarettabak of sjektabak in je joint?

sigarettabak of sjektabak in je joint?  

189 members have voted

  1. 1. sigarettabak of sjektabak in je joint?

    • sigarettabak
      107
    • sjektabak
      111


Recommended Posts

belgan 21 vind ik het beste dan proef je je wiet veel beter

Share this post


Link to post
Share on other sites

-Ikzelf rook liever met de gruis uit sjektabak, je kan het makkelijk mengen, je joint kan je erg stevig of losser rollen, let op ik rol met de gruis, niet met de vaste slierten tabak.

-Plus dat je met sjektabak je joint vaak niet zo snel doortrekt als bij sigarettentabak waardoor je een deel van je joint soms verliest,

-En ook omdat je joint langer blijft branden dan met sigarettentabak. (allemaal eigen meningen natuurlijk)

 

Ik rol meestal met tigra , belgam 20/21 of met rode pall mall.

En men weed en tabak doe ik 50/50. En zeker niet puur zoals anderen doen.

Tenzij je een blunt gaat rollen ja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik draai meestal met van nelle zwaar, omdat ik dit in het dagelijks leven rook, lekker makkelijk.

Het liefst draai ik eigenlijk met sigaretten, als het even kan Gauloises, anders Chesterfield of Camel.

Het smaakt een stuk lichter, en als ik halverwege een shag joint ben hoef ik vaak niet meer, teveel nicotine gok ik zo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

al 25 jaar alleen maar gemixt met camel

al het andere is niet mijn smaak

 

ieder z'n eigen smaakje natuurlijk

wat voor de ene lekker is , is voor 'n ander misschien weer goor (en omgekeerd natuurlijk idem)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik half zware Pallmall shag omdat er weinig takken inzitten, er veel burley tabak inzit en hij (dus) goedkoop is.

Sigaretten vind ik vieze uitgedroogde rommel en na een aantal keren iets anders aan te treffen in een sigaret dan wat je zou verwachten hou ik het ook mooi bij shag.

 

Ik gebruik trouwens alleen de mot voor joints (plus plukje bij de tip) aangezien dat me beter smaakt, beter rolt en beter rookt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Puur of lekker gemixt met klein hoefblad, dat helaas niet te krijgen is. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Natuurtabak voor mijn bio-wiet

American Spirit of Manitou.

Pure tabak zonder enige toevoegingen.

Iets droger dan normale shag omdat er geen conserveermiddelen in zitten.

Ook geen takken of nerven, trouwens, puur tabak.

 

gallery_20098_6862_124002.jpg

 

Als ik mijn wiet zo vochtig zou bewaren als de normale shag uit de winkel, dan zou mijn wiet snel verrotten.

Shag doet dit niet, omdat ze er chemie doorheen donderen, zodat het niet beschimmelt.

En dat NIET op de verpakking hoeven te melden!

Bij alle etenswaren is dit verplicht, Alle anti-oxidanten en kleur- en smaakstoffen staan er op maar bij shag of tabak weet je niet wat je er verder nog bij oprookt, en de sigarettenfabrikanten weigeren om iets los te laten.

 

gallery_20098_6862_123373.jpg

 

Natuurtabak is te koop in de betere sigarenzaken in Nederland en ook bij ieder tankstation langs de snelweg in Duitsland.

De smaak van je hash of wiet komt veel beter tot zijn recht als je natuurtabak gebruikt.

Manitou is er ook iets pittiger, Burley, in een blauw pakje.

Voor mij nooit meer iets anders, behalve puur. dan.

Oef

 

@angel777: Camel schijnt wat Turkse tabak te bevatten, een zusje van de gewone tabaksplant, maar met gele bloemen, die licht psycho-actieve stoffen zou bevatten, en een apparte, zoete smaak heeft.

Camel zal het niet verklappen, maar camelrokers zijn erg opvallend merk-trouw, vooral zij die graag de "zonder filter" paffen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

American Spirit is goede shag inderdaad, vooral de structuur en losheid, maar ik vind het wat naar hooi ruiken en smaken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
naar hooi ruiken en smaken.

De Virginia is altijd wat smakeloos laf, da's niet alleen bij Spirit. maar als je wiet niet naar hooi smaakt, is ie prima.

Ik proef vooral de wietsmaak goed.

Wil je pittiger, neem Manitou blauw.

Oef

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me 2, El Manito.

Puur (reefer, pijp, vapo) of toeter met Knaster (of dergelijke kruidentabak).

Maar geen tabak voor mij meer, ik vind het rommel. Joint met tabak sla ik af (nooit gedacht dat ik dat ooit nog zou zeggen ROFL).

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 vierde van een sigaret in men joint... indien nogal goed bevoorraad helemaal geen :D

ik rook wiet... geen tabak :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

liever peuk erin, maar draai zelf altijd met shag omdat ik het niet kan met sigarette tabak, maja heb nu zo'n futorla dus zal wel vaker met peuk draaien :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...