Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

ik dacht dat blueberry erg toprotgevoelig was maar dat valt dus reuze mee B)

 

die gaat bij het lijstje vna mogelijke soortjes dan maar :tu

 

ziet er geod uit verder ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles is onderhand wel zo'n beetje geknipt en gedroogd, al aardig wat opgerookt.. Nog een paar pics van de gedroogde wiet, voor het allemaal is verdwenen. :lol:

 

Leb uit de bak:

gallery_4607_7724_196200.jpg

gallery_4607_7724_1555403.jpg

 

Groene kleine Leb:

gallery_4607_7724_646142.jpg

 

Paarse Leb:

gallery_4607_7724_130909.jpg

gallery_4607_7724_822405.jpg

 

Double fun:

gallery_4607_7724_394448.jpg

 

Blueberry:

gallery_4607_7724_536614.jpg

gallery_4607_7724_1087767.jpg

 

Jackberry:

gallery_4607_7724_825813.jpg

 

En de wietjes van binnen dan ook maar meteen.. Jackberry, Afghaan en Thai:

gallery_4607_7504_1294063.jpg

gallery_4607_7504_302633.jpg

gallery_4607_7466_1065484.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blowmonkey, ouwe blaasaap, compliments! B)

 

en ohh, die bleu's zijn mooi man! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Resend!@ :spliff:

 

Thx digi. ;) Die paarse zijn idd mooi, maar de grootste verassing vind ik wel de paarse Leb, kdenk dat ik die maar voor volgend jaar hou ipv de Leb uit de bak, zat nog te twijfelen tussen de 2. De kleine groene leb is eigenlijk het mooiste van de 3 uitgevallen, qua grootte van toppen tenminste, maar die gaat eruit, was een herma. De paarse Leb rookt toch aardig lekker weg nog, echt een hashsmaakje, beetje kruidig nog, maar valt me echt zwaar mee. Vooral mooie harde toppen, geweldig kleurtje, beetje een gouden tintje over heen getrokken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die Blueberry en die Jackberry zien er echt overheerlijk uit! De andere soorten natuurlijk ook, maar ben verliefd op dat paars :spliff:

 

Van waar komt het zaad? Sannie? ...

 

Greetz,

tox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep, de BB en JB zijn van sannie. Allebei f2's, dus tis wel ff zoeken naar dezelfde soort pheno als je zoiets in gedachten had, kheb alleen deze buiten geprobeerd, maar de meeste paarse pheno's zullen het wel net zo goed doen lijkt me. Anders binnen ff voorselecteren als je daar de mogelijkheid voor hebt.

 

Voor iedereen die zich afvraagt of ik nog BB zaad heb liggen, nee sorry. :spliff: Heb er zelf ook spijt van maar kheb haar alleen nog in stekvorm..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, heb (jammergenoeg) niet de mogelijkheid om binnen een moedertje te selecteren. dan wordt het maar zaadjes kopen en zien wat eruit komt eh.... :smoke ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Jackberry is prachtig! Mooie cannalytics print ook. Even kort een aantal soortjes, heb in deze batch ook de Dane van Rich opgenomen:

post-5211-1259066462_thumb.jpg

Kort de opvallendste zaken:

 

Blueberry

Zeer hoog in THC en hoge hoeveelheden CBC en THCV geven deze Blueberry de punch die je er van mag verwachten. Snel opkomende high met een fysieke "afterpunch". Zeer stevig rokertje, uiterlijk overigens ook TOP! Wat mij betreft een blijvertje! Was dit buiten of binnen BM? De THCV is opvallen namelijk.

 

Thai

Uitgesproken hoogland thai print: THCV en THC. Behoorlijk sterk voor een Thai al vermoed ik dat dit een binnenkweekje was he? Ik denk dat extra UVB een dramatische verbetrering zal geven in de high door een hogere hoeveelheid THCV. Prachtig wietje ook overigens.

post-5211-1259066931_thumb.jpg

Royal Dane/Heavenly Erdpurt x B3N7Erdpurt/Royal Dane (Rich)

Een hele mond vol :verrygood. Maar ook een hele print vol! Sterk in CBC, CBG, THCV, enkele cryptics, mogelijk CBN en sterk in THC. Deze Dane heeft eigenlijk alles wel in zich en dat maakt hem complex. Aanbevolen om in kleine hoeveelheden te roken :wacko:. Degene die ik heb is eigenlijk niet helemaal goed gedroogd en het ontbreekt daarom ook aan een goede geur, maar het effect daarentegen is onegenzeggelijk goed. Met een dergelijke wiet heb je overigens wel vaak het gevoel "ben ik nou stoned of ben ik nou high?". Bijzonder van deze soorten is dat ze ook (semi-) autoflower zijn, dus een goede opsteker voor de Deense buitensoortjes.

Afghani

Sterke, klassieke indica print met CBG/THC/CBN. Hoog in THC en wat lager in CBC/CBG maar vergis je niet, ook kleine hoeveelheden kunnen een grote invloed hebben op de stoned en high. Niet zo'n complexe wiet, maar gewoon een goede Aghani stoned.

 

Leb

Een paarse pheno neem ik aan:

post-5211-1259067852_thumb.jpg

Gemiddeld in THC, met CBC en ook hier THCV (buiten gekweekt neem ik aan?). Toch een heel andere combinatie dan je normaal gewend bent. Wat lichter ook om te roken, helderder door de THCV. Doordat er wat minder THC in zit maakt dit het volgens mij bij uitstek ook een overdag wietje dat helder aankomt maar ook voldoende gevoel biedt. In ieder geval geen couchlocker ;) (ik moet eerlijk zeggen dat ik de smoke reports nog niet heb gelezen en hem zelf ook nog niet heb gerookt)

 

Dat waren ze weer. Goed gedaan Blowmonkey!

 

Tip: sluit je katten op als je analyses gaat doen, stel je deze scene even voor:

 

Whazzup zit geconcentreerd met al zijn spullen voor zich uitgestald een druppeltje van een microliter te spotten op een plaat. Volledige stilte. Opperste concentratie want het capilairtje van slechts een microliter loopt niet snel leeg. Dan plots een complete aardverschuiving! Kat springt op tafel en schrikt van al die spullen vlak voor zich, gaat vol in de rem maar heeft geen grip op de pasgeboende houten tafel... ik dacht dat ik tegen het plafond aan zat! :smoke Vandaar enkele druppeltjes ook op de laatste plaat ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lekkerste voor het laatst :smoke

 

De Jackberry print! Vergelijk hem maar eens met de print van sannies kweek ;)

 

post-5211-1259068432_thumb.jpg

gallery_10622_8143_694998.jpg

(ik verwarm altijd de eerste en de derde baan omdat de eerste spot makkelijker te zetten is, knutsel pakt netjes de tweede en vierde baan)

 

Ik zie bij jouw Jackberry ook een mooie hoeveelheid THCV. Bij de plasma gekweekte is dat zelfs nog hoger, duidelijke indicatie dat de plasma lamp inderdaad hoge hoeveelheden UVB afgeeft.

 

Overigens zie je bij veel buitensoorten THCV, dat blijkt nu maar weer!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja echt opvallend hoeveel THCV er aanwezig is in al die samples die de revu passeren, had ik niet verwacht, dacht dat het meer een zeldzaamheid was, maar blijkt dat CBD "the elusive one" is..

 

Alle wietjes komen van buiten, op de Afghaan en Jackberry na, die komen van onder de hps. Ik mis alleen de dieselryder in de samples, of ben ik die alsnog vergeten op te sturen?

 

Ben toch een beetje teleurgesteld in de Lebanese. :verrygood Denk dat ik de lagere hoeveelheid THC in combi met de THCV & CBC heb verward met wat CBD in de mix, vond het een wat vertraagde werking hebben vergeleken met m'n andere wietjes. Maaarrr, het is inderdaad geen couchlock, knock-out wietje zoals hij wordt omschreven op de site van Bluehemp, echt een day-time wietje ja. Misschien ook door toedoen van mijn eigen selectie, maargoed. :blink:

 

In ieder geval super dat je er meer dan afgesproken hebt getest! ;) Leuk om precies te weten wat je rookt, vind het ook wel treffend dat de "Thai" ook echt uit de bus kwam als een klassieke Thai sample, het was toch niet écht te zien aan het plantje zelf dat het uit die regio kwam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk ook om te zien dat extra uvb inderdaad leidt tot een hogere THCV productie :verrygood

 

Ook goed om te horen dat de conclusies die we trekken op basis van de profielen een beetje kloppen ;)

 

De Dieselryder heb ik nog wel een printje van maar die is in vergelijking met de anderen zeer mild, print lijkt op de leb zonder de THCV en minder sterk ook. Het zurenspoor is ook twee keer zo klein als bij de leb, een lichte indica dus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Blowmonkey

 

felicitaties met het mooie resultaat man ;)

Very nice dat je ze zo lang hebt kunnen laten staan zonder al te veel rot (op die DF na natuurlijk :smoke )

 

Laat wat er nog van rest :blink: smaken !

 

grts

Richie :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Richie. :verrygood

De Dieselryder heb ik nog wel een printje van maar die is in vergelijking met de anderen zeer mild, print lijkt op de leb zonder de THCV en minder sterk ook. Het zurenspoor is ook twee keer zo klein als bij de leb, een lichte indica dus.

Misschien wel verklaarbaar, het was namelijk het laatste beetje, bakje waar het inzat had ook een tijd opengestaan. Daarnaast had ik het een tijdje laten liggen in een zakje voor ik het opstuurde, wou je namelijk ook nog wat te roken meegeven bij de 2 samples die ik in gedachten had, het meeste spul lag alleen nog te drogen. ;) Likewise met de thai btw, heeft ook ff liggen wachten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, daar moet ik ook nog wel wat op melden: Hoe droger het materiaal, hoe sterker de print kan zijn! Een vochtig sample is namelijk veel zwaarder dan een totaal gedroogd sample. Een van de zaken die we dan ook voor een lab analyse goed moeten regelen is het op een standaard manier volledig drogen van het sample. Sannies sample was behoorlijk vers, dat van jou was goed droog, dat scheelt ook (in het voordeel van het droge sample overigens).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...