Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
hawky

grass company

Recommended Posts

Joe

ik was van plan om morgen voor de eerste keer naar de grass company te gaan.

maar welke soortjes hebben ze daar allemaal ?

want deze shop ligt helemaal niet op mijn route, en ik heb geen zin om daar voor niets heen te rijden.

 

en hoe liggen de prijzen daar ?

 

alvast bedankt.

Ciao !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb vandaag voor 35€ +-5 Gram Haze gekocht . Netjes verpakt in een plastic doosje dat geurvrij is met een sticker op van prijs/hoeveelheid . Ze hebben nog WW , Shiva , Jack Herrer en nog wa gewone soortjes . Soms staat daar een neger buiten , doet er is een praatje mee :D

 

5 Gram is geen 5 Gram . Heb 2 doosjes van 1.88 en 1 van 0.98 Gram gekregen . Strikt zijn ze daar wel ;) Ook Seeds te krijgen en vlak voort station . Beetje verder ( +-1 km ) heb je de level , ook nietveel keuze maar toch een chille shop .

 

Toermalijn is ook een goede keuze ( ook een goede 1 km vant station ) maar is helaas gesloten ( "Verlof" denk ik , heb het niet gelezen )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toermalijn en de Muze waren vandaag dicht

de Xtra is voor altijd dicht las ik

in de grass company hebben ze ook Northern Light en Hindu Kush beide voor 7€ de gram

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook de africa is gesloten en de Crackers, er blijven er niet veel over in Tilburg

 

Gelukkig is het voor een paar maar tijdelijk.

 

De Grasscompany, is weer een lange tijd geleden dat ik daar geweest ben.

 

WW, NL, Haze, dat zijn de standaardsoorten daar qua wiet betreft, uiteraard ontbreekt de Jack Herrer meestal ook niet daar en nog diverse andere soorten.

 

De doosjes die je er krijgt als verpakking is gewoon statiegeld, maar kan je ook weer gebruiken voor andere nuttige dingen :D

 

Binnenkort weer eens een kijkje in de Ochtendgloren gaan nemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...