Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

QuakeALot

Mexicaanse Griep.... of toch hoax?

Recommended Posts

Oke,

 

Ik zat dus lekker stoned editie NL te kijken. Komt er weer een zoveelste topic over de vaccins voor de mexicaanse griep.

Ik begin lekker stoned door te denken, steeds meer para en steeds lachwekkender. Hoor me ff uit.

Mexicaanse griep duikt plotseling op in mexico....hmmm alweer zo'n ziekte..... eerst die H5N1 (sars) en nu H1N1.... oke.

Sars kwam in het nieuws, plotseling een dodelijke ziekte, verspreid snel en is dodelijk. Duurt lang voordat er een "vaccin" voor ontwikkeld is.

Nu deze mexicaanse griep. Overal paniek, terwijl mensen die Tamiflu krijgen gewoon weer beter worden. Nu blijkt dat deze mexicaanse griep ook al een keer over deze planeet ronddwaalde in de jaren 50 (als ik het me goed herrinner). En nee.... ben niet zo oud, maar dat vernam ik uit het het nieuws.

De laatste jaren zie je dit soort dingen steeds vaker, steeds meer andere 'gevaarlijke' ziekten. Waar komen ze vandaan, ruimte, lab?

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: Mijn theorie.

 

Al tijden word deze planeet bezocht door buitenaards leven. De boel geobserveerd en hier en daar tekens achter latend, clues als het waren. Roswell o.a. zijn voorbeelden waar die 'bezoekjes' mislukten. Wij mensen, althans geheime militaire organisaties, kwamen oog in oog met deze aliens. Vanaf dat moment zijn de dingen heel erg veranderd.

Vanaf dat moment zijn er steeds meer en meer ufo's gesignaleerd. Dan weer een brok van een sateliet, een luchtballon, of gewoon geen enkele verklaring met de gedachte: laat ze maar geloven. Als niemand weet wat het kan zijn, dan hapt het grote publiek wel. Zij zullen denken: Verzinsels, fiction, fantasie etc. Want natuurlijk hebben wij mensen dit hele heelal voor onszelf, gecreeerd door die ene persoon. Tuurlijk!. Maar goed, terug komend op de aliens. Vanaf het moment dat wij bewijs hadden van hun bestaan zijn wij begonnen met de spacerace. Als eerste de ruimte in. hmm oke, vanwaar plotseling naar de maan. Dachten ze echt tactisch voordeel t.o.v. van de sovjets (of andersom) te hebben?? Tuurlijk zijn er wel een paar logische redenenen, maar kom op. De tijd was er nog lang niet voor. Een rekenmachine van nu heeft meer rekenkracht dan die hele fucking capsule. En daarmee naar de maan. Jah oke. Heeft zeer veel nut.

De ruimte ontdekken was ook gewoon een gewone dekmantel. Ze wouden contact leggen met de broeders van de hier neergestorte aliens. Dit is gelukt, de area51 mannetjes kregen contact met de aliens. Computers, Satelieten en van alles kon ineens worden ontwikkeld. Hoe begin je met programmeren... vanuit het niets. Om een pc te programmeren tegenwoordig gebruik je een andere pc. Als je gewoon even stilstaat en kijkt hoeveel technologie er in de afgelopen 40 jaar is ontwikkelt begin je te trillen op je benen.

Je zult nu wel denken, mexicaanse griep en dan deze wartaal?? Jah... nog even volhouden.

De ontmoetingen tussen aliens en mensen worden steeds frequenter. Bij sars zeiden ze het al: misschien komt het wel uit de ruimte?

Vergelijk het met de spanjaarden die naar Zuid Amerika gingen. De simpele mazelen, waar de natives geen bescherming tegen hadden ging klakkeloos dood. Dit is wat er nu ook gebeurt alleen dan anders... gecontroleerd. Aliens brengen bezoeken aan de aarde, zij brengen buitenaardse bacterieen mee. Bacterieen waar wij geen bescherming tegen hebben. Vroeger de pest e.d. en tegenwoordig sars en nu de mexicaanse griep. Nu blijkt de mexicaanse griep, in tegenstelling tot sars, een geneesmiddel te hebben. Tamiflu is DE REDDER. Huh??? Bij sars duurde het maanden voordat er een vaccin was en nu.... de volgende dag bestellen alle landen tamiflu.

Hoe verdien je veel geld en vaccineer je zoveel mogelijk mensen tegen buitenaardse bacterieen, zodat zij ons kunnen blijven bezoeken en kennis uitwisselen of what ever?? PRECIES, laat de mensen denken dat er een dodelijke ziekte is en laat ze veel geld betalen voor een duur 'vaccin'. En jah, wij geloven al die tijd nog steeds niet in alliens en complottheorieen.

Steeds meer ufo meldingen.

Steeds meer onverklaarbare ziektes die zoooo dodelijk zijn (soms wel het geval)

Steeds snellere ontwikkeling van technologie. (natuurlijk is het exceptioneel, maar wij hebben gewoon de begin stappen overgeslagen)

 

Jah, ik kan nog wel meer dingen verzinnen en het is misschien wel allemaal pure bullshit. Maar jah, je fantasie wil ook wat wanneer je stoned bent. Nu eerst even pizza halen. Verrek van de honger.

 

Denk er over na, hou 'm vast, en spuw je mening uit.

 

Quake.

 

 

P.S. Dit verhaal is puur fictioneel en is ontsprongen uit een zeer omvangrijke pot fantasie. De genoemde feiten zijn geen feiten tot wanneer anders is bewezen. Fictie en feiten mogen door geen enkele andere instantie of individu worden gerecycled vanwege milieubelastbare middelen. Quake en Quake-aanhangselen zijn niet aansprakelijk te stellen voor eventuele emotionele of psychologische schaden aangebracht door het lezen van deze met fictie en feiten gevuld verhaal op een doordeweekse dag. Weekenden en feestdagen zijn voor rekening van des betreffende regeringen en/of religies. Tijd is relatief net als koekjes bij de koffie. Keep it real! :rofl <_< :rofl :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rook er nog 1...

 

Dat je met een andere insteek komt en zegt dat het is bedoeld om mensen bang te maken of door de regering is ontwikkeld en verspreid oke, maar waarom aliens <_< Je denkt dat de mensheid te dom is om zelf met technologie als sattelieten e.d. te komen?!

 

Mensen zien altijd ufo's, er zijn laats nog een paar leuke tests gedaan met vreemd ogende vliegtuigen...meteen regende het reacties over ufo;s...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is misschien wel zo'n klinkt beter in m'n hoofd-verhaal. Maar jij denkt dus dat er geen aliens bestaan. Buitenaards leven bestaat niet op al die miljarden planeten. Oke. En de tijd waarin wij mensen van paard en wagen naar limosine/prive vliegtuig gingen, vind je niet erg kort. Op een tijdschaal van miljoenen/miljarden jaren flikken wij het in nog minder dan 100 jaar van fantasie werkelijkheid te maken.

Het is waar dat mensen patronen/verbanden zien die er niet zijn. Veel dingen kunnen ook heel simpel worden verklaard. Maar er zijn zeker zeer geloofwaardige verhalen waar geen enkele verklaring voor is.

Een verhaal waarin meerdere piloten eenzelfde licht hebben gezien wat zich zig-zaggend voortbewoog. Het was niet op de radar, maar meerdere piloten zweren iets te hebben waargenomen wat ze niet konden verklaren. (volgens mij op discovery geweest)

Heel veel graancirkels die met zoveel wiskundige precizie zijn gemaakt, waar gewoonweg geen verklaring voor was.

 

Ik ben zelf geen fanaat, geen echte gelover. Ik geloof dat wij niet alleen zijn in het heelal. Als je in de evolutietheorie gelooft kun je niet ontkennen dat dit proces ook op andere planeten heeft voorgevallen. Aangezien de aarde 6 miljard jaar bestaat en het heelal zelfs 13 van het niet zo zijn, dat er op geen enkele planeet van al die miljarden stipjes aan de hemel eenzelfde proces heeft plaatsgevonden in al die tijd. Dat zij misschien wel qua tech. een miljoen jaar voorliggen?

 

Zover gezocht vind ik het niet eens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

buitenaards leven is er zeker, maar de kans is nul dat ze ons bezoekewn:

 

óf ze zijn gewoon te dom om het te kunnen, óf ze zijn te slim om het te willen

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is echt HEAVY SHIT wat jij hebt gerookt :lol:

Wat was dat overigens :P

 

Laterz,

Fritz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gezien je reactie aan mij gericht was zal ik nog even reageren:

 

Te denken dat wij de enige zijn in het universum zou enkel egoistisch zijn. Er zijn immers meer sterrenstelsels dan korrels zand op onze planeet!(bewezen feit inmiddels) en elk sterrenstelsel heeft weer miljarden sterren en planeten...

 

Heeft alleen niets te maken met wat ik zei :lol: :D Je komt nu met de evolutietheorie op andere planeten, terwijl je hiervoor zei dat aliens ons de mexicaanse griep en onze technologie hebben gebracht :P

 

Wanneer voor 'iets' geen verklaring is, komt men met de vreemdste oorzaken.

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi QuakeALot,

 

Kijk hier eens rond, je zult versteld staan:

 

ZapLog

 

Iwanttoknow

 

Anarchiel

 

En om het nog meer bizar te maken:

 

 

David Icke, Was He Right

 

En zo kan ik wel doorgaan, veel plezier je hoeft niet meer te speculeren

 

Een groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

@FritzTheCat:

jack herrer, zeer lekker.

 

@Cleef:

Jah reactie was voor jou :P. Ik snap 't jah, ik lul te veel en kan van 't ene naar het andere gaan. Maar het houd echt verband met elkaar. De kans dat er buitenaards leven is.... zeer groot. De kans dat zij hier zijn geweest.... echt aanwezig. De kans dat Roswell e.d. gebasseerd zijn op waarheid.... wel aanneembaar.

Tot zover is het mogelijk.

Vervolgens dat de CIA of een andere organisatie onderzoek doet naar gevonden voorwerpen, ruimteschepen, alien technologie.... is mogelijk. Wel ver, heel ver gezocht misschien, maar kan waar zijn.

Dat wij met die technologie contact hebben gezocht met die aliens of andersom is dan niet vergezocht. Die organisatie heeft sindsdien een politieke relatie met hun opgebouwd en hulp gekregen. (Kolonialisme, hulp aan 3e wereld zijn voorbeelden die zich hier onder mensen hebben voorgedaan.)

Als je ziet hoelang onze beschaving bestaat (gerekend van jaar 0) en dan bekijkt in welke hoeveelheid tijd wij onszelf tot dit punt hebben ontwikkeld, is dat wel zeer kort. 1850+ jaar dezelfde technieken en dan ineens van dat punt langzaam meer en bam ineens laptops met sateliet verbinding. Telescopen in de ruimte, internet etc etc etc.

 

Het is wel een verdoorgedacht verhaal, maar goed wat wil je als je stoned bent. Wat dit alles met de mexicaanse griep te maken heeft vraag je je af. Nou, wanneer er contact is tussen verschillende rassen (geheim contact), dan kan het ene ras het andere infecteren met een onbekende ziekte. Is in de geschiedenis vaker gebeurd. Als je dus contact hebt en je moet dat geheim houden, maar tegelijkertijd wel iedereen vaccineren.....precies.... dan is de mexicaanse griep een perfect zonde blok.

 

@El Tulipan:

Ik zal het strax even door nemen. Inderdaad genoeg theorien volledig geformuleerd op het internet te vinden. Maar deze heb ik lekker zelf verzonnen :D

 

 

Zo nu een lekkere blunt rollen. Wie weet wat daaruit gaat komen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat rook jij man??of damp je de methanol niet goed uit je olie en zit je die in te ademen??

 

aliens :S:S lol

 

ik denk dat het de kabouters zijn die geen pot met goud hebben maar een pot met aparte virussen.snachts komen ze te voorschijn om de wereld over te nemen.of waren het de genetisch gemanipuleerde muizen in acme lab.

 

brain,brain,what are we going to do.We're gonna plan to take over the world.

 

pinkyAndTheBrain-1.gif

 

succes met je trip

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi twindaddy80,

 

Alles wat we niet begrijpen bestaat dus niet volgens jou en velen :lol:

 

Snuffel maar eens hierdoor deze link, je zult versteld staan...

 

Youtube

 

Groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat er buitenaards leven bestaat is zeker,...er zijn meer zonnen in alle sterrenstelsels van het heelal dan dat er zandkorrels zijn op alle stranden van deze planeet

en om de grote meerderheid van al de zonnen (zoniet alle) draaien weer planeten

maar denk jullie nu echt dat ze ENORME grote afstanden van vele duizenden of miljoenen lichtjaren afleggen

om een groepje wezens te gaan bezoeken die nog niet verder zijn gekomen dan vloeistof van dode dieren en planten in de brandt te steken zodat ze zich kunnen voortbewegen ,...

We zijn nog zooooooooooooo primitief in hun ogen,..

Als zij in staat zijn om die enorme afstanden te overbruggen dan zoeken ze wel beschavingen op die gelijk zijn aan die van hun ,.. of verder,

En dan ben jij nog bang voor hun virussen,..maar wat denk je wat onze virussen met hun zullen doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

buitenaards leven is er zeer zeker ja..

ik ben er ook best zeker van (vraag me niet waarom) dat we de komende jaren ook contact zullen leggen...

Waarom zouden ze dat willen?? Omdat hun onze verre voorouders zijn.

En omdat ze ons willen helpen onze destructieve manier van leven aan te passen.

 

Wij als mensheid komen op een punt dat we vraagtekens zetten bij onze "leiders"..

Onze ogen gaan open en we staan meer open voor nieuwe dingen.

 

Natuurlijk nzijn er mensen die mij nu helemaal voor gek verklaren.

Dat zijn meestal de mensen met oogkleppen op, de kuddedieren.

Zij hebben geen zin om toe te geven dat ze jarenlang in een grote wassen neus hebben geloofd.

Of ze kunnen het gewoon niet bevatten, omdat ze zich nog 0,0 bewust zijn van de dingen die de regering voor ons verborgen willen houden.

 

alle gekheid op een stokje, ik denk zeker te weten dat we binnen een jaar contact hebben met een of ander buitenaards ras.

 

 

maar dit heeft weinig te maken met de vaccinatie en griep volgens mij.

 

Wat ik wel weet is dat een vaccin eerst goed getest moet worden (jaren!)

dat is dus nu niet gebeurd (half jaar) en wij zijn gewoon de testpersonen.

 

Ik he veel over vaccinaties gelezen, en meestal is het vaccin dodelijker/gevaarlijker dan de ziekte zelf.

En je hebt niet eens garantie dat het werkt.

 

In principe kunnen ze ons alles inspuiten, wij gaan als een stel schapen zonder enige vraag te stellen zon prik halen.

ik in ieder geval niet dat weet ik zeker.

In veel gevallen zitten er zeer schadelijke metalen in het vaccin zoals: aluminium, kwik, en wie weet wat nog meer.

 

Ik denk ook dat de aanschaf en verkoop van vaccinaties het nodige geld in het laatje brengt van de overheid.

En hoe meer paniek, hoe meer vaccinaties er verkocht worden..

 

conclusie:

De overheid heeft geld nodig, en in tijden als recessie , zoals nu, heb je meer extreme redenen nodig om het volk

hun geld uit te laten geven.

Dus doormiddel van dit soort paniekzaaien en doen alsof je de oplossing hebt, ons ons geld aftroggelen

 

gr

 

BK

 

ps, gisteren was ab klink nog op tv, had voor iedereen 2 vaccins gekocht.. dus 34 miljoen stuks

Gelukkig vond ik als kind al dat ik niet bij "iedereen" wilde horen.

Ik ga daarom dus ook geen vaccin halen.

Ik zeg nee, tegen proefpersoon te zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is daar ook goed aan de gang, heerlijk die graancirkels.

 

7e Graancirkel ontdekt in Wiltshire

 

kwal

Libelle

 

En deze moet je echt ff zien, PRACHTIG

 

Feniks Graancirkel: Gaat de transformatieperiode nu echt van start?

 

niburu is een leuke site met dit soort onthullend nieuws om eens lkkr met een duffe kop voor te zitten.

Edited by BoerMojo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Een nieuwe benadering; de H1N1 komt uit de ruimte!!! :P

 

Ab Klink is gek om nu vaccins te gaan bestellen ter waarde van € 34 miljoen, omdat je niet weet wat het virus in het najaar gaat doen.De meeste vaccins zitten vervuiling in zoals formaldehyde, thimerosal (kwikverbinding) en nog wat andere troep.

Je hebt kans dat het virus in het najaar gevaarlijker wordt, omdat virus goed geactiveerd worden door kou en houden geheel niet van warmte.Of het vaccin gaat helpen is altijd de vraag en ik ben er ook niet zo voor om als een guinee pig te gaan fungeren.Soldaten tijdens de eerste golfoorlog kregen ook allerlei experimentele vaccins, waar ze nu nog last van hebben.

Ik zeg altijd maar ieder moet voor zich zelf weten, maar dat aliens hier iets mee te maken heeft vind ik wel ver gaan.De Spaanse griep was ook een H1N1.Niks nieuws!!! :D

 

Namaste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben het met Theo Maassen eens:

 

Of er is buitenaards leven of het bestaat niet...

 

Dan deel twee...

 

Ze kunnen intelligenter zijn of minder intelligent.

 

Zijn ze intelligenter, dan hadden ze ons wel gevonden...

Zijn ze minder intelligent, wat the fock willen we er dan mee ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben het met Theo Maassen eens:

 

Of er is buitenaards leven of het bestaat niet...

 

Dan deel twee...

 

Ze kunnen intelligenter zijn of minder intelligent.

 

Zijn ze intelligenter, dan hadden ze ons wel gevonden...

Zijn ze minder intelligent, wat the fock willen we er dan mee ?

 

Kees.

 

 

Wat als buitenaards leven er ook zo over denkt, en ze zijn intelligenter wat moeten ze met ons(mensheid) minder intelligenter leven ?

juist niets dus ze laten ons links liggen :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

:whistling

 

Ik snap niet hoe jullie zo simpel kunnen denken.

Wanneer zij slimmer zijn dan ons hebben ze volgens jullie hoogst waarschijnlijk geen interesse in ons...

Net als de mens interesse heeft in geschiedenis, evolutie, dierenrijk, insecten, afgelegen gebieden.

Archeologie, Antropologie etc etc. Daar zullen slimmere wezens volgens jullie dus 0,0% interesse in hebben.

Dat vind ik ten eerste heel simpel, maar zelfs heel erg ondoordacht.

 

Slimmere rassen zullen waarschijnlijk niet de fouten maken die wij mensen in het verleden hebben gemaakt.

Bijvoorbeeld Amerika, Zuid Amerika, Afrika, India. Allemaal gebieden die kolonies van ons westerse landen ooit zijn geweest en bij hun ontdekking vanaf dag 1 gebruikt,misbruikt en geexploiteerd zijn door ons. Slimmere rassen zullen simpel gezegd verder ontwikkeld zijn en zullen die fouten niet maken.

 

Wij mensen zouden juist de perfecte studie zijn voor hun. Een beschaving die zichzelf al meerdere malen heeft herontdekt en telkens weer zichzelf naar de ondergang brengt zonder iets te leren van haar eigen geschiedenis.

Ook zullen slimmere rassen verbaast kijken naar een eeuwenoud iets (voor hun dan). Giraal geld, commercie. Deze hele wereld draait om geld. Buitenstaanders zien enorme luxe en enorme armoede. Mensen worden rijk over de ruggen van andere. Beslissingen zijn gebasseerd op wat men eraan kan verdienen en niet op rechtvaardigheid en eerlijkheid. Een ras die haar eigen soort uitbuit ten koste van alles. Het milieu, de planeet waarop ze leven, zo ver mogelijk uitbuiten tot dat het te laat zal zijn.

 

Over 100 jaar staan we allemaal terug te kijken op deze tijd en vragen we ons af... hoe konden we zo blind/dom/arrogant zijn????

 

Het KNMI gaat uit van een zeespiegelstijging van 35 tot 85cm. Dit terwijl gerenommeerde wetenschappers voorspellen dat wanneer de noordpool/groenland weg zal zijn het smeltproces enorm exponentieel zal toenemen en dat Antartica dan ook snel zal verdwijnen. (Zijn nu al tekenen van te zien) Wanneer dat gebeurt kan de hoeveelheid water die dan in de oceanen komt de zeespiegel met wel 45 meter doen stijgen. En waar houden wij als waterland rekening mee.... het minst erge scenario. (bron Nat. Geo.) Steek je kop maar in het zand ja.

Neem al deze gebeurtenissen op over een periode van 200 jaar en je hebt de allerbeste drama/komedie film van het universum.

 

Maar goed, genoeg geluld voor vandaag! ik ga zelf helemaal off mijn eigen topic :blink:

 

Quake

Share this post


Link to post
Share on other sites

De mexicaanse griep is bewezen een mutatie tussen virussun uit Azie,Afrika en Noord Amerika dat kan nooit en ten nimmer op een natuurlijke manier ontstaan en is dus gemaakt net als meerdere ziektes die nu bestaan.

 

Ja het klopt ik ben een complottheorie man ;)

Maar dit is bewezen door een duitse onderzoeker die ook ineens spoorloos is verdwenen weet zijn naam alleen even niet meer.

 

En dat andere JA aliens bestaan zeker we kennen er allemaal 1 zeker hier op het forum en dat is............ DOC zoals met de legendarische woorden van Cruijf the spreken "lijkt me logisch" :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat als buitenaards leven er ook zo over denkt, en ze zijn intelligenter wat moeten ze met ons(mensheid) minder intelligenter leven ?

juist niets dus ze laten ons links liggen ;)

 

Wat doen wij met minder intelligent leven La Buena ?

cow-farm.jpg

 

008609.jpg

 

foie-gras.jpg

 

Juist, we mishandelen het en maken het dood.

 

Dus ik weet niet, misschien kunnen we blij zijn dat ze er nog niet geweest zijn.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die varkens hebben teminste een dak boven hun hoofd en gezellig samen

cow-farm.jpg

 

die hanen stoeien een beetje gezellig (spelen)

008609.jpg

 

Die gans heeft erg goed te eten

foie-gras.jpg

 

Dus als ze komen en ze zijn intelligenter dan ons

hebben we een dak boven ons hoofd

hebben we speeltijd en

we hebben meer als genoeg te eten

 

dood gaan we zo en zo al :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry hoor, maar verdiep je eerst goed in informatie voor je echt gaat praten over zulke info.

 

De Soemerianen hebben dit allemaal voor ons opgeschreven.

 

Zij die kwamen van boven ( Soemerisch Annunaki en voor ons Elohim ).

Zij kwamen van boven vanaf de 12e planeet om goud te zoeken hier op aarde om hun atmosfeer te maken ( op hun planeet ).

 

En als je goed bekijkt hoe het banking systeem in elkaar zit, hoe beter de economie, hoe meer goud.

Aangezien we steeds meer goud vinden en steeds meer mensen aan het werk hebben komt er dus meer goud in de banken.

 

Als dit Soemerische verhaal echt is, ( wat ook weer aan te duiden is in de Quran die vertelle over het einde des tijden wanneer er reus achtige monsters op de aarde neer dalen en alles kapot maken ) dan zijn we screwed rond die tijd.

 

Ik ben iemand die een middelijn trekt voor bepaalde onderwerpen, ze kunnen gaan gebeuren.. Maar ook niet.

 

In iedergeval zijn wij de generatie die de aankomende tijd VEEL gaat meemaken kwa wereld incidenten enzo.

 

Gr!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet 1 ding, als ik de griepspuit niet haal, haal ik volgend jaar niet :spliff:

 

De eerste griepspuit heb ik paar weken geleden gehad, nu krijgt iedereen er dit jaar drie.

 

De tweede heb ik vandaag gehad, die was veel onaangenamer als de eerste.

 

De derde krijg ik op 2 december.

 

Voor mij is de griepspuit al jaren noodzaak, omdat ik tot de risicogroepen behoor ivm mijn COPD.

Heb al velen malen dubbele longontsteking gehad en klaplongen.

Sinds ik de griepspuit krijg heb ik hier geen last meer van gehad, tevens mijn verslaving aan neusdruppels is geheel over.

 

Dus het geldt niet voor iedereen dat de griepspuit iets is wat je niet moet doen.

 

Fijn weekend.

 

Blowsterke

 

PS uiteraard zal er best wel leven zijn op andere planeten als deze aarde.

Maar aliens?????????????????????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blowsterke, ik geef je ook groot gelijk als je er zelf achter staat.

Ik vertel alleen wat ik weet en verplicht niemand om mijn raad op te volgen.

 

Je moet handelen waar jij je het best bij voelt en in jouw zaak genoodzaakt is.

 

Maar over Aliens, ja ze bestaan.

Dankzij hun zijn wij wie wij zijn, daar geloof ik in.

Door hun zijn wij ook afwijkende zielen, onze ziel is met de tijd steeds meer gaan afwijken van het aardse leven.

Wij zijn steeds meer geworden zoals zij willen.

 

Er zijn zelfs in de pyramides hyroglieven gevonden dat ze expirementeerde met kruizingen van aardse en buitenaardse. Hieruit is de HOMOSAPIEN ontstaan.

De Soemerianen schrijven/illustreren er ook over en uit verschillende geloven is dit verhaal ook te vinden.

 

Zoals de ELOHIM zouden gedaan hebben volgends vele mensen.

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...