Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Dr.LivingStoned

2de run Gavita op Lumatek

Recommended Posts

Iets van lopen waar het niet kruipen kan besloop mijn hersenpan, dus maar gelijk een nieuw topic aanmaken dacht ik. Altijd goed om weer te genieten. Veel foto's spammen en even het begin in turbo styl en dan gaan we over op wekelijks verslag van de 4 dames die overgebleven zijn.

 

Even het begin ergens 14-06-2009 had ik paar jonkies klaar en gingen de dames gezamelijk in het hokje onder de Gavita. 4 Amnesia's, 3x Skubba en een Strawberrycough.

 

gallery_10252_8422_157253.jpg

 

Deze gingen probleemloos men hokje zodanig bevolken dat ik heel snel besloot om alles eruit te halen op de 4 amnesia's na die in de hoeken stonden. thinking-006.GIF

 

Het overvolle net met microsulfo gespoten hokje net voor de genocide plaatsvond

 

gallery_10252_8422_171165.jpg

gallery_10252_8422_36807.jpg

 

Na de uitdunning ging de Amnesia pas echt aan de slag, als het hoogte verschil ervoor al significant was, werd het me ondertussen alleen maar duidelijker dat de Skubba nooit geen kans had gekregen naast deze groei explosie

 

gallery_10252_8422_34931.jpg

gallery_10252_8422_295932.jpg

 

Ondertussen is de groeikracht eindelijk stukje terug geschroefd en zijn we overgeschakeld naar de orde van de dag, namelijk bloeien

gallery_10252_8422_65406.jpg

gallery_10252_8422_299176.jpg

gallery_10252_8422_44163.jpg

 

Het zijn reuze dames geworden, bloeien lekker, zijn mooi opgebouwd, kortom DLS is helemaal tevreden. Hopelijk doen ze de rest even voortvarend als de start tot nu toe geweest is.

 

Zo, even met grote HPH toeter de bank op duiken 3544.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaaa lekker.

Vandaag even bij ktm geweest en uitgebreid zitten snuffelen aan de amnees, jummie.

Succes weer :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Dr. LivingStoned,

 

Prachtig gezicht zeg, veel sucses deze ronde :rolleyes:

Ik ben er klaar voor, met zo´n start gaat dit heerlijk worden.

 

Gr Mehighto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er weer heel mooi uit DLS. :P

 

Ik weet dat je nooit knipt en weegt maar ik ben toch wel eens benieuwd naar jou opbrengsten, :rolleyes:

 

Veel succes deze ronde,

 

Doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grinnik Balza, ik zie je al alle plaats innemen in zijn tentje en KTM ervoor vragend om AUB uit zijn tent te komen :rolleyes: Ik hoop dat ze hier ook de pan uit stinken binnen de korste keer.

 

Hoi Mehighto, goed je weer te zien hier, en Thx voor het binnenlopen, ik hoop dat alle ellende even opgelost weer is en er zon achter de wolken schuilt. Ik hoop met je mee dat ze de overige 5 weken ook zo netjes willen doortrekken.

 

Lol DOC, de kans is heel klein dat ik wat weeg, maar de kans is behoorlijk groot dat ik toch weer jouw kant op moet tegen ze klaar is, dus dat samen proeven lukt wel weer :P Ongeknipte wiet dan weer natuurlijk, want inderdaad knippen doe ik niet! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

de meiden hebben het duidelijk naar hun zin dls :rolleyes:

 

daar komt een heerlijk amneesje af..

 

bij men volgende kweek zet ik 10 x CheesexAmnesia (blowmonkey), beieuwd wat dat gaat geven...

 

veel succes en geen knipplezier verder :P

 

Richie

 

ps: en je gavita werkt nog steeds op je lumatek :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ziet er smakelijk uit DLS

Succes deze ronde

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Richie Hawtin:Thx, jahoor, ik heb er geen enkel probleem mee gehad met deze Gavita bulb. En met wat grotere planten is het heel leuk kweken ermee :) Amnesia met Cheese, dat lijkt me geurbom :P veel succes :rolleyes:

 

Hi, Thx Sannie, ik hoop dat ze dat inderdaad gaan worden. De start was veelbelovend, nu de finish nog halen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die finish wordt je gegund DLS.

 

Zien er oppie toppie uit.

 

Groetjes Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rolleyes: ziet er lekker uit DLS

 

keep up the good work

 

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kijk mee vanuit me tentje...

 

Jammie!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grinnik zoveel kijkers, dan moet ik wel heel erg men best doen om het tot goed einde te brengen. 3D%20Smiles%20(57).jpg

 

Voorlopig zuipen de dames als tempeliers, alle dagen komt er nog stukje bij en het word een gezellig drukte in het hokje. Ze blijft mooi opgaan aan alle takken, en wederom ga ik me beklagen dat ik geen netje gespannen heb in het begin en het nu al niet meer kan :P Toch maar even met de bamboe gaan stunten tegen het zover is. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Thunder tita :D Thx voor het binnenwippen, 'k hoop dat je beetje zonnige good vibes meebrengt :P

 

Het hokje word op dit moment behoorlijk groen vol, leuke witte kopjes er bovenop en allemaal staan ze met wuivende vingertjes richting lamp.

 

We geven een beetje BAC bloeivoeding erbij, de 2 wekelijkse bacto staat ook nog steeds op het menu en ze hebben vorige week laatste sproeibeurt pvp + microsulfo gekregen aangelengd met drupje yucca :D Hopend dat dit genoeg was om deze run weer calamiteit vrij te mogen eindigen.

 

Evengoed hier de pica's voor de kijkbuis liefhebbers :D

gallery_10252_8422_89782.jpg

gallery_10252_8422_261717.jpg

gallery_10252_8422_136574.jpg

 

Niets geknakt, getopt, gebogen of op andere manier gepijnigd, tot nu toe hehehe :P De ruimschoots aanwezige kristallen maken het geheel al tot een mooi glinsterende schouwspel, altijd mooi zicht als heel de bende kleverig en harsig word.

 

gallery_10252_8422_166373.jpg

gallery_10252_8422_238007.jpg

gallery_10252_8422_62654.jpg

gallery_10252_8422_299070.jpg

 

De Plagron Bat-mix lijkt elke ronde beter te worden, ze is nu voor de 4de maal in gebruik. Ik had haar aangevuld met Maerl, Guano en 2 verse zakken Bat-mix, de buffer van 1200Liter is duidelijk nog niet opgebruikt. Ook de wormen zie ik nog geregeld verse hoopjes bouwen, dus ook die vriendjes zijn nog in prima gezondheid en ik mag hopen dat zo nog lange tijd hun onzichtbaar werkje blijven beoefenen. :P

 

Zo nu tijd voor een dikke :D HPH voor ik bed induik ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@DLS

dat wordt n ongekend lekker rondje voor je :P

je dames staan er heel gelukkig bij :P

hoelang verwacht je dat ze nog moeten staan

ik ga de volgende ronde 4 soorten zetten en 2 lange bloeiers

 

gr daim en ik volge jou :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Damian, Thx voor binnenlopen en nee toch niet, het word geen ongekend goeie run voor DLS. Integendeel de horror is in volle hevigheid losgebarsten. Er zullen geen zeven bazuinen aan te pas komen, de draak is bekend en heeft de vorm van een

 

20080814213126_banaan.jpg

 

Een overzichtje van de plaats des onheils

 

gallery_10252_8422_79034.jpg

gallery_10252_8422_248799.jpg

 

Mooi netjes vol, dacht ik zomaar, tot mijn lodderig lodderoog een beetje dichterbij kwam priemen.

 

gallery_10252_8422_92466.jpg

gallery_10252_8422_150048.jpg

gallery_10252_8422_222406.jpg

gallery_10252_8422_148775.jpg

 

En dit is niet een losstaand geval, alle 4 zitten ze onder zover ik kan kijken, en niet eentje, maar genoeg om nog een hele harem te bevruchten. Als ze al vruchtbaar zijn, want dat is nog helemaal niet zeker, alleen dat risico ga ik niet nemen. Ik had vandaag normaal de andere helft opgestart, maar ook dit kan niet door de aanwezige bananen, ze zouden gewoon heel het hok bestuiven. Dus deze middag is het een vrijwillige ruiming, waar ook foto's gemaakt van gaan worden. Mja soms win je wat en soms heb je bananen blijkbaar :D

 

Voor hen met de sterke maag, een keur aan topjes:

 

gallery_10252_8422_24623.jpggallery_10252_8422_28630.jpg

gallery_10252_8422_5198.jpggallery_10252_8422_279431.jpg

gallery_10252_8422_207694.jpg

gallery_10252_8422_130680.jpg

gallery_10252_8422_174284.jpg

 

De oplossing zal erin bestaan om deze middag bij het krieken van de dag, nadat ik de wederopstanding weer zelf mocht ervaren en ik uit mij coma ontwaak, het meest handige hak,kap,zeis ding ter hand ga nemen en met verwoestende precisie de amnesia ga slachten en op de klikko ga mieteren. Nee geen paniek, die horror foto's volgen later op de dag. shouting.gif

 

Ik had dan ook graag opgeroepen tot een kleine minuut stilte rond het bekende 04:20, het uur waarin de plaatselijke massacre voltrokken zal worden. Nadien volgt een kleine dienst recht voor de klikko, met enkele intimi en genodigde, waarbij de nodige rookwolken richting grote plantenvriend gestuurd zullen worden.

 

Zo een grote :P HPH tegen het grote verdriet van DLS black_day.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai ai ai,

 

wat een kutzooi DLS...

Dit gun je niemand!!

 

En het was zon mooi vol hok idd :P

 

al enig idee wat er nu in komt?

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Beekaa en Thx, mja weinig aan te doen. Dacht nog even eerst om alle dagen een watergordijn erover te mikken om het stuif zo onschadelijk te maken. Maar de kans lijkt me behoorlijk groot dat alles gewoon bestoven is.

 

Dus zometeen even korte pijn :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

izza kyrie in Eleye al geweest?

boe, beetje sip zeg,

maar ik niet helemaal znappen.

de banaan die ik zie is nog niet geploft toch?

 

wanneer zou er bestoven mnoeten zijn?

ik zie nog geen verbruinde puntjes van de meeldraden.

indien bang voor stof heeft sproeien toch altijd zin komende 2 dagen?

 

 

zet ff een plaatje op,...

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&fs=1&rel=1&egm=0&showsearch=0&color1=0x57381e&color2=0xdbbf8a&border=0">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&fs=1&rel=1&egm=0&showsearch=0&color1=0x57381e&color2=0xdbbf8a&border=0" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505">

 

 

heel veel sterkte met je verlies,

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey DLS,

 

Zwaar klote,zijn inderdaad chiquitas.

Dit is de eerste keer dat ik het zie bij deze strain en ik heb deze nu onderhand al een dikke 4 jaar.

Ben gisteren nog ff weze kijken bij iemand waar deze nu 5 weken in bloei staat,maar geen bananas te bekennen.

Ik hou het in ieder geval wel goed in de gaten.

 

Bdankt voor de info.

 

Grtz,

 

A-5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, er is nog niet bestoven Weetje. Ik verwacht het alleen maar, er zijn nog geen bruine draden te zien. Ik dacht alleen mijn verlies al te tellen en nu te vellen ipv te wachten tot ik zaad zag.

 

Ik opperde alleen dat het nat spuiten misschien nog een optie was om zaadvorming tegen tegaan, ik dacht alleen zelf niet dat het zou werken.

 

Dus, jij dacht dat dit wel zou kunnen werken? Ik dacht zelf nog weekje of 2 nat te spuiten. :P

 

Hoi A-5, ja sorry voor het slechte nieuws, ik heb geen idee wat of hoe het ergens verkeerd ging en ik hoop nog steeds dat het hier eigenlijk verkeerd liep. Ik ben al 30.000 maal al mijn stappen nagegaan maar ik vind het niet. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe, als we niet langs elkaar heen spreken:

-het nat spuiten om d.m.v. het vocht het evtentuele stuifmeel direct naar beneden af te voeren,alhoewel de vruchtbaarhedi door het vocht behouden blijft.

-het stuifmeel wat valt, verstuift niet door de hogere lv van het spuiten,

 

ik dacht dat de vruchtbaarheid van het stuifmeel na zo'n 48 uur ervanaf was.Dus 3 dagen lijkt dan genoeg.

 

Maar stoney me ore not, zijn ze nou al om?

 

 

daarnaast-

al 5 jaren pret en nu bananas?

lijkt me een 1 malig verhaal...

 

 

30.000 stappen...

en waren die allemaal namens de cyclus van deze planten

of heb je ook de andere zaken mee genomen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee ze zijn nog niet om, ik dacht idd dat het stuif onvruchtbaar erdoor werd, dus dat is al een misverstand opgelost. Hmm dit bied toch weer een andere mogelijkheid dan inderdaad. Het hokje ernaast zou opgestart kunnen worden zoals geplant in dit geval dan, ook het afzuigpunt is aan deze kant van mijn hok.

 

Ok ze blijven dan nog even leven ... of toch niet ... ow ow ow de twijfels :D :P :P

 

30.000 maal al mijn stappen nagelopen .. niet 30.000 stappen hihihi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...