Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
brommende_kat

2pac

Recommended Posts

2 PAC ain´t dead, just staying low and collecting money.

 

Na die aanslag is hij gwoon verdwenen. Ik weet niet of je ook zijn video´s hebt gezien, maar ik weet zeker dat ik hem op nike´s heb gezien die toen hij werdt neergeschoten nog niet op de markt waren. Ik vindt het ook verdacht dat er maar nieuwe platen van hem blijven uitkomen. Zoveel ligt er nu ook weer niet op de plank, denk je wel.

na misschien heb je ut wel eens gezien op tv die docu's over hem

zoals katje van bnn ging het ook uitzoeken maar dat van die schoen bleek niet te klopen

maar ik denk dat ie wel echt dood is, ook al vind ik dat jammer :smoke

 

ze zeiden ook dat hij terug zou keren in 2002 ofsow en toen kwam 50cent en toen dacht ook iedereen dat het 50cent was maar dat is niet zo

 

 

en ik heb hier oko nog een docu op de comp staan en daar heben ze uitgezocht dat een politie agent die ook volgens mij bij de bleeds zat en death row

biggie heeft vermoord

 

maar als hij nog leeft dan denk ik dat ie ergens op een onbewoond eiland zit te chillen met al zijn geld en een huis vol hoeren :D :verrygood

en als hij inderdaad nog leeft heb ik nog meer respect voor hem dat ie ut zolang heeft kunnen bewaren

maar zou wel kut zijn voor zijn familie enzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Booya... stick to ya story... buku...

 

the nigga ain't dead... he's reincarnated man...

all the money ... so much money...

 

2pac heeft goeie nrs , maar ook zeker mindere...

 

gr. vage kweker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dankzij Tupac en rap ben ik begonnen met het roken van wiet :unsure: igg gaan intreseren..

tupac is een van mn grote "voorbeelden" kwa rap luister ik vooral..

Wu-Tang clan

Eminem

NWA (en dan dr dre, eazy e etc etc)

Nate dogg

Warren G

Xzibit

Yukmouth

Bone thugs N harmony (en leden)

Fabolous

Big pun

Jadakiss (en D-block)

Busta rhymes

The game

G-unit (en leden)

Snoopdogg

Tech n9ne

 

etc etc..

Kheb een collectie van mixtapes van 350+ kzal binnenkort ff foto maken van die kast, ALLE CD's die ik heb zijn officeel Kheb ong 370~380 mixtapes en 100 echte comerciele CD's (echt precies 100)

terug naar tupac, hijs dood, weetik vrijwel 100% zeker....

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat je avatar betreft, wolkie heeft al een andere..

GG 8)

Wat betreft 2PAC, the nigga ain´t dead.

 

Die man is dood hoor, of geloof je ook nog dat Elvis, Hitler en Bob Marley nog ergens rondlopen ? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

tupac zijn passie was muziek maken.

denk je dat hij dan op een onbewoond eiland ergens zit te chillen?

hij is gewoon overleden, hij was al is eerder beschoten en toen is hij toch ook gewoon doorgegaan met muziek maken?

 

ik ben een groot fan van tupac, vooral de emotie die hij kan overbrengen in zijn teksten spreken mij zeer aan.

ook de beats, teksten, z'n flow. Alles klopt gewoon...

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep, hij was gewoon een rapgod. Maar hij leeft niet meer, kan je net zo goed opzoek gaan naar Bob marley ofzo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geloof best dat tupac genoeg liedjes gejat heeft om na zijn dood nog te releasen.

Als ik aan Tupac denk, moet ik altijd aan California Love denken.

Wat gewoon een geweldige funk plaat is van Zapp en Roger Troutman.

En wat meneer Tupac gewoon 1 op 1 gejat heeft.

Maar dat is normaal in deze tijd niemand kan meer fatsoenlijk zelf wat verzinnen.

Zelfs Madonna moet liedjes van Abba jatten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.celebritymorgue.com/tupac-shakur/

 

Hmz Volgens mij is ie echt dood hoor! Check de foto maar :D

 

Het zelfde geld voor the pelvis http://www.celebritymorgue.com/elvis-presley/

Edited by drbibber

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmz heb ik deze topic nu verpest? :D

Edited by drbibber

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha, nee hoor :D

En over Tupac liedjes jatten ?

Weet je hoeveel die gast zelf gemaakt heeft met een perfecte flow, keiharde teksten.

1 op 1 gejat :D Misschien 1 nummer van al z'n nummers :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
hahaha, nee hoor :D

En over Tupac liedjes jatten ?

Weet je hoeveel die gast zelf gemaakt heeft met een perfecte flow, keiharde teksten.

1 op 1 gejat :D Misschien 1 nummer van al z'n nummers :verrygood

 

Yeah right.

Flow my ass gewoon allemaal funk shit wat al eerder uitgebracht is door Zapp, George Clinton, Bootsy Colins en ga zo maar door.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer dat je er zo over denkt. Als jij al zijn liedjes erbij pakt zul je zien dat het toch maar enkelen zijn die gecovered zijn en dat de rest gewoon zelf geschreven is.

Blijkbaar heb je niet veel van hem (geluisterd), want zijn flow is echt goed...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is afgelopen weekend geloof ik ook een amerikaanse rapper neergeschoten, was een vriend van Eminem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja een lid van D12 alweer, die ook als getuige op de bruiloft van Eminem diende.

Maar Tupac is echt dood jongens laten we het daar even over eens zijn <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proof, lid van D12 is neergeschoten.

Niet dat ie superbekend was ofzo, maar wel jammer dat het op zo'n manier gaat daarzo..

Ik haat geen hiphop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke hier kan ik niet tegen. Tupac die een nummer 1 op 1 jat?? dacht het niet he. Wat noem jij 1 op 1 overnemen dan? Dacht je dat die zogenaamde soul en funk helden van jou rapten in hun nummers? Of dat ze eenzelfde beat eronder hadde staan??? Dacht het niet he!!!! :rofl :wOOt Misschien dat tupac hier en daar een funk of soul elementje in een refreintje of melodietje heeft zitten, WHO CARES! :)

moest er ff uit

 

laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet t niet of ie dood is , hij zo terug komen in 2007 toch? nou ik hoor t wel..

het was goeie muziek die hij maakte tegenwoordig is het allemaal maar een beetje het zelfde... :wOOt

en dan bestaat er nog zoiets als de 7 day theory, mja.... :)

 

ciao :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik weet t niet of ie dood is , hij zo terug komen in 2007 toch? nou ik hoor t wel..

het was goeie muziek die hij maakte tegenwoordig is het allemaal maar een beetje het zelfde... :wOOt

en dan bestaat er nog zoiets als de 7 day theory, mja.... :)

 

ciao :rofl

 

sorry bambino, ik ben het niet echt met je eens.

ik vind het een slechte rapper, gangster turnd commercial....

 

en het klopt dat alle rap die je ziet op tv en hoort op de radio "het zelfde" is....commerciele rommel die extreem goed gemarked wordt. dit heeft niets met echte hip hop te maken hoor.

 

de underground/independent hip hop is erg groot, maar je moet je er in verdiepen.(Non Phixion, Immortal technique, Virtuoso, Tragedy Khadafie ect.ect.)ze hebben vaak echt een verhaal of een statement te maken waar iemand zich voor moet concenteren om het te begrijpen of over na te denken. Maar dat is vaak te moeilijk voor mensen want ze willen simpel vermaakt worden zonder te hoeven nadenken. en dan kom je uit bij de 50 cents en andere bull shitters......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oke hier kan ik niet tegen. Tupac die een nummer 1 op 1 jat?? dacht het niet he. Wat noem jij 1 op 1 overnemen dan? Dacht je dat die zogenaamde soul en funk helden van jou rapten in hun nummers? Of dat ze eenzelfde beat eronder hadde staan??? Dacht het niet he!!!! :rofl :wOOt Misschien dat tupac hier en daar een funk of soul elementje in een refreintje of melodietje heeft zitten, WHO CARES! :)

moest er ff uit

 

laters

 

Uh ff het meest duidelijke voorbeeld

Yeah dit zijn de echte mannen!

Ook helaas gestorven door kogels.

Hebben mekaar doodgeschoten. :lol:

Hoe veel fucking rap nummers hoor je hier in!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een stront hekel aan dat Amerikaanse hiphop cultuurtje over geld, hoeren, pimpen etc etc

 

Blegh.

 

Volgens mij was 2Pac (we gaan dr gewoon van uit dat die niet meer leeft) ook zo'n pimp-flapdrol. Snap dan ook niet hoe jullie over respect kunnen praten als hij dat duidelijk naar bepaalde mensen niet toont.

 

Hoorde ook dat hij een racist was jegens blanke, of dit waar is weet ik echter niet.

 

Luisteren jullie wel eens naar Opgezwolle?

 

Yeah dit zijn de echte mannen!

Ook helaas gestorven door kogels.

Hebben mekaar doodgeschoten. :)

Haha :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...