Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Cornholio

hoe oud was je toen je je eerste joint rookte?

Recommended Posts

kmoet zeggen, ben eigelijk wel 'geschokt' ddor de leeftijd van sommige jeugdig blowers op dit forum. Maar iedreen doet natuurlijk wat hij/zij zelf wil. Maar ik ben nu eigelijk wel nieuwsgierig naar de leeftijd waarop jullie je eerste joint rookten.

Ikzelf was zestien en net geen zeventien denk ik, kweet het allemaal niet zo goed meer :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

15/16, vind ik een aardige leeftijd om er eens mee te beginnen, 13/14 allemaal wat te vroeg denk ik, hier in belgie althans, op die leeftijd weten ze hier nog niet echt hoe daarmee omgaan, heeft zichzelf al iedere keer zelf uitgewezen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik was 14 denk ik, ben nu 15, maar ik doe het niet zo gigantisch vaak, mn stiefbroertje was 14 }:] en dat is heeeel vroeg hier in puttenSHITTY ! kuttdorp :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
12/13...

maar hier is dat helemaal niet zo heel vroeg,

in amsterdam :twisted:

idd.

k was ook 12 geloof ik :evil: :oops:

k ken genoeg mensen die nu (15 dus) al coke hebben gesnoven, xtc (zijn er zeer veel) en nog veel meer rotzooi hebben uitgeprobeerd. :?

 

GG 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat dacht je van mijn opmerking :wink:

maar goed, laten we nu maar weer ophouden met dat onzinnige geposts, want zover als Choppie komen we toch niet :evil:

 

dus: hoe oud was je toen je je eerste joint rookte? :arrow:

GG 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben ik zeker maar een oudje ik begon te smoken op mijn 27e jaar en daarvoor nooit iets geroookt nu nog touwens niet alleen puur natuur 100 procent

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben waarschijnlijk een vroegje, ik was 10-11 en het was een mini stickie, en het was eenmalig, 2de op 13 jarige leeftijd en ben nu gestopt,(16worre)

Share this post


Link to post
Share on other sites

14, en ik ben nu 22, dus nog twee jaar, en ik heb mijn tweede jubileum!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Milan

Ik ook 12/13

<< Amsterdammer :evil:

Ben nu bijna 16... kheb er nooit spijt van gehad dat ik toen begonnen was.

Ik ken ook mensen die XTC etc al genomen hebben op hun 15de, en nu nog doen.

Ik heb wel paddo's stuk of 8 keer gedaan, en ik zal zeker ook wel andere drugs een keer proberen.

 

Maar leeftijd zegt imao niet veel, als je maar genoeg ojectieve kennis hebt over wat je neemt, hoeveel je ervan moet nemen , en de verslavings risico's e.d. goed kent.

 

Ik ga ook niet haasten ofzo met drugs, wanneer ik vind dat ik er klaar voor ben, en zin inheb om iets anders te nemen, zie ik het wel.

Heb LSD, coke, ketamine,xtc etc allemaal aangeboden gekregen, maar ik heb nog tijd zat =]

Share this post


Link to post
Share on other sites

positieve ingesteldheid milan, ebn zelf ook redelijk nieuwsgierig, maar heb alleen nog maar met pado's en weed geexperimenteerd, ben ook wel nieuwsgierig naar andere zaken, en heb die ook al aangeboden gekregen, wil het echter doen wanneer ik me goed voel en vind dat ik er zelf klaar voor ben, laat je door niemand niets opleggen (toch niet op gebied van gebruiken)

Share this post


Link to post
Share on other sites

16 jaartjes was ik dan... 'k had het ook al vroeger aangeboden gekregen, maar dacht dat het slim was om nog wat te wachten...'k was er waarschijnlijk nog nie klaar voor ofzo...

Van dat eerste jointje voelde ik niets (wat ik al verwachte, is nu eenmaal zo...) maar van dat stukje spacecake (echte, met hasj dus) dat ik wat later at voelde ik me echt zweven...mijn voeten zweefden a.h.w. over de grond...

 

een eerste keer om nooit meer te vergeten :evil: :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

in de grote zomervakantie tussen groep 7 en acht... HmZ zal een jaar of 10/11 geweest zijn dan denk ? ik weet t allemaal niet meer hoe oud je bent maja was dus eigelijk begin groep 8 zonder te blijven zitten... iemand die het dan precies weet?

 

maarre vind t zelf wel vrij vroeg maja ik voelde toen nx ik rookte toen wel en dacht Hmmm smaakt wel lekkerder dan een peuk en het smaakte naar meer... ben toen steeds vaker gaan blowen en nu (14 bijna 15 zit in de 3e) is zo'n beetje elke dag... k hoop niet dat het nog veel verder hoeft gaan qua hoeveelheid dan maja dat heb je zelf in de hand denk k...

 

oja en wat harddrugs betreft ik ken ze idd ook die vorig jaar (dus rond 13/14 jaar) hun eerste pilletje slikten of een lijntje wegsnoven, heb ik nooit aan meegedaan, maar ben toch van plan binnekort een keer XTC te proberen maar dat zal dan alleen zijn als er een keer een echt groot feest is... ik ben dan ook niet bang om daaraan verslaafd te raken want ik heb altijd mn wiet nog...

 

WooooW wel lang verhaal... :evil: sorry hoor maar moest er FF allemaal uit.... :wink:

 

 

[edit]

Heb LSD, coke, ketamine,xtc etc allemaal aangeboden gekregen, maar ik heb nog tijd zat =]

 

idd als je wil kan je als kind van 12 ook aan alles komen van wiet tot heroine... is wel een beetje lomp vind ik...

[/edit]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

hahah ik was ook latertje... 16 voor die tijd was ik fel tegen roken en drom ook blowen heheh nu doe ik beide volop. Ben 17 nu btw tis bijna jaar geleden nu voor het eerst. 10/11? omg... toen wist ik denk ik nog niet eens wat wiet was heheh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn eerste was toenk 'eind' 15 was.. ben nu net een maandje 16, dus ff rekenen... om precies te zijn... een paar maandjes denk ik :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het was van mij in de zomer van het jaar 1980.

Toen was ik 11.

Ik had namelijk oudere broers die het al lang deden in het uitgaansleven in blankenberge (belgië). :silly:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

K was 14. K had nog nooit geblowt en toen had ik samen met een vriend van me 2 voorgedraaide gekocht en in een tussenuur op school opgerookt. Leuke aardrijkskunde les gehad daarna :(

 

Toen een paar jaartjes niet, op m'n 17 weer begonnen en nu alweer een jaar lang stoned

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

K was 14. K had nog nooit geblowt en toen had ik samen met een vriend van me 2 voorgedraaide gekocht en in een tussenuur op school opgerookt. Leuke aardrijkskunde les gehad daarna :(

 

Toen een paar jaartjes niet, op m'n 17 weer begonnen en nu alweer een jaar lang stoned

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whahaha zo te zien was ik oud, kwas 17 toen ik me eerste joint smookte.

 

Heel veel Liefs

Tarja

Share this post


Link to post
Share on other sites

je blowt toch sowieso niet tarja? of weleens geblowd, maar nu niet meer? dat kan ook natuurlijk...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...