Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
popov

Eerste keer uit zaad . Confirmatie ? Man? Vrouw ?

Recommended Posts

Hopelijk kunnen de ervaren kwekers mij helpen met bevestigen van het geslacht van mijn babies .

 

De foto's zijn van de 2de ronde zaad uit mijn voorgroei kastje dat ik paar maanden geleden in elkaar knutselde uit een ikea kast .

Ik zelf doe enkel voorgroei momenteel .

 

2x18 watt T31

 

De eerste ronde waren met Herijuana zaadjes van sannie waar ik merkelijk genoeg niet op dit fenomeen ben gestoten tijdens de voorgroei .

De 2de ronde zijn white widow zaadjes van shaman en staan nu iets langer als een week in het voorgroei kastje .

Bij de dagelijkse controle gistere merkte ik op 2 planten wat ik aanneem voor balletjes en op een andere haartjes .

Na wat rondkijken op het forum las ik iets over voorgroei puberteit ,.... nu denk ik wel te weten welke man en vrouw zijn maar aangezien ik nog nooit eerder een mannelijk plant in voorgroei zijn geslacht heb zien aantonen had ik graag nog is de bevestiging gehad ... just to be sure .

 

Waarschijnlijk komt er nog dit jaar een kleine bloeiplaats aangezien ik elke dag meer en meer verliefd word op deze mooie plantjes , vooral het kijken naar anderen hun kweek verslagen werkt aanstekelijk :P

 

Mischien dat ik later nog een topic maak van mijn recycled incognite voorgroei kast :D

 

Hopelijk is het duidelijk genoeg .

 

Dus , 1 man

 

gallery_22886_8480_349220.jpg

 

2 man

 

gallery_22886_8480_200992.jpg

 

3 vrouw ?

 

gallery_22886_8480_536566.jpg

 

Mercikes !!!

 

PS: Wietforum.nl is gewoon super , boordevol goede informatie ... top forum . thanks . :P

Edited by popov

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks :P

 

en ja sorry ... deze topic had ik dus op 1 of andere manier gemist .

Edited by popov

Share this post


Link to post
Share on other sites
thanks :D

 

en ja sorry ... deze topic had ik dus op 1 of andere manier gemist .

wel leuk toch? om even bevestigd te hebben dat je goed zat :P

Nu mag je de mannen om zeep helpen, succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interessant, nog iemand die in ikeakastjes voorgroeit. Maak er zeker een topic van, wil wel eens zien hoe jij dat aanpakt :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...