Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Cornholio

beste wiet-film????

Recommended Posts

Niet zo heel lang geleden een film gezien, Home Grown, :( :) :)

Is volgens mij het beste weedfilmpje dat ik ooit gezien heb, voor zij die de foto's van dat veld in zwitserland gezien hebben, PEANUTS!!!

 

dus nu vraag ik me af, zijn er nog zo'n films, waarin het dus gaat om kweken/verkopen, maar dan wel hoofddoel (cfr lock stock and two smoking barrels, blow,... en liefst niet teveel saving grace gehalte (voor zij die dit niet gezien hebben, oud wijf die orchidees kweekt maar geld nodig heeft en dus rarara, maar bereslecht gedaan)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Half-baked, maar k vond m zelf niet zo super, anderen vinden m wel leuk, zie zelf nmaar :(

GG 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

How High, met Method Man en Redman. Als je engels niet zo goed is moet je zeker de ondertitelde versie nemen, anders zeker twee keer kijken om alles te snappen (en dan mag ik van mezelf graag denken dat ik behoorlijk goed engels spreek.) Hij is prima te downloaden met kazaa, maar dan heb je geen ondertitels, en da's toch wel effe pittig, vooral doordat ze heel veel slang gebruiken... en omdat je waarschijnlijk zelf behoorlijk stoned bent als je gaat kijken.

 

Wel een gave film.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ondertitels kan je meestal ook wel los downloasden en dan met een divx player tegelijk afspelen :idea:

 

GG 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hebben jullie dit wel eens (ik veels te veel de laatste tijd):

 

je kijkt een goede maar moeilijk te volgen film, en normaal zou je hem gewoon snappen, maar nu je lekker knetter bent... snap je der helemaal niks van!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat had ik dus de 1e keer met how high.... had samen met een vriend spacecake op & veel geblowd... we hadden echt geen diee waar die film over ging, behalve over wiet, en dat er lekkere wijven in zaten en dat hij grappig was...

 

Ik weet dat je ondertitels ook kan downen, maar kijk liever zonder... de vertaling is toch nooit zo goed als het origineel, met name bij films met veel grappen erin. Vooral woordspelingen zijn niet goed te vertalen.

 

Heb je ervaring met downen van ondertitels? Waar zijn evt. goede te vinden (daarmee bedoel ik, waar vind je ondertitels die gewoon goed vertaald zijn...)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

ik vond zelf BLOW een beetje tegenvallen... beetje cliche allemaal , ook al is het echt gebeurt :)

Fear and Loathing in Las Vegas is ook zeker een film die je moet gaan checken, en ook Requim for a Dream. Maar deze gaan niet over de handel..

Ik heb zelf Home Grown nog nooit gezien , dus ik ga hem maareens checken

 

waar kan je die ondertitels downloaden ? ik heb hier nog een zekere itialiaanse film op Divx en ik volg het niet echt :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

die how high en half baked staan me wel aan, morgen zeker eens voor zien, en rest heb ik al gezien, maar toch bedankt voor de tips. en er komen nog veel avonden, dus laat maar komen....

En ikzelf vond blow erlijk gezegd wel dik in orde, juist omdat het gebaseerd is op waargebeurde feiten, stel jezelf in de plaats, denk niet dat je het zo cliche zou vinden...

En gewoon al dat zinnetje als hij uit de bak komt; I' ve just been 3 (?) years to the best crime school in America, de max gewoon!!!

 

En als je hem ergens kunt vinden: HOME GROWN rocks!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

vind blow ook best goed, en ook requiem for a dream, kan nix anders verzinnen srry 8) 8O

Share this post


Link to post
Share on other sites

fear and loathing in las vegas vond ik volkomen waardeloos. om niet te zeggen kut. misschien omdat ik alle drugs harder dan wiet/alcohol niet echt relaxed vindt. ook het gelul erover niet. Zal er niemand (tenzij ik om ze geef) op aanspreken hoor, maar ik heb eht er gewoon niet zo op.

 

The Ring is trouwens erg vet...heeft geen flikker met drugs te maken, maar als je hem stoned kijkt ga je je zeker de tyfus schrikken. Heb net de japanse versie gedownload, die schijnt nog enger te zijn...

Share this post


Link to post
Share on other sites

8O smoke je helemaal kapot 8O

 

en ga JACKASS THE MOVIE kijken

 

:crazyeyes: :crazyeyes: :crazyeyes: :crazyeyes: :crazyeyes: :crazyeyes: :crazyeyes: :crazyeyes: :crazyeyes:

 

nog 10x vetter dan de serie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook altijd leuk: Temmink. Een telefilm (geloof ik) van een aantal jaar terug. Een soort Fight Club (behalve dat deze film er eerder was), en nederlands. met Jack Wouterse als ter dood veroordeelde die i.p.v. een reguliere straf meedoet aan kooigevechten met andere ter dood veroordeelden. Degene die dood gaat, verliest. Vast wel te krijgen in de cult-videotheek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik heb ook Jackass the movie op dvd.

Ik laptop meegenomen naar caravan waar we gingen smoken.

 

Hadden we zoveel gesmoked dat we alle 3 te gaar waren om ook maar even die laptop te pakken :(

 

Maar had em al gezien en zeker als je stoned ben is die film zo vet!

Share this post


Link to post
Share on other sites
How High, met Method Man en Redman. Als je engels niet zo goed is moet je zeker de ondertitelde versie nemen, anders zeker twee keer kijken om alles te snappen (en dan mag ik van mezelf graag denken dat ik behoorlijk goed engels spreek.) Hij is prima te downloaden met kazaa, maar dan heb je geen ondertitels, en da's toch wel effe pittig, vooral doordat ze heel veel slang gebruiken... en omdat je waarschijnlijk zelf behoorlijk stoned bent als je gaat kijken.

 

Wel een gave film.

waarvoor moet je die film twee keer kijken om alles te snappen

wat valt er te snappen denk dat er niet veel nog simpelere films gemaakt worden :(: :): :): :P:

begrijp me niet verkeerd want ik heb em vandaag zelf gezien en ik vond em zekers wel goed maark denk da ik echt niks van het flinterdunne verhaaltje gemist heb, marja als we der ma mee kunne lachen ist nie

:P :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
How High, met Method Man en Redman.

 

zeker een aanrader ja! heb hem ook via kazaa gedownload en ik kon hem goed volgen zonder ondertitels hoor.... en ik was toch redelijk knetter... :wink:

 

het vetste stukje vond ik wel dat ze in die auto voor dat instituut zitten en dan zoveel zitten te stomen dat de de rook uit de ramen komt... :( hehe maja gewoon kijken is echt zeer vet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dazed and confused ('93) is ook bijlange nie slecht maar er zijn er maar weinig die hem kennen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

How High & Next Friday zijn wel leuke films :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehehehehe the animatrix is stoer hehehehe net gezien hehehehe is vet heheheh :( :) :) :P :P 8O

Share this post


Link to post
Share on other sites

bio dome mag er ook best wel wezen... ma de top is en blijft nog altijd, zoals eerder reeds 100x gezegd: home grown

Share this post


Link to post
Share on other sites

Matix I en II zijn allebie echt space.

II vooral, wanneer je ziet wat Neo ziet, alles opgebouwd uit lettertjes

bij die franse gast, met het stukkie taart :) :), dat is echt mooi gemaakt :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cheech'n Chongs -> Up in smoke

 

Die MOET je echt eens zien :twisted:

Satisfaction guaranteed !

 

En de gehele Monthy Python , Fawlty Towers , Bottom , absolutely fabulous en Black Adder reeks :idea:

Maar dan moet je van de Britse humor en woordspelingen houden :wink:

 

Ohja , en Rat Race ook niet te vergeten . Is ook met John Cleese en Rowan Atkinson .

Recente film en je gaat er telkens opnieuw kapot van :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...