Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Diablo

Verschillende bladproblemen in volle grond

Recommended Posts

Ik heb momenteel een aantal woonplaatsen, dus ook een aantal kweekjes. Dit is een kweek waar ik ongeveer één keer in de week langsga, maar m'n huisgenoten geven wel voeding. Er staat hier Bigtop, Skunk en G13-Haze naast elkaar, en over het algemeen staan ze er goed bij.

 

Fotos-0017.jpg

 

Fotos-0018.jpg

 

Fotos-0019-1.jpg

(Voor de oplettende kijker; ja, dat zijn spruiten)

 

Ik ga vanmiddag nog ff langs bij het tuincentrum om wat meer ondersteuning te kopen, ik wil dan ook meteen iets kopen voor de bladprobleempjes, maar dan moet ik eerst weten wat de problemen zijn. Dus hierbij de foto's.

 

Fotos-0020-1.jpg

 

Fotos-0016.jpg

Deze gele vlekken zitten alleen op de onderste bladeren van de G13-Haze, iemand enig idee wat dit betekent?

 

Fotos-0015-1.jpg

 

Fotos-0014-1.jpg

Deze gaatjes zitten op de bovenste bladeren van de G13-Haze, en op de bovenste bladeren van één van de bigtops, die opvallend klein blijft vergeleken bij de rest.

 

Iemand enig idee? De planten zijn ongeveer 7-8 weken oud, laten nog geen geslacht zien, en staan gewoon in de volle grond. Ze krijgen 2x per week voeding, en water afhankelijk van de regen (heb ze net met z'n allen zo'n 7 liter gegeven).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey diablo

 

De onderste bladeren zijn waarschijnlijk resultaat van voedings water wat over de bladeren heen is gegemorst :lol:

je anderen probleem met die gaatjes word voor 75% zeker door de zweefvlieg veroorzaakt

Je ziet ze bijna nooit zitten omdat ze weg vliegen als je op een 4 meter afstand van je plant aankomt lopen

Ze blijven wel in de buurt rond zweven verder in het jaar aug en sept

 

de groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

is dat een AG13? Bladeren zijn wel wat breed daarvoor.

 

Ah, de zweefvlieg! ik wist dat het een vlieg was maar niet welke, mijn planten zitten ook onder de gaten, thanks knutsel :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Graag gedaan :lol:

 

Groetjes hihi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net even eroverheen geweest met Spruzit, zometeen ff wat Escar-go strooien, en wat kalk, en dan moet het goed komen, toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...