Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Test: luchtverdeelslangen, de resultaten!

Recommended Posts

lekkere sativa rimboe DrL :) Veel bud weinig blad :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da`s mooi DLS, geen nieuws is goed nieuws :yummy: :blink:

 

:P :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx, we zijn nu weer klein stukje verder en ik houd het hier dan maar up&date B) Nog een heel klein beetje geduld en dan hoop ik eerste dames alweer men weckpot te mogen terug vinden.

newsflashFLITZnewsflash

 

gallery_10252_8591_156117.jpg

 

newsflashFLITZnewsflash

 

Ik begin eindelijk naar het einde uit te kijken, het is tot nu toe een behoorlijk probleemloze run geweest en als de dames even lekker zijn als dat ze eruit zien ga ik eindelijk weer heerlijk eigen stash-je tegemoet ^_^

 

Nog in afwachting de :lol: met heerlijke puss kush vullend -_-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een heerlijk topje!

 

Maar hoe bevallen de slangen?

Kun je verschil merken met eerdere kweken ?

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi guesswho?, thx. Mja de invloed van de slangen is een beter klimaat en de lucht daar op de plek waar jij hem wil hebben. Ik had ervoor al een goed klimaat, en nu krijg ik idd de lucht ook beter daar waar ie nodig is.

 

Dus ja het is beter, nee ik merk niet die grote verschillen, maar das ook alleen omdat ik het hiervoor eigenlijk al goed had. Het is een goed en makkelijk bruikbaar product imho, dat eindelijk eens geen goudgeld hoeft te kosten en precies doet wat verkoper/fabrikant zegt, namelijk het verdelen en transporteren van je lucht naar de plek die jij bepaald. Het vervangt misschien wel een kleine fan ook die je normaal in je hokje gebruikt om de lucht te verdelen, die kan met deze slang in een niet te groot hok gewoon wegblijven, weer 1 stroomvreter minder in de schakel en niet stuk kan.

 

Ja ik ben gewonnen denk ik, moet nog even verder verloop afwachten, maar daar zal de luchtverdeelslang niets aan af doen.

 

Hoezo druk?

 

gallery_10252_8591_348556.jpg

 

Zo nog even kleine :lol: draaiend met heerlijke Pure Kush.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dls,

 

mooi dat je de lucht beter krijgt waar je wil, alleen jammer dat je er sleuven in hebt moeten snijden... daar zal de luchtstroming toch harder zijn, das toch jammer

ik hoop dat je er ook nog andere voordelen mee doet

 

als je wil kun je van me een andere krijgen met een verloop flens erbij, laat het maar weten via een Pmetje

 

@Testers

en waar blijft de rest??????????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben dan wel geen tester maar zonder de slang kan/wil ik inmiddels niet meer.

 

Goede luchtverdeling maar wel soms wat fluitgeluiden omdat her en der bladeren in de luchtstroom vd gaatjes komen te hangen, heel irritant want van dichtbij hoor je dit niet maar een kamer verder dus wel.. volgende keer hang ik de slang wel via cooltube opening in de tent met wat extra aanvoerslang eraan zodat hij kan wat "schuiven" id hoogte.

Moet wel omdat ik in grote bakken ga kweken en dan zou ik de luchtstroom teveel op de bodem hebben omdat de bakken 45cm hoog zijn.

 

Zal wel wat foto's maken dan weer van hoe het eruit ziet.

 

Temperatuur (en ook luchtbevochtiger inzet) was na in gebruik name vd slang echt een gigantisch stuk verbeterd en omdat beelden meer zeggen dan woorden een shot van hoe het er nu bij mij bijstaat na krap 3wk bloei.

gallery_22678_8577_346504.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een update van mijn kant

De slangen bevallen goed

Nog geen extra ventilator hoeven plaatsen en ook geen toprot gezien!

Temp blijft onder de lampen idd lager als ik gewend was

 

M'n volgende ronde ga ik helemaal over op de systemen van a&t trading

Dan komen de slangen nog beter tot hun recht

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

???????????????

Share this post


Link to post
Share on other sites

/kick

 

Het is hier al een tijdje stil, en toch ben ik heel benieuwd naar de ervaringen met de LVS'en (Lucht verdeel slangen). Ik ben me aan het voorbereiden op de bouw van een ruimte en daarvoor wil ik weten of ik dus LVS'en ga gebruiken.

 

Dus komop mensen, post eens wat meer ervaringen en foto's! ;)

 

stroopwafel :lol:

Edited by stroopwafel

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Cocosmacroon,

 

Als je had opgelet heb ik in mijn topic het woord Luchtverdeelslangen vele malen laten vallen...en heb er ook 1 hangen :lol: maar voor jou zal ik het nog wel een keer formuleren!

 

TOP PRODUCT hij hangt tussen 2 rijen lampen in en blaast mooi onder de lampen door...mijn lampen kunnen nu ook 40cm vanaf de toppen hangen(600watt) zonder probleem.

Je hebt een mooie luchtverspreiding tussen je planten en je blaast ook meteen de warmte van de lampen weg.

 

Had ik veeeel eerder moeten kopen....maar ja zuinig he ;)

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja :lol: , ik sluit me bij schenkie aan!!!

Je blaast de koelere lucht gelijk op tophoogte bij je planten. De warmte komt er dus niet bij waardoor je lampen lager kunnen, en licht=gewicht.

Ventilators zijn niet meer nodig, en de kans op budrot is dus veel kleiner.

Omdat het koeler is bij de toppen kan de temp. ook iets omhoog (31-32 gr.) waardoor je opbrengst ook hoger kan zijn :D .

 

Ik kan maar 1 ding zeggen..... ;) .

 

bouwverslag

kweekverslag

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja :lol: , ik sluit me bij schenkie aan!!!

Je blaast de koelere lucht gelijk op tophoogte bij je planten. De warmte komt er dus niet bij waardoor je lampen lager kunnen, en licht=gewicht.

Ventilators zijn niet meer nodig, en de kans op budrot is dus veel kleiner.

Omdat het koeler is bij de toppen kan de temp. ook iets omhoog (31-32 gr.) waardoor je opbrengst ook hoger kan zijn :) .

 

Ik kan maar 1 ding zeggen..... ;) .

 

bouwverslag

kweekverslag

 

green-lady

 

Hi Green Lady,

 

Ik heb je topic aandachtig gelezen en heb bij het lezen verschillende notities gemaakt voor mijn eigen kweek ruimte. O.a. de LVS'en heb ik uit jouw topic :D

 

Zijn er meer mensen die ze gebruiken hier? Please, deel de ervaringen!

 

Ik zal binnenkort (als ik exact weet wat ik wil) een topic openen in de bouwput ;) en grote kans dat ik binnenkort even bij A&T de koffie ga testen :P

 

mvgr

 

stroopwafel :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zijn er meer mensen die ze gebruiken hier? Please, deel de ervaringen!

 

Ja ikke! Ik gebruik ze al een hele tijd, kan me alleen maar bij GL&Schenkie aansluiten. Scheelt je toch al gauw een paar graden en de verdeling is optimaal.

 

Bouw&kweekverslag----->zie handtekening

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga d´r ook mee aan de slag t is niet duuur en je gaat er behoorlijk op voorruit! gr junk

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe, eindelijk de waardering die het verdient ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@A&T Trading

 

Het is gewoon een effectief product...simpel maar zeer doeltreffend en ik denk zeker bij grotere ruimtes waar je al moeilijker de lucht verspreid krijgt is het DE oplossing...ipv 10 van die klote zwenkventilators die je om de andere ronde weg kunt gooien of altijd in de weg staan of omvallen.

 

Het voordeel is dat hij in het begin net zo hard blaast als op het einde...dus je hebt overal even veel verspreiding.

 

Had ze gewoon jaren geleden al moeten aanschaffen...had me zeker opbrengst gescheeld.

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus de moeite waard, om mijn airsocks te vervangen ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

@BBB,

 

Ja

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dus de moeite waard, om mijn airsocks te vervangen ??

 

?????

 

Heb je de panty's van je oma nog steeds in je hok te hangen??? ;)

@BBB: We zijn 2010 hoor ;) .

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

neej, ik ben geen tester,

maar stiekum wel....

Ik had hier een rol krimpfolie liggen, 50 mm diameter.

gaatjes erin met een holpijp.

ruck 125 erop gesplitst in 2 x 50 mm.

100 boven pothoogte geplaatst,

plantjes zijn ongeveer 20 cm gediefd

en ow wat is dat midilab heppie!!!!

Zoals schenkie al zegt: de luchtverdeling is zo prachtig. ;)

Ieder, maar dan ook ieder blaadje staat te deinen in het onderdek.

De geleidelijkheid van de luchtstroom is : Da BomB!!

So close to nature!!

 

Een vet product, kan niet anders zeggen B)

Ik weet zekers dat die gast snel jouw kant op gaat fietsen,

om een pro versie te halen.

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...