Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

thunderbolt42

5 s.s.h.. in scrog,,,, 4x400 watt ,90 liter bakken + 4x400 watt op 30 jack herrer,mapito&cocos

Recommended Posts

holla tita,s

 

 

kees je kan ook cocos en zilverzand gebruiken ,in nood ,maar neem wel slanke hoge pot ,vinden ze lekkerder dan breed en laag ,zijn spleten zoekers he van origine :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

 

hierbij een toppie van de SSH niet scherpe pica ,maar wel lekker kleverig ;)

gallery_17957_8380_148772.jpg

 

nog meer kleef

gallery_17957_8380_634618.jpg

 

kleef

gallery_17957_8380_2373084.jpg

 

hier m,n jacks ,heb er toch problems mee ,de ph op 5,7 ,ec op 1,2 ,na het meten van de drain steeds dezelde waarden erin en uit :rolleyes: ,heb er 3 vingerig blad opstaan ,eerst 7 nu 3 :{,is ook verdraaid blad ,lijkt net dat ze aan het reveggen zijn ,,,,, zit ook tmv in ,op cocos heb ik hetzelfde probleem als op de mapito ,zijn niks overbemest otaal geen verbrandingen te zien ,wel heel erg vet ,lijkt wel ssh hahahahah

lampen hangen zeker niet te laag ,ventilatie super ,temp ok ,ga vanavond ze maar eens spoelen voor de gein ,lijkt me niet nodig wat ik erin doet komt hetzelfde eruit ,wel zuipen ze als gekken

 

gallery_17957_8380_2815226.jpg

 

gallery_17957_8380_204170.jpg

 

watergift ook in orde genoeg drain ,wat ik bijna altijd meet

 

mvgr thunder

Share this post


Link to post
Share on other sites

hola tita,s

 

 

gevonden ,alles onder controle ,alles was ok ,dus zit in de plant , :P ,maar ze gaan lekker ,miss morguh pica,s ervan

 

de ssh 7 weken 12/12

de jacks 5 weken 12/12

moonflowers in de maak :D

 

 

mvgr thunder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook interessant , die Moonflowers zijn toch prijswinnaars???

Share this post


Link to post
Share on other sites

high thunder mooi dat het probleem gevonden is :D ze gaan nu weer lekker verder duzz :D

 

zien er mooi groen uit en wat btreft ec en ph zit je goed ( ec kan zelfs wat omhoog geschroeft worden )

 

ben erg benieuwd naar de moonflowers het zijn idd cupzz winners :P het stelt alleen niet meer voor dan een super selectie van de powerplant en daarom worden tegenwoordig veel powerplant als moonflower aangeboden maar komen niet uit die selectie...

 

ik rookte jaren moonflower uit mijn shoppie :P helaas is die daar ook niet meer als dat die was :D want mocht je de ECHTE moonflower hebben ga je een leuke ronde krijgen ( wat je natuurlijk gegunt is heah )

 

veel succes nog, al zou je die niet nodig hebben :D :P

 

ps: zo stoned als ik was natuurlijk vergeten een propagatortje te halen

Share this post


Link to post
Share on other sites

hola tita,s

 

 

gallery_17957_8457_2210011.jpg

 

gallery_17957_8457_759986.jpg

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

jack op startblokkie van 10 /10 cm

gallery_17957_8457_2830371.jpg

 

onduidelijke pica van de jacks :P

gallery_17957_8457_2516274.jpg

 

 

zo volgende x weer verse pica,s

 

mvgr thunder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ola , komt er nog wat van?

 

Foto tijd thunder :)

 

laterzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...