Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Outlander

Poll (onderbouwd!!!) sigarettabak of sjektabak in je joint?

sigarettabak of sjektabak in je joint?  

189 members have voted

  1. 1. sigarettabak of sjektabak in je joint?

    • sigarettabak
      107
    • sjektabak
      111


Recommended Posts

Waar is je poll?

in je joint je hebt hem net opgerookt

 

HAHA !!! Dat is appreciabele humor he! :smoke

Goed gevonden Outlander.

 

Anyway ik rol zelf ni omdat ik niet kan, maar mijn vrienden rollen allemaal met roltabak, eigenlijk, om de joint te verstevigen (ze rollen echt mooie rechte sterke jointjes ! :nerd ), ik neem aan dat dat sjektabak is, van die verstrengelde slierten precies.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gooi gwn 1/4 van een marlboro erin en dat vind k lekker. Brandt et ook lang.

Shag :whistling dat vind k gwn onwijs vies. Ik zou et nooit in mijn wierrie doen, dat verpest et gwn voor me. Ik had et ooit een keertje gedaan en daarna nooit meer willen doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja wat gebruik je dan voor shag ik bedoel ik kon ook een paar mensen die shag afzworen

maar zij pakte het zelfde als wat je voor je shaggie pakte en teveel je moet dus het droge gruis hebben en zekers niet te veel anders word het een shagie met wiet er in en proef je de wiet niet meer dat is idd smerig

zon duidelijke shag smaak in je mond die de hemelse wiet verneukt.

ik stik ook nog wel is in me joint als ik een net nieuw pakie heb die wel erg vers is. ik bedoel me

pakie shag gaat zon 4 weken mee of zo voor 5 eu

en als je een mild shagie draai proef je er weinig van en tis ook niet zwaar op de keel, en dat werk dus ook goed voor joints.

plus shag gruis glijd niet weg en draai daar door beter. en gruis is niet van die draadjes maar droge gebroken

draden kleine stukjes onderin je pakje.

mja als je shag joints te strak draait worden ze ook wel zwaar/niet lekker

en als je nog niet kan draaien koop gewoon een pakkie lange vloei en dan gewoon met shag draaien en open

scheuren totdat je vloei op is of dat je een redelijke shag joint heb gedraaid, dan weer open scheuren beetje veel shag weg zelfde hoeveelheid wiet er in en je mag je beloning opsteken.

is je pakkie vloei leeg mag je een week niet smoken, als een week te lang is een dag.

dan leer je heel snel joints draaien

:verrygood ;) :) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

thuis rook ik meestal gewoon puur.

 

anders met sigaretten tabak. dat is dan vaak camel naturel flavour of galouises blue

Share this post


Link to post
Share on other sites

vaak wat gruis onderuit't pakje halfzware shag, maar als mn geld het toelaat dan gaat er niets boven een joint

gedraaid met een light peuk (camel blue, kent, JP silver).

 

voor de afwisseling draai ik ze soms ook met een mix van wild dagga (leonitis leonurus) en blauwe lotus (nymphae cerulae) dit geeft een wat helderdere high als met tabak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rol altijd met shag en dan het liefst Tigra

Die smaak herken je uit de duizenden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerst rookte ik altijd met VanNelle halfzware shag...

maar ben recentelijk overgestapt op het draaien met Camel sigarettentabak , eigenlijk puur omdat mn shag op was en ik nog wel peuken had :specool

Camel rookt lekker en smaakt heel licht, in een joint komt de smaak van de wiet dus ook beter uit.

 

Dit was eerst lastig omdat het een beetje anders draait, maar nu ik er aan gewend ben wil ik niet meer terug.

 

greets Applegreen

Share this post


Link to post
Share on other sites

sigaretten tabak , past meer in ,

en rookt lkkr weg :lol:

duzja.. duidelijk vind ik ,

mischien shag , voor de shag rokers of beginner draaiers , dat kan ik wel begrijpen..

 

Grtz ~Tiduss~

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lucky Strike FireLeaf is ook lekker om mee te blowen,

smaakt lekker, draait fijn, enneh, shag is natuurlijk veel voordeliger :smoke

 

Nu wissel ik dus een beetje af tussen Camel-sigarettentabak, en FireLeaf-shag

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon GEEN tabak :P

 

Mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik doe het altijd met sjektabak. omdat ik met sigarettabak gewoon niet kan rollen, het vormt niet en is te droog.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sigaretten tabak , past meer in ,

en rookt lkkr weg :P

duzja.. duidelijk vind ik ,

mischien shag , voor de shag rokers of beginner draaiers , dat kan ik wel begrijpen..

 

Grtz ~Tiduss~

 

 

Wat bedoel je met past meer?? En dat het lekker wegrookt vind ik eerder een nadeel, een sigaret rookt sneller op, dus je wiet ook..

Eneh, ik ben begonnen met rollen met sigaretten en ben overgestapt naar shag en puur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb sowieso nooit echt van sigaretten gehouden. Op zijn tijd kan het, maar dan liever sjek. Ik draai dus ook met LS Fireleaf of Van Nelle. Het draaien wordt net zo simpel als een sjekkie draaien, maar dan wat groter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het even kan dan draai ik em met shag.

eerst een héél klein laagje shag, dan dikke laag wiet, en soms nog heeel klein beetje shag er overheen.

Vind met shag lekkerder roken, af en toe draai ik ook wel is één met een peuk. Maar dat vind ik toch minder, die tabak is er voor gemaakt om gerookt te worden met een filter..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meestal roltabak (shag zoals dat hier blijkbaar wordt genoemd) Belgam 20, 42 en Tigra en L&M tabak.

 

Met sigaretten bijna nooit of als iemand mij dat aanbiedt. Heb met hasj liever sigaretten, dan kan je marokaanse filter toepassen :P

vind de smaak wel minder dan shag, waarschijnlijk uit gewoonte.

 

Meestal roltabak (shag zoals dat hier blijkbaar wordt genoemd) Belgam 20, 42 en Tigra en L&M tabak.

 

Met sigaretten bijna nooit of als iemand mij dat aanbiedt. Heb met hasj liever sigaretten, dan kan je marokaanse filter toepassen :P

vind de smaak wel minder dan shag, waarschijnlijk uit gewoonte.

En ja, laagje tabak, laagje wiet enof hasj, klein laagje tabak. Beste manier om je joint goed te laten branden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah kheb ook geen idee waar het woord sjek vandaan komt :P rolltabak klinkt logischer ^^

 

Btw, beter nog is, klein laagje rol, dikke laag wiet en hash en dan ff die roltabak vastnemen en alles wat te mengen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blow (en rook) meestal met van die "volume" tabak. (Dit is losse tabak die iets droger en vooral heel veel losser is dan roltabak zodat je er makkelijker filtersigaretten mee kan schieten). Voor het blowen heb je dan het beste van beide: een vrij losse, goed trekkende, joint met een verse tabak smaak. Die volume tabaks zijn meestal ook niet zo sterk geparfumeerd van smaak als de meeste soorten roltabak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet niet beter dan dat ik met normale sigaretten draai vind ik ook veel lekkerder, in want noodgevalle heb ik wel is met shag gerookt vind ik echt te vies gewoon. Dus geef mij maar gewoon een kleine stukkie peuk om er in te gooien..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik rol altijd met shag en dan het liefst Tigra

Die smaak herken je uit de duizenden

idd tigra tabak is de beste tabak voor een joint (hoewel ik em ook lust als sigaret)

als ik met sigarettentabak rol draai ik lelijke vierkante joints

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shag, altijd shag. Ik vind de tabak die in sigaretten zit erg droog. Dit is lastig met draaien en je krijgt een zere keel (ik dan B)) Shag is vochtiger ofzo, dus rolt en rookt fijner.

Normaal rook ik altijd shag, dus dit heeft er wel mee te maken denk ik B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verbasend dat na al die stemmen het op ca 50/50 blijft staan.

 

Persoonlijk vind ik shag in mijn joint goor, vooral omdat shag wat compacter is en ik er dan meer shag bij moet gooien voor een joint van het zelfde formaat. Dat komt de smaak niet echt ten goede. Ik gooi normaal dan ook niet meer dan 1/2 sigaretje in mijn joint.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet de shag ook goed losplukken hè! B) Zoals je in een sjekkie ook doet. Als ik een joint rol met shag dan zit er niet heel veel meer in dan in een gewone peuk.

 

Shag is ook lekker zacht, waardoor het heel makkelijk rolt. B) Maar zo heeft iedereen zijn smaak!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heuj,

 

Er zijn hier een aantal mensen die met Tigra tabak rollen, nou heb ik deze nog nooit gezien. Kun je die gewoon in normale tabakszaken krijgen in NL?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken ook mensen die met tigra rollen, zeker een van de betere voor jointjes. In Belgie vind je et allesinds in elke tabaks- krantenwinkel.

 

Groene pakjes met een tijgervrouw derop en een lange flap die hellemaal rond et pak draait.

 

Ikzelf gebruik nu winfield, vanuit zo'n 500gr doos, lekker veel muzzel (gruis) op het einde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...