Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Syldy

Wietplantjes met kinderen in huis?

Recommended Posts

Hai hai,

 

Het topic zeg t al hé.. Ik heb hier eens iets gelezen dat je géén wietplantjes in huis mag hebben als je minderjarige kinderen in huis hebt wonen.

Is dit idd zo, of was diegene niet goed op de hoogte van alles?? Net zoals wij eigenlijk zijn :D

 

Ik wacht op jullie antwoorden!! :P

 

Groetjes Syldy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt mij niet hoor ,maar denk eerder dat ze er niet bij kunnen komen veiligheid. dan wordt dat tijd dat ze dat bij drank doen :P

 

 

piercing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Syldy,

 

Ik heb nog nooit van deze voorwaarde gehoord.

 

Het wordt gedoogd om maximaal 5 plantjes in bezit te hebben zonder dat daar professionele

apparatuur aan te pas komt, een lamp is dus professioneel.

 

Gebruik je wel een lamp of iets dergelijks en de politie komt .

Dan houd vaak in dat je afstand moet doen van de maximaal 5 planten en apparatuur zonder dat er dan vervolging komt.

 

Dit gaat alleen op als er niet gerommeld is met de stroomvoorziening.

 

Zoals iemand eerder vertelde op het forum: Papa kweekt brandnetels op zolder :P

 

Hscarry :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij mag je helemaal niets in huis/tuin hebben(opium wet)....en als je er 5 of minder hebt in de tuin hebt worden ze normaal gesproken meegenomen.

 

en bij minder als 5 buiten ( gedoogd) volgt geen strafrechtelijke vervolging.(sepot)

 

kinderen hebben er niets mee te maken.( of je met je huis volhebben staan met levens bedreigenden stroom toestanden...ja das geen omgeving voor kinderen natuurlijk...en als beide ouders vast zitten...dan weet jij wel waar ze ondergebracht worden...

 

heb je lampen, filters en afzuigers dan ben je professioneel bezig

 

lees anders een bekende wietadvokaat op zijn site

 

http://www.andrebeckers.nl

 

gr

Carpe_diem

 

ps: nee,....ik heb daar geen aandelen :P

Edited by carpe_diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx voor de reacties! :D

 

Ik vond het eigenlijk ook al raar... Zolang er geen gevaar dreigt voor de kids, lijkt het me prima!

We zijn maar amateurtjes hoor, dus geen gekke dingen hier in huis :P

 

@Carpe Diem: Leuke website van Beckers... Alleen heb net al gegeten :P

M.A.W: Ik kwam dus op de website van de frikandellen enzo van Beckers whaha!

 

Groetjes Syldy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik begrijp vanwaar je vraag komt. Ik meen mij ook te herinneren dat je niet mag roken met minderjarigen in de buurt, en ook niet in de buurt van scholen enz...

Ik kan hier wel geen bron van vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik meen inderdaad ook wel eens zo iets gelezen te hebben. Volgens mij ging dat over onze zuider buren. In Belgie hebben ze ook een soort gedoog beleid. Daar mag je volgens mij 1 plant hebben mits er geen kinderen in het zelfde huis wonen.

 

Groetels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als dat zo is Sjors dan kweek je toch in de schuur , daar wonen geen kinderen :P

Hoe je het ook went of keert we zijn in een grijs gebied bezig en om daar nou andere voor in gevaar te brengen lijkt me niet nodig

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andre Beckers kan zoveel zeggen.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja , die hoeft niet z'n koffer te pakken en een paar onzekere maanden te gemoed te zien

Belgiesche gevangenissen hebben ook Bubba's

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Buble

 

Het alternatief is, dat je je kinderen in de schuur zet, maar dat gaat ook wel weer een beetje ver. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

even 1 inkoppen

In belgie hebben ze daar wel ervaring mee :lol: dutrou ofzo hete de kweker

 

Sorry hoor maar deze was wel simpel :lol: :lol:

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou uhhh ik weet niet of jullie mijn topics een beetje volgen,maar daarnaast komt elke maand een keer de jeugdzorg op bezoek(voor mij positief,voor me ex niet).die vinden het prachtige planten.zolang je opvoedkundige praktijken niet lijden onder je cannabis gebruik/teelt zal er geen instantie moeilijk doen.uiteindelijk drinken ze zelf met enige regelmaat een flesje wijn leeg.

 

tja en de kids zelf.die zien volgens mij geen verschil tussen me new dame blanche of me komkommerplant.voor hun zijn het allebij papa bloemetjes.zal in loop van jaren ook wel veranderen als ze meer begrijpen enzo.

 

doe gewoon je eigen ding en kijk vaker in de spiegel dan naar de buren is mijn advies.<===leermomentje van vandaag en dat om 8.30

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar dat is wel een superz mooie twin.

 

kijk wat vaker in de spiegel

en wat minder naar je buren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook kinderen in huis en dat was juist 1 van de redenen om het wel heel goed aan te pakken .

Een kamer die op slot kan ( mijn kantoortje ) waar ze toch al niks te zoeken hebben en daarin een veilige kast (veiligheid bovenal zeker met kids in huis) die op slot zit .

 

Ik ben vast overtuigd dat de rechter het ermee eens zou zijn dat je de plantjes buiten bereik van je kinderen hebt en zonder overlast te veroorzaken voor anderen in huis . Dus in een veilig hok met autoblussers enzovoort ipv in de tuin (vooral als ze wat ouder worden )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...