Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
weer een nieuwe

led verlichting

Recommended Posts

Alle andere ledboeren zijn dus leugenaars en er is er maar 1 die wel de waarheid in pacht heeft. :rolleyes:

Heeel geloofwaardig hoor.

 

Als ik Dokkie zijn topics lees spelt hij even slecht als jij.

 

DOKKIE?????? i presume

Share this post


Link to post
Share on other sites

@fotoformo...meld je dus aan bij die led gozer zoals Schenkie zei...EN...LAAT MAAR ZIEN DAN....!!!

 

als het werkt wordt die gozer rijk....en jij ook...

 

simple as that.. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel bijzonder om te zien dat een topic met een vraag van een nieuw lid, is veranderd in een anti DOC topic,

 

zo word de vraag van de steller niet echt beantwoord.

 

grtz,

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb een dikke huid :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien als je onder een LED gaat zonnen word die dikke huid nog lekker bruin ook :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik lees dokkie al meer dan 5 jaar in de bladen. en daarvoor al op hennepdesk. ik ken jou alleen als growshop boer. wat denkje nou.

hij heeft gewoon een spectrum ontwikkeld. en ik zie mooie toppen, en ik zie jou heel negatief zijn, vooral jij Doc, vooral jij, maar wazzup kon er ook wat van. sind een tijdje wat minder want hij moet nu natuurlijk aan andere belangen denken.

dus nu hebben ze goons het overgenomen. hi keesthmad.

 

Doc je ben een goeie vent om ons allemaal te beschrmen voor de gevaarlijke LED.

 

heel nobel, maar wat vind je van dokkie's laatste test resultaten.of geloof je hem ook niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles is ook zo duidelijk onafhankelijk getest.

En ook de wetenschapelijke bewijzen ontbreken van elke kant.

 

Moet ik je nou Dokkie noemen??

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat vind je van die resultaten, in ze topics? geloof je hem niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet het niet.

Geen duidelijk onafhankelijk bewijs.

Laat een stel leden hier testen met jou systeem en jou spectrum.

Daarna lullen we weer verder.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moet ik je nou Dokkie noemen??

 

 

Ik noem mezelf geen doc, dat doe jij.

 

noem mij maar fotoformo. Iemand die het zat is dat dokkie hier door t slijk word gehaald. dokkie's goon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dude lees het topic je bent zelf begonnen over Dokkie.:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

topic starter heeft het over 60m2...dus geen topic voor onze hobby...en persoonlijke vetes doen jullie maar via pm of zo...want over LED GAAT DIT OOK NIET...de grond van die frustraties snap ik niet...zal wel met afgunst te maken hebben...

 

dus slotje dr op...wat mij betreft dan...

 

prettige zondag nog :rolleyes:

 

gr

Carpe_diem

 

oja topic starter is vergeten zich voor te stellen....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik weet het niet.

Geen duidelijk onafhankelijk bewijs.

Laat een stel leden hier testen met jou systeem en jou spectrum.

Daarna lullen we weer verder.

 

 

?

 

 

Dude lees het topic je bent zelf begonnen over Dokkie.:rolleyes:

 

ik ben jou dude niet.

ja als antwoord op de topic starter. want jij noemde dokkie's test niet even.

 

verder legde ik even uit waarom ik denk, waarom dat niet even melde, als zijnde er zijn best positiefe berichten over LED.

Je was gelijk weer negatief. dus bevooroordeeld in mijn ogen. want je hebt net zoveel reden om dokkie's test wel te geloven, neem ik aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dus slotje dr op...wat mij betreft dan...

 

prettige zondag nog

 

gr

Carpe_diem

 

Prettige zondag man :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja thnx, julie ook nog een fijne zondag.

 

Als ik Dokkie zijn topics lees spelt hij even slecht als jij.

 

DOKKIE?????? i presume

 

 

I wish.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@doc, weet je, ik vind het gewoon raar dat je net doet of die tests niets waard zijn. ik snap niet waarom jullie het negeren.

Die toppen zijn toch vet?

als dit een echt objectief forum zou zijn, zouden jullie toch overleggen hoe of wat het zit met die testen?

ik vind het maar vreemd dat hier op dit forum zo een antie LED rel is ontstaan, terwijl op ander fora de LED ontwikkeling met open armen word ontvangen.

Of is nu rollitup ofzo ook gek.

 

Dat je scepties bent is normaal, ben ik ook, maar dit is wat anders.

Als ik jullie was zou ik best nieuwsgierig zijn naar die ontwikkeling. waarom gelijk de kop indrukken?

Gelul over dat dokkie's test niet te vertrouwen is? is toch raar. vind je zelf ook niet.

Heb je dokkie wel eens gezien, ken je hem ofzo en heb je redenen om die LED test niet vertrouwen?

 

want de resultaten zijn, voor onder led, gewoon te goed om te negeren. vind ik persoonlijk.

 

wat vind jij?

Share this post


Link to post
Share on other sites
zo word de vraag van de steller niet echt beantwoord.

 

grtz,

 

vraag van de topic starter is,of er nog positiefe berichten zijn over LED.

Doc zegt nee, ik zeg ja.

 

Welk deel snap jij niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh ben ik nu aan de beurt,

 

 

ergens in zijn eerste aanzet vraagt hij zijn er nog andere opties, dus sorry als ik verder lees dan alleen de kop van de toppic,

 

verder ook een fijne zondag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat er met tl en met spaarlampen betere resultaten gehaald worden dan met ledlampen,ook kan dat nog niet op tegen hps qua prijs en opbrengst.

De topicopener praat over 60 vierkante meter,ik heb met ledgrows wel eens 80 x 80 cm gezien of iets groter maar 60 vierkante meter met dure leds ?????

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

was een hele tijd geleden een paar kweekjes op spectra als ik het goed onthouden heb....

is dat niks....

ennuh tinny en lau als jullie het thuis lekker uitvechten is dat niks :rolleyes:

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik nu een LEDlamp icm een HPS lamp...

 

We zullen zien wat het doet.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

branden :rolleyes::P

Share this post


Link to post
Share on other sites

De topicstarter vraagt of er een alternatieve verlichtingsbron is die het stroomverbruik naar beneden kan brengen. En die iets aan de hitte doet...

 

Ook al klopt alles in de posts van Dokkie (die elders op internet te vinden zijn) dan is de topicstarter nog niet geholpen.

In een test van Dokkie heeft hij iets van 108 gram onder een 90 W Led (waar dan nog een 10 wat bijkomt denk ik zo, aan het fannetje dat ergens in het armatuur zit) Dus zeg maar 1 gr. per watt.

En zijn laatste test behandelt 2 x 300 Watt Led en deze test is nog niet afgerond. Het ziet er niet slecht uit, maar vergelijkbaar met HPS van 600 Watt zo te zien. Dus dat is ook nog niet echt halleluja.

Bovendien kost 1 armatuur 800 Euro. Goedemiddag!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik lees dokkie al meer dan 5 jaar in de bladen. en daarvoor al op hennepdesk. ik ken jou alleen als growshop boer. wat denkje nou.

hij heeft gewoon een spectrum ontwikkeld. en ik zie mooie toppen, en ik zie jou heel negatief zijn, vooral jij Doc, vooral jij, maar wazzup kon er ook wat van. sind een tijdje wat minder want hij moet nu natuurlijk aan andere belangen denken.

dus nu hebben ze goons het overgenomen. hi keesthmad.

Laat ik even duidelijk zijn: Fotomorfo heeft al een keer twee weken forumban van me gekregen. Vandaar de referentie of ik hem nu opnieuw ga bannen.

 

Het is grappig hoe je kunt zien uit welke hoek welke reacties komen door puur een ip-adres analyse.

 

Deze hele discussie is off-topic en irrelevant.

 

- Ten eerste gaan we geen advies geven voor een hok van 60 m2

- Ten tweede is Dokkie niet meer op het forum, dus gaan we ook niet discussiëren over Dokkie zelf, hij kan daar tenslotte niet op reageren

- Ten derde is fotomorfo al eens eerder gewaarschuwd voor dezelfde manier van communiceren en weinig respect tonen.

 

Persoonlijk geloof ik nog niet in leds in daglichtloze teelt als een serieuze concurrent voor HPS om cannabis af te bloeien, maar ik laat me graag verrassen. Het feit dat de fora nog niet vol staan van geslaagde LED experimenten lijkt me voldoende aanleiding om te kunnen concluderen dat er nog een weg te gaan is. Ik sluit zeker niet uit dat het in de nabije toekomst mogelijk interessant wordt, maar ik zie persoonlijk meer een rol weggelegd als stuurlicht.

 

De test die dokkie doet (in het verleden hier, en tegenwoordig op andere fora) heb ik altijd met interesse gevolgd en zelfs gemodereerd om ze open te houden.

 

Het taalgebruik is inderdaad interessant. Kees als mijn goon bijvoorbeeld :rolleyes:. Wel, laat me je uit de droom helpen, je staat op een zelfde waarschuwingsniveau als kees en zelfs doc heeft al eens een veeg uit de pan van me gekregen.

 

Ik ben die verdachtmakingen een beetje zat. Fotomorfo: je loopt op een dun draadje. Op ieder ander forum was je er allang afgeknikkerd. Lever eens een positieve bijdrage aan het forum.

 

Topic gesloten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...