Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
groengoud

Nieuwe tenten homebox (modulair)

Recommended Posts

Ik weet niet zeker of ze nieuw zijn maar ik heb ze nog niet eerder gezien, de Homebox Modulair!

Ik zag het net op de site van Growcenter Noord Modulaire tentjes

 

Jammer dat ik zelf net een 2e tent van 1,20 heb gekocht anders had ik deze genomen :P

 

Ach volgende keer beter maar wellicht interesant voor mensen die later willen uitbreiden!

Share this post


Link to post
Share on other sites
mammoth kan je ook ritsen hoor... :lol:

Inderdaad, die wel en deze vanaf nu ook :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe ziet dat er van binnen uit vraag ik me alleen af...

 

Want als het de deuren zijn die "open" staan waardoor ze tegen elkaar staan en open zijn naar elkaar dan ziet dat er nogal rommelig uit denk ik. Het staat helemaal vol met palen verder, of niet ? Stort het iig niet in.

 

Hoe ga je water geven trouwens met 12 (waterdichte !?) bodems ? Want ik neem niet aan dat je de bodems ook aan elkaar ritst...

 

Toch nog wat opmerkingen. Hoe groot is het gat tussen de vers. tenten ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi keesthemad,

 

Ik heb hier een foldertje en een cdrom en het enige wat je ziet is dat er in het hart van een 120x120 een staander staat bij 6 stuks aan elkaar.

Dus 2x 120 bij 3x 120 aan elkaar, verders zitten de waterdichte bodems aan elkaar geritst en is de doorgang dus zo hoog als de tent is.

En is er dus geen verhindering of versmalling onderling maar gewoon open tot aan de opstaande bodem.

En een watersysteempje is dan wel handig inderdaad omdat het niet een bodem is :lol:

Als ik een duidelijke foto vind plaats ik hem wel, van het binnenaanzicht dan.

Pluspunt is gaten van 320 mm voor de wat grotere modulebouwers :lol:

 

Gr Mehighto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...