Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Laaf

nooit meer high..

Recommended Posts

Hoi!

 

Ik heb een vraagje,

 

ben een zeer regelmatige roker van (vooral) Wiet. sinds ongeveer november vorig jaar zelfs dagelijks.. tot voor een maand terug ging alles nog okee, maar sinds een maand zit ik met het volgende:

 

Elke keer als ik met vrienden in de shop zit, en we gaan blowen, ben ik 15 tot 20 minuten gezellig, lulkickjes, lachkickjes en daarna zak ik volledig in elkaar, ik hang alleen nog maar als een comapatient op m'n stoel, observeer alles in plaats van dat ik actief meedoe met spelletjes, gesprekken enz. ik voel me ook duf, en ben dus echt Stoned met een dubbele Hoofdletter S!

 

hoe kan ik dit voorkomen?? ik heb geen idee waar het aan ligt, suiker/stackers/frisdrank helpt niet om een beetje energie terug te winnen, het enige dat werkt is gaan slapen.. ook heb ik al een andere shop geprobeerd (andere omgeving) of gewoon buiten (dat werkt eigenlijk nog het beste) maar ik wil ook gewoon lekker kunnen zitten zonder direct in elkaar te kakken..

 

nog even wat technische data:

 

ik rook op een avond ongeveer een halve/driekwart gram

gerookte soorten zijn vooral white widow en snowwhite

ik rook het over het algemeen met tabak

 

iemand suggesties?? alvast bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

-probeer absoluut eens een avond/paar avonden om ZONDER TABAK te roken.

Tabak is een downer, en vernauwd je aderen en je geest, terwijl wiet t omgekeerde doet.

- mocht dat niet helpen, probeer eens een tijdje te stoppen (weekje of 2 a 3 :? ) k weet dat mensen t meestal liever niet doen, maar t werkt bij de meeste wel.

-mss andere wiet, alhoewel WW en SW niet echt downers zijn, maar mss kan je een keer Kali Myst of een Haze proberen.

 

groeten en succes drmee

 

GG 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja puur roken kan een oplossing zijn idd en ik weet niet of je ervan houdt (omdat je schrijft dat je vooral wiet rookt) maar hasj kan ook de oplossing zijn, of een lekker cocktailtje. ik weet niet hoe veel joints je dan op een avond rookt uit die halve/driekwart gram, maar misschie is het een idee als je niet puur wil roken, om wat meer wiet in je joint te doen.

veel succes en houd ons op de hoogte :wink:

mzl

Levi

Share this post


Link to post
Share on other sites

vanavond (uiteraard :evil:) weer lekker de shop in..

 

ik ga beginnen met een pure stick, is ook alweer een tijdje geleden..geeft dat niet het gewenste effect, dan wordt het morgenavond hash roken (doe het wel vaker, is best lekker, maar vrienden willen er niet aan dus is er vaker wiet). dit heb ik hiervoor alleen maar gedaan i.c.m. wiet voorzover ik me herinner, maar gewoon een hashkikkeravond is wel eens leuk om te proberen. :)

 

een week stoppen is een last resort (is niet leuk) maar ook zeker een optie, want op dit moment trek ik niet het rendement uit het geld wat ik er in stop.. :cry:

 

ik laat het zeker horen. alvast bedankt!

 

(edit: Typo's)

Share this post


Link to post
Share on other sites

de tip om meer wiet en minder tabak in je joint te stoppen is ook wel een goede, werkt voor mij wel. Gewoon een klein beetje tabak, om hem lekker te laten branden.

 

Succes. Anders kan je ook nog aan de spacecakes gaan, of een kopje hashmelk maken...

Share this post


Link to post
Share on other sites
vanavond (uiteraard :() weer lekker de shop in..

 

en.... hoe is het gegaan vertel.. vertel.. vertel.. :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had hetzelfde probleem en heb ook veel minder tabak (fijn lijntje) en voor de rest wiet gebruikt en ik was retehigh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan ook vet veel gewoon gaan roken en dan wen je aan de tabak.. Dus heb je er geen last meer van :)

Dat heb ik nu in ieder geval.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik op men eentje rook ga ik ook vaak zeer stoned (omdat ik een hele 80/20 rol voor men eigen), nu wat ik dan doe, is vlak na die joint serieus wat oranje limonade drinken, zonder prik, en met veel suiker in, werkt meestal wel. Niet zo stoned, maar wel zeer fijn high. (fijn = fijn , niet licht)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een kopje thee met suiker, misschien helpt dat ook erbij ;)

 

Misschien moet je juist minder wiet in je joint gooien (maar NIET meer tabak), omdat je té stoned ben?

Lijkt me niet echt dé oplossing, maar het is het proberen waard ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A) Zoals hier reeds gezegd werd : tabak absoluut vermijden.

:) White Widow & Snowwhite zijn "heavy" thc-planten - nogal wat mensen krijgen geen "extraverte high" van dit soort wietjes - het komt té massief aan en men gaat "introvert"....Zoek een gematigder type wiet met een subtielere "pitch"...

 

Wietcakejes kan ook (doe ik veel) maar dat moet je gewoon zijn en doseren is daarbij écht wel 'n kunst - het is ook minder gezellig dan effe lekker dampen...

 

Enfin, gewoon mijn mening dus.... :wink:

 

Groetjes,

 

Seraph.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon pure sigaretjes met Haze ggaan roken en gaan zweven probeer gewoon een goede Haze soort in of outdoor daar moet je het vinden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...