Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Rooz

Blowen

Recommended Posts

HUH ??

 

WAT EEN KUTSTUK.

 

Voordelen:

  • Beter ontspannen - OHJA ?
  • Je wordt rustiger - NIET IEDEREEN...
  • Je voelt minder lichamelijke- en geestelijke pijn - Ook niet altijd...
  • Je durft meer - EGTNI
  • Je kan beter slapen - Moet je eens een goede sativa roken...

Nadelen:

  • Het kost veel geld - Betaal nooit wat
  • Slecht voor je gezondheid - OHKJA?!??!?!? #*(%&*#%$e
  • Je krijgt minder conditie - EHhhhH ? WATTHEFACK ?
  • Je schoolwerk wordt minder - Mijne eerder beter...
  • Meer moeite met concentreren - Zonder kan ik me helemaal niet concentreren ?
  • Je hebt vaker ruzie - eerder minder
  • Je hebt soms vreetbuien - Met m'n 63kg kan ik die best gebruiken...
  • Je wordt vergeetachtiger - Nee hoor.
  • Je raakt familie/vrienden kwijt - Dat doet iedereen, maar om even binnen dit onderwerp te blijven is dat meestal omdat zij MIJ niet accepteren en niet omdat ik HUN niet accepteer.

Nou dat was al een behoorlijk potje BOELSHIT toch ? ? ?

 

Dan krijgen we dit kutstuk:

 

Op korte termijn:

Het heeft een kalmerende werking. De effecten hangen af van de gebruikte hoeveelheid, en de ervaring van de gebruiker. Het doel is om "high" oftewel "stoned" (KLOPT, IS PRECIES HETZELFDE) te worden. Effecten op korte termijn zijn o.a. een lachbui krijgen, stoned worden, en verminderd je realiteitsbesef (ENG HÉ, ALS JE INEENS INZIET HOE KLEIN JE BENT IN DEZE WERELD). Soms kan je plotseling angstig worden en misselijk worden. De gevoelens die op het ogenblik van de inname bij de gebruikers leven (bepaald door omgeving en wat je op dat moment denkt), worden meestal versterkt.

 

En dan gaan we nu bijna KOTSEN.

 

Op lange termijn:

Het is nog niet aangetoond dat er blijvende lichamelijke of psychische schade kan zijn (Wel meerdere studies die aantonen dat het NIET zo is, maar dat schrijven we niet op natuurlijk (alles relatief, shit CAN happen, maar het is procentueel natuurlijk!!!!). De Amerikaanse toxicoloog Dr. Steven Lemer had vastgesteld dat cannabis, het THC (Tetrahydrocannabinol) door het lichaam moeilijk en langzaam werd afgebroken en eventueel schadelijke effecten voor het lichaam kan hebben (Al was z'n naam henk fietslamp, dingen die eventueel genoemd worden zijn in de wetenschap boelshit.

 

EN DAN HET KOPSTUK VAN DEZE KUTTEKST:

 

THC is 70 keer sterker dan nicotine waarvan de negatieve effecten voor het lichaam bekend zijn (zoals longziektes, hartproblemen). De problemen van dit product bevinden zich vooral op psychosociaal vlak.

 

70x sterker op wat voor gebied ? Armpje drukken ?

 

Vergiftigen is het niet, het molecuul is niet groter, het molecuul is niet ----EDIT----verwekkender, het molecuul is niet naja niet 70x niks niet.

Ik ben ook 70x sterker dan Nicotine, daarom rook ik geen tabak ;) .

 

OKé, ik heb gelogen, er staat nog meer BOELSHIT IN;

 

Veel mensen denken dat blowen niet verslavend is, maar dat wist het wel. Als je stopt na een lange tijd blowen, kan je afkickverschijnselen krijgen. Het is een geestelijke verslaving. Het is een verkeerde keuze waar jongeren mee beginnen als ze nieuwsgierig zijn. Het kost veel geld (ongeveer €2,50 per voorgedraaide joint). Wanneer iemand begint met blowen, kan later meer gaan proberen zoals heroïne, cocaine, XTC etc.

 

Goed, ik had ook de gehele tekst kunnen quoten en er overheen kunnen kotsen, maar ik heb het zo gedaan... Het is per slot van rekening maandagochtend en dat moet gevierd worden met een lekkere partij chag-heid.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja, uhm....

helaas ben ik bang dat Kees zich nog MILD heeft uitgedrukt.

 

groet Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poeh, blij dat je me bijstaat :rolleyes: ;) .

 

Was al ff bang :rolleyes: :rolleyes: .

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik laat het reageren ook aan jou over ktm.als ik ga beginnen krijg ik een ban of de aivd achter me broek aan vanwege beledigen van de gehele samenleving ;)

 

maar kortom onzin!!

 

grtz twin

 

bovendien is er de mogelijkheid tot verdampen van wiet.0,0% schadelijke stoffen.ooit een sigaret gedampt???70x schadelijker??weet je wat 70X schadelijker is??extremistische christenen.das pas schadelijk!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
[*]Je schoolwerk wordt minder

[*]Meer moeite met concentreren

Mijn vrouw had tijdens de examens wiet nodig om te kunnen blijven doorstuderen. En dat tijdens een 7-jarige unief-opleiding. Ze was geslaagd met onderscheiding. Dus de stelling dat het schoolwerk minder wordt en de concentratie afneemt is zeker niet op iedereen van toepassing. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ow ik kan ook nog een mooi voorbeeld noemen.

 

de eerste 4x theorie examen.helemaal nuchter,trillen op me benen en dik gezakt.de 5de keer moest ik smiddags dus werd het niet nuchter.geslaagd met maar 2 fout.

 

alleen het lessen zelf was wel zweten met zon instructeur naast je.laat die vent gewoon ze kop houden als ik geblowt heb ;)

 

tja en verder kan elke dagelijkse gewoonte een geestelijke verslaving worden.zodra je van je normale patroon afwijkt levert het paniek op in je hoofd.dus afkickverschijnselen.

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

sterker nog:

deze stelling wordt bijna jaarlijks getoetst op middelbare scholen.

amerika,nederland,zwitserland,

en er werd idd eerder het tegendeel bewezen,

maar zeker geen slechtere resultaten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
THC is 70 keer sterker dan nicotine waarvan de negatieve effecten voor het lichaam bekend zijn (zoals longziektes, hartproblemen). De problemen van dit product bevinden zich vooral op psychosociaal vlak.

ik heb anders altijd geleerd dat niet nicotine slecht is voor je longen, maar teer

en ik denk ook niet echt dat je nicotine en THC met elkaar kunt vergelijken

 

als je het bijv over cafeine en taurine hebt, over over theïne en cafeine, dan kun je zeggen dat het zoveel keer sterker is

maar nicotine en THC zinn toch compleet andere stoffen, met een heel andere werking?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Keesthemad

;) kwam helemaal niet geirriteerd over :)

Waardeloos hoe journalisten zich verdiepen in het onderwerp cannabis.

Die lui weten totaal niet waar ze het over hebben en nemen alleen wat dingen van elkaar over :rolleyes:

stoned en high zijn hetzelfde... net als heroine en alcohol.... :rolleyes:

 

 

Verder ben ik het ook totaal oneens met een paar dingen:

Verslaving is relatief. Ik heb zelf 6 jaar gerookt en 13 februari (vrijdag de 13e :) ) besloten om te stoppen met roken.

Sindsdien nog 1 keer een sigaret "geprobeerd", maar ging letterlijk over m'n nek! Takab aka Rotzooi.

Was toen ook tijdelijk gestopt met blowen om het voor m'n gevoel wat makkelijker te maken.

Na 2 maanden toch weer wat gehaald bij de shop. (drink/rook niet en soms mis je dan toch wat)

Ik kan dus stoppen wanneer ik wil. Iedereen kan dat alleen je moet het willen!

Geen motivatie = geen transpiratie = geen resultaat :rolleyes:

 

Beter slapen, ja zeker. Maar ligt inderdaad aan het soortje!

1e keer Super Silver Haze gerookt.... Zo licht in m'n hoofd als een ballon en aan het einde werd 't wit voor m'n ogen.

Moest wel even gaan liggen, maar daar kun je echt niet van slapen :rolleyes:

 

Het kost geld.... jah dat klopt. Net als alle dingen in het leven. Nog even en we betalen ook voor onze luchtverbruik :no

Maargoed, wanneer je jezelf voorziet kost 't geen drol. Dat ga ik nu ook lekker doen :rolleyes:

 

Verder zijn ze wel goed bezig om alle zogenoemde nadelen lekker te overdrijven. Meer ruzie (VERZINZELS)! Bij alcohol komt dat verschijnsel 8 van de 10 keer voor!!! NIET bij cannabis... wat een idioot. Vergeetachtiger?? Waarschijnlijk vergeten mensen die cannabis gebruiken de meest onbelangrijke dingen jah. Die dingen onthouden de "normale" mensen wel en daardoor zitten die later met alzheimer en dementie. OVERLOAD OVERLOAD :rolleyes: :no

 

Als laatste wil ik even ingaan op het feit dat je realiteitsbesef verminderd door het roken van cannabis. Dit vind ik zulke onzin! Want wat is de realiteit? Wat is de reden van ons bestaan, de aarde, het universum etc etc. Is dit de realiteit of is dit een paralel universum wat ondergeschikt is aan een andere realiteit. In andere woorden, is alles hier toeval of gebeurd alles omdat er daar iets gebeurd. Maar goed, mijn mening is dat iedereen verplicht een keer een jointje zou moeten roken en zich deze dingen af zou moeten vragen. Je gaat je inderdaad heel klein voelen, maar het gevoel van respect dat je krijgt voor de dingen om je heen, de natuur, de aarde etc. is niet te omschrijven. :rolleyes:

 

Komt gewoon neer op wat KTM zei.... B) WAT EEN KUTSTUK! :P

 

 

Quake

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uuh heren ik moet jullie eerlijk bekennen dat ik een eerste klas (wiet)junk ben. Word er mee wakker en ga er mee slapen.. En het lukt niet om er van af te komen. stoppen betekent zweten, trillen, niet slapen...Je kunt zeggen wat je wil maar het is echt verslavend al ligt het nattuurlijk aan je zelf of je hier vatbaar voor bent; wat ik dus wel ben.... en om deze reden ook lekker bij een joint hou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik stop gelijk met roken als ik dit kon lezen , helaas wordt dit soort flauwekul door een soort spamfilter niet in me opgenomen

Ja afblijfen is soms moeilijk maar als het nodig is dan doen we dat

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/ziekte...al-gebruik.html

 

Wiet als medicijn:

■MS: wiet helpt tegen krampen en spasmen.

■Hiv/AIDS: medicijnen tegen aids hebben vaak als bijwerking misselijkheid en braken. Wiet heft deze bijwerkingen op.

■----EDIT----: patiënten die een chemo-kuur ondergaan zijn vaak zeer misselijk. Wiet helpt daartegen.

■Gilles de la Tourettte: wiet helpt tegen de tics van deze patiënten.

■Oogstaar: het gebruik van wiet voorkomt oogstaar waardoor netvliestransplantaties overbodig zijn.

■Stress: wiet ontspant de geest en het lichaam

■Cara: Doordat wiet de spieren ontspant kunnen cara-patiënten makkelijker ademen door gebruik van mediwiet.

 

 

 

Dan is dit een beter stuk

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D ,.. wat een KUT STUK ;)

 

zeker door de borduurjuf geschreven ?!

 

 

Altijd geinig,... en inspiratief voor nieuwe topics en polls!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wanneer iemand begint met blowen, kan later meer gaan proberen zoals heroïne, cocaine, XTC etc.

 

Ik ben inderdaad van plan om na mijn eerste wietkweek over te schakelen naar een kleinschalig thuislab voor XTC en Crystal Meth. Iemand nog tips?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiet als medicijn: (kleine toevoeging)

■ADHD: Je wordt er kalmer van, minder stuiterig.. (indica's) - Alcohol daarintegen is voor mij NIET goed...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@groengoud: volle vette indica's zijn voor mij een soort kalmeringsmiddel... terwijl ik van de meeste sativa's weer ontzettend actief word ...zelfs bij haze soorten ... toevallig nog meer mensen hier last van???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masteryero, dat is ook min of meer de regel die er is.

Indica = stoned, dus op de bank chillend en naar teleshopping kijken en of lachen of gefascineerd zijn. :D

Sativa = high, actief, niet zwaar op het hoofd, maar wel veel meer nadenken over shit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tjone jonge wat een onzin dat daar staat en dat voor een Nederlandse site waarvan ik dacht dat ze toch meer objectiever zijn dan hier in België

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het enige waar ik precies wat last van heb is vergeetachtigheid, maar ik merk dat bijna alleen bij de dingen die ik net na het blowen heb gedaan.

Zoals bv waar ik mijn aansteker heb gedaan :), het is de dag nadien toch wel ff zoeke waar hij ligt maar na een tijdje weet ik het weer... :D

 

Dus denk dat het effectief vergeten overdreven is, het zit gewoon iets dieper in the brain :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het maakt me relaxed als ik me opgefokt voel/gestressed.

Verslaving is genetisch bepaald voor 50% en de andere 50% ligt aan jezelf.

Als je sterke wil hebt kun je stoppen wanneer je wil zoals ik.

ik ben al meerdere keren gestopt voor meer dan een jaar iedere keer,simpelweg blow ik al vanaf 12 jaar jong :wave:

Ik dacht dat de problemen om mij heen hierdoor werden veroorzaakt(door mijn ouders die dat zeiden)

kwam er dus tijdens die periodes achter dat dat bullshit is,moet je maar geen couch-locker smoken voordat je huiswerk moet doen etc. :D

ligt dus aan mezelf,als ik kan smoke ik 24/7 zo niet dan niet en is er niks aan 't handje :)

Deze mensen mogen weleens onderzoek doen voordat ze gal(onzin) spugen.

deze text ging misschien op in 1960 toen er minder bekend was moet er nu gewoon om huilen:echt niks klopt!

 

 

:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Óf dit is een stukje kwaliteitspropaganda, of het is gewoon een ontzettend domme journalist die waarschijnlijk zelf nog nooit een blowtje op heeft, en die echt niet weet waar hij zijn research vandaan moet halen.

 

En ja hoor, kijk bij de bronvermelding:

Bronnen en/of referenties: www.scholieren.com.......

 

Ja, inderdaad, daar moet je echt gaan zoeken naar hedendaagse wetenschappelijke onderzoeken... Wat een idioot....

Keer op keer wordt wetenschappelijk bewezen dat het allemaal niet zo erg is als dat gezegd wordt, maar elke keer komen er dan weer dit soort slechte stukken journalistiek. Geen wonder dat de onwetenden op cannabis gebied niet meer weten wat ze moeten geloven!

 

Hier wat echt wetenschappelijk onderzoek:

http://www.drugpolicy.org/marijuana/factsmyths/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...