Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doc

Ontwerp een Lumatek banner en WIN

Recommended Posts

klik hier als je hem wilt bekijken.

De winnende banner is van kasperfish. :wave:

Gefeliciteerd :)

Wil je een 400w of 600w dimbare Lumatek.

 

 

Alle andere inzenders wil ik hartelijk bedanken voor deelname :D

 

De poedelprijs is voor Whazzup. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proficiat Kasperfish!

:)

 

 

*snik*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd kasperfish. :)

 

piercing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd, het zijn ook erg mooie banners, leuke

prijs om te winnen, een Lumatek

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wil je een 400w of 600w dimbare Lumatek.

 

Aan wie stel je die vraag? :) Kasperfish is te belangrijk om te komen antwoorden..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij deze wil ik jullie meedelen dat Kasperfish jullie reacties ten zeerste apprecieert. Hij is dankbaar maar is helaas zelf niet in staat om te antwoorden aangezien hij owv een kritsch meningsverschil niet meer op deze site actief kan zijn.

Ik zal jullie reacties doorgeven aan hem !

 

Groetjes,

Discipel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huh, verklaar u nader Discipel. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hij is dankbaar maar is helaas zelf niet in staat om te antwoorden aangezien hij owv een kritsch meningsverschil niet meer op deze site actief kan zijn.

 

Onzin, het is niet alsof het hem onmogelijk wordt gemaakt om hier te komen.. Hij heeft een meningsverschil en besloot daarom maar z'n biezen te pakken.. Erg kinderachtig. Kasperfish, hier een tip.. Als je iemand niet kan uitstaan, dan kan je op een forum daar maatregelen voor nemen, het heet de ignore knop, gebruik het.

 

Dit staat nu zo vreselijk ondankbaar.. Postuum een prijs uitkeren. Hit and run.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kasperfish kreeg een ban (overigens puur toevallig niet door mij) nadat hij uiteindelijk zijn topics begon te editten. Hij is wel eerst 3 keer gewaarschuwd daaraan voorafgaand. Uiteindelijk vroeg hij zelf om verwijdering (wat wij in principe niet doen) en dwong dat daarna af door een ban te krijgen voor het verminken van zijn topics. Helaas. Ben wel nog steeds benieuwd of hij dat cannalyse testje nou inderdaad binnen 5 dagen in elkaar heeft gezet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier kasperfish! ik ben blij dat mijn banner verkozen is. ik wil ook niet de indruk geven van "hit en run", moest dit zo over komen dan bied ik graag mijn excuses aan. ik ben niet meer actief op dit forum omdat bepaalde informatie niet op het forum is toegestaan. ik bedoel hiermee niet de dingen die in de forumregels staan want die heb ik steeds in acht genomen. swat, ik ga hier niet over uitwijken want dat was nu net de reden dat ik er geen zin meer in heb. het gaat dus ook niet over het feit dat ik bepaalde mensen niet kan uitstaan, integendeel die zij er niet. het gaat puur om de filosofie die hier op het forum heerst betreffende bepaalde zaken door bepaalde mods. er heerst hier op bepaalde gebieden een gebrek aan vrije meningsuiting en dat vind ik jammer voor een publiek en informeel forum.

 

grtzz

kasperfish

 

ps1: ik heb officieel een ban omdat ik enkele pb's heb verstuurd met info over sannie's bacto en buffertabs.

ps2: aan alle forumleden: no offence

Edited by schermnaam?

Share this post


Link to post
Share on other sites
hier kasperfish! ik ben blij dat mijn banner verkozen is. ik wil ook niet de indruk geven van "hit en run", moest dit zo over komen dan bied ik graag mijn excuses aan. ik ben niet meer actief op dit forum omdat bepaalde informatie niet op het forum is toegestaan. ik bedoel hiermee niet de dingen die in de forumregels staan want die heb ik steeds in acht genomen.

ahum.. topics verminken en een hoop negativiteit in het cannalytics topic waar je op bent aangesproken en dan toch gewoon mee doorgaat. Het zou "geldklopperij"zijn en "in een week tijd zou hij zo'n testje zelf gemaakt hebben". Daar ben ik serieus op ingegaan in het topic, en die posts zijn ook NIET verwijderd. Als Kasperfish daar problemen mee heeft dan mag hij dat aan Alphanova vragen of natuurlijk zelf met een setje op de markt komen. We zijn een paar weken verder... Die discussie heb ik dus gesloten en uitgebreid in pb ook uitgelegd waarom. Daarop komen er weer posts in het topic van Kasperfish, die ik dus onzichtbaar gemaakt heb (geloof me, aan die opmerkingen mis je niks). Dus de mening van Kasperfish over Cannalytics hebben we NIET weggehaald, WEL de drie vage opmerkingen nadat wij die discussie hebben gesloten. Kasperfish begon daarna zijn eigen posts te editten nadat hij ZELF VERZOCHT had om zijn account te verwijderen.

 

swat, ik ga hier niet over uitwijken want dat was nu net de reden dat ik er geen zin meer in heb. het gaat dus ook niet over het feit dat ik bepaalde mensen niet kan uitstaan, integendeel die zij er niet. het gaat puur om de filosofie die hier op het forum heerst betreffende bepaalde zaken door bepaalde mods. er heerst hier op bepaalde gebieden een gebrek aan vrije meningsuiting en dat vind ik jammer voor een publiek en informeel forum.

 

grtzz

kasperfish

 

ps1: ik heb officieel een ban omdat ik enkele pb's heb verstuurd met info over sannie's bacto en buffertabs.

ps2: aan alle forumleden: no offence

Feitelijk zijn die laatste opmerkingen onjuist. Kasperfish heeft een ban gekregen (en niet eens van mij overigens) omdat hij zijn topics aan het verminken was nadat hij zelf verzocht had om je account te laten ofheffen.

 

Het "conflict" is dat wij het niet op prijs stellen dat Alphanova (en in het bijzonder Ronald Glas), die ons op ons initiatief en om niet zo veel heeft gegeven om onze doelstellingen (en gedeeltelijk die van hem uiteraard) te verwezenlijken, zo door het slijk wordt gehaald en het product te kakken wordt gezet. Voor opmerkingen daarover richt je je to Alphanova, NIET tot ons. Wees liever blij dat we die kits tot onze beschikking krijgen en de kennis met jullie kunnen delen!

 

Dat is ook absoluut het laatste wat we er over willen zien of horen op dit forum. Ik weet dat het warm is maar een beetje normaal met elkaar omgaan.

 

Ook ik ben een forumlid: offence taken, but..

post-5211-1250353551.gif

Topic gesloten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hier kasperfish!

grtzz

kasperfish

 

ps1: ik heb officieel een ban omdat ik enkele pb's heb verstuurd met info over sannie's bacto en buffertabs.

ps2: aan alle forumleden: no offence

 

Ik was de mod die de ban maakte, en wel om de reden van forumvandalisme. :wave: Dit had niets met je discussie temaken, noch met meningsverschil of "geheime" info, niets met Sannie en ook niet met bacto of buffertabs. Ik breek niet graag iemand zijn fantasie af, maar rectificatie leek me wel gepast hier.

 

kasperfish is zijn topics en replies aan het verwijderen, ik heb zijn account 365 dagen uitgesteld via het waarschuwings systeem.

 

Toch de groetjes en ik rol er nog even een dikke HPH :) op

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...